Loading...
dk

Tesla supercharger / superlader | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer May 19 '14

Køge er vel også storkøbenhavn?

/Martin

sjensen
sjensen May 19 '14

Fantastisk :-) Det bliver en stor dag.

Tak for billeder.

NOELON
NOELON May 19 '14

Nej. Køge er Køge og ikke Stor-København :-) Dermed antydet at der kommer en nærmere københavn end køge. Men måske ikke Kirstinehøj. Og det er kommet lidt bag på mig - indrømmet, da jeg tidligere har været MEGET sikker på at det blev Kirstinehøj.

Flemming
Flemming May 19 '14
Hej Ken
Tak for de flotte FOTO.
Glæder mig allerede til næste tur til Jylland.
Kiefer
Kiefer May 19 '14

En supercharger i Køge er vel alt rigeligt omkring København?

Jeg går ud fra at der er Tesla træf i Middelfart den 30. så? :-)

/Martin

KS
KS May 19 '14

Installatørene kendte ikke noget til Køge.. Amager og Sydsjælland var deres planer.

De har været afsted på certificering hos Tesla i Holland for at kunne installere SC'erene, og de lavede virkeligt et pænt arbejde!

KS
KS May 19 '14

Yes, træf den 30 - tidspunkt kommer (nok fra Tesla), og stedet kender vi nu..

Evt. frokost på Holms i centrum - han laver et ordentligt stykke smørrebrød!

NOELON
NOELON May 19 '14

Amager(Kirstinehøj) tror jeg ikke på mere. Men der er jo et delay til at installatøren får beskeden...

TwoChops
TwoChops May 19 '14
Jeg er klart med på SC træf den 30/5 i Middelfart
rms
rms May 19 '14
Super Ken! Tak for hurtige fotos.
Så kan familien komme til legoland med fuldt batteri :D
@TSLA har du koordinaterne til de lokationer i dk så de kan komme på http://supercharge.info/ bliver nice at se dk med røde og blå prikker m.v ;)
NOELON
NOELON May 19 '14

Ærgerligt! d. 30. er jeg inviteret på besøg hos Lotus i Norwich. Men håber på fine billeder på bloggen.

NOELON
NOELON May 19 '14

@rms: Desværre ingen koordinater. Men jeg er ret sikker på grov angivelserne :-)

NOELON
NOELON May 19 '14

mht. Køge har jeg tidligere argumenteret for at der kunne findes ideelle steder der både havde massere af strøm og forsyne trafik mod både  syd og øst. Køge området tæt på motorvejen er et meget ideelt sted.

rms
rms May 19 '14
@TSLA, æv.. Venter spændt :-)
KS
KS May 19 '14

@rms:

55.511331, 9.764629

Info sendt til map@supercharge.info

Forummets indlæg er redigeret af KS May 19 '14
muller
muller May 19 '14

@Ken: Meget fine billeder!! Det er sgu' ok arbejde det der! :-)

KS
KS May 19 '14

Så skal vi have nogen ud og spejde i Randers området - kig efter en nyopført transformerstation i samme størrelse som den på billederne, og en i Hjørring

Kiefer
Kiefer May 19 '14

Som jeg skrev for et en lille uge  siden så er der netop bygget en transformatorstation ved siden af Graceland i Randers, Kaj mener dog den kan være beregnet til den nye julestue der også skal bygges lige op af. Men altså...

/Martin

NOELON
NOELON May 19 '14

@Kiefer: Nej der er ikke julestue. SC i Randers bliver ved Graceland. Så hold bare udkig.

Kiefer
Kiefer May 19 '14

Jo der skal nu stadig være julestue, kommunen har bevilget millioner til projektet som skal være Randers nye attraktion, men vel fint også at placere en SC lige ved siden af, så kan man købe julepynt uanset årstid mens man lader ;-)

/Martin

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... » »»