Ha ha skal passe på med at smide nogle tal af sted herinde.....var ikke lige noget jeg havde regnet på Kristian :-)
Ha ha skal passe på med at smide nogle tal af sted herinde.....var ikke lige noget jeg havde regnet på Kristian :-)
det er sådan set en god måde.. suc jumping.. det er tids besparende og økonomisk :)
det er sådan set en god måde.. suc jumping.. det er tids besparende og økonomisk :)
så tag det som et godt råd :) (jeg bor i randers, men bruger ikke SUC i randers så meget..)
For mig er det intet problem at få min Tesla ladet. Jeg er bare på ingen måder rig og at købe en bil der koster 3/4 mill. er for mig en voldsomt stor sum penge. Så ville da pynte lidt på mit budget, hvis jeg dagligt havde adgang til en SC.
Så rent drømmescenarie at den i Hjørring fik et skub til Aalborg :-)
Selvfølgelig er det rart at få dækket nogle udgifter på de lange ture, men det er så sjældent jeg skal andet end Viborg-Aalborg, Viborg-Silkeborg eller Aalborg-Silkeborg.
Jeg må jo bare glæde mig over det jeg i forvejen sparer ved at køre el-bil........nåh ja, verdens smukkeste, lækreste og fedeste elbil :-)
Har jeg sagt at jeg glæder mig?
Kan du ikke parkere lige ved butikkerne? Så er det bare at sætte stikket i igennem vinduet.
@Makova. Viborg ville nok være en fejlinvestering.
Optimal (økonomisk) placering af SC vil være langs de mest trafikerede gennemgående veje i en indbyrdes afstand på ca. 200 km. Det mener jeg også, at Tesla tilstræber i første omgang. Men det afhænger vel også af, hvor de kan få aftaler og tilladelser.
@Kristian. En rundtur til og langs den jyske vestkyst kan nu godt blive problematisk, så Herning/Holstebro ville ikke være dumt, men en ny ved E47, Sakskøbing (Sverige/Sjælland til Tyskland) bør selvfølgelig prioriteres højere, med mindre der kommer én i Lübeck.
Det korte og det lange er at Tesla SC-Sektion har gjort et fremragende arbejde.
Formålet med SC´ere er at give Teslaejerne mulighed for langture uden for lang ventetid på ladning.
Derfor må det også høre med til almindelig dannelse og hensyntagen til andre, at man, når der er trængsel (det er heldigvis sjældent – endnu):
Havde en tur i vinters, ikke længe efter jeg fik min tesla.. fra randers med 100% Til ringkøbing, op til thisted over skive hjemm smed lige 8 kWh timer på ved den gratis lader i skive (clever) og så til SUC i randers.. synes ikke det er et problem.. men ja hvis der kommer en derover ville det være luksus :)