Hookmaker: Sådan er vi vist så forskellige, jeg prøver at undgå broen og den lange køretur når jeg kan, alt for mange på vejene der kører i vejen Jeg kører altid på en Blueclass-billet så slipper du for alle de andre "idioter" på færgen og kan sidde i fred og ro :-)
Havde tidligere på året den ældste af vores piger med fra København med en eftermiddagsfærge hjem søndag aften, hun ville på et tidspunkt en tur rundt og se færgen, og da vi nåede ned i den "billige" ende fik jeg beskeden at nu ville hun gerne tilbage til vores pladser, for hernede larmede det altså, en lille snob på 4 år ;-)
Men det er lidt sjovt så stor forskel der er på Molslinien alt efter tidspunkt man kommer på. Det er meget sjældent at jeg prøver weekend og ferieturene over, da det primært er arbejdsrelaterede ture jeg har. og der vist endda et krav fra firmaet, at vi bruger vores brobizz og rent faktisk vælger færgen frem for broen da de har en vistnok ret attraktiv rabataftale med Molslinien.
Men har du hørt noget nyt omkring SC i DK, synes der er ret stille på den front...
/Martin