Loading...
dk

Tesla supercharger / superlader | Tesla Forum

KS
KS May 20 '14

De tester fredag den 23 - men åbner officielt fredag den 30. Fik at vide at alle superchargerne skal skilles ad, og en Tesla dude, skal godkende kabelmonteringen inde i hver stander, termineringer og gennemgår alle konnekteringer. Først derefter er der gang i den - Kører forbi mandag og ser om jeg kan få en sjat på.

supergaard
supergaard May 21 '14

@Ken, når du siger tester .. gad vide om det så betyder at de vil lade os komme til? Hvem mon man skal fedte for, for at få lov at lade hos dem?

cvitting
cvitting May 21 '14

Det er vist relativt gode nyheder for mig, der ofte kører Trekantområdet - København retur ... Men når jeg nu ser, at Middelfart bliver Comwell, kunne det så tænkes også at blive Bella Sky Comwell, som har fortalt mig at de inden længe får ladestandere monteret (de nævnte ikke Tesla) - tænkte blot om der kunne være en sammenhæng, når du Bella Sky også er Comwell-hotel??? Man har jo lov at drømme videre ... :-)

/Claus 

Krohn
Krohn May 22 '14
Afgørende for at jeg vil investere i en at de kom og tilsyneladende i et ret gavmildt antal.harmåske lidt ekstra Info i morgen, da vi arbejdet på et lille indslag om sagen til TV2 News Holder jer opdateret.
Forummets indlæg er redigeret af Krohn May 22 '14
mortenhomann
mortenhomann May 22 '14

Se nu bare at få trykket på knappen og bestil, Ole. Du vil ikke fortryde :-D Mvh. /Morten

Claus
Claus May 22 '14

Sådan ser det ud ved Randers i dag. 

https://www.google.dk/maps/@56.4333943,10.0565688,18z

KS
KS May 22 '14
@claus:
Det ser bestemt godt ud!!
NOELON
NOELON May 22 '14

Så kom den officielle invitation til SC invielse d. 30. Maj kl 11 i Middelfart OG samme dag kl. 14 i Graceland. Så de regner med at begge er færdige og testet til denne dag. Så nu tager Jyderne revance - men det er jer også velundt :-)

TwoChops
TwoChops May 22 '14

Ang. revanche, så ser jeg egentlig hellere en SC der, hvor jeg skal hen end der, hvor jeg er ;-)

Jeg regner med at lave en tur ud af det d. 30/5. Middelfart kl 11 og så Graceland på vej hjem igen. En skam man ikke har plads til noget mere strøm :-)

/Jeppe.

NOELON
NOELON May 22 '14

Ja, det kan du have ret i - revanche var nu heller ikke ment så definitivt, men mere at nu installerer de endelig noget udenfor København.

SimonHN
SimonHN May 22 '14
Fantastisk godt placeret i Randers i forhold til mig. Måske har jeg kun 20 min kørsel til opladeren. Men det er da rart at kunne tanke den op inden man når hjem. Så der skal vist køres en del mere om sommeren. Nu skal den bare bestilles :)

Jeg må dog sige at i forhold til andre Tesla ejer i omverden. Så havde den lagt 100X bedre ved Sdr. Borup (lige syd for Randers). Der er en shell tank - 7-eleven - Sunet Boulevard og et ubemandet Motel man kan tjekke ind på 24-7. Så ligger det tættere på E-45. Trode egentlig også det var Teslas største mål for deres kunder, at tilbyde flere muligheder imens bilen bliver tanket.

Men hvad fanden man kan jo også få lidt at spise på GraceLand og se noget Elvis når de har åbent. :P
DerHansi
DerHansi May 22 '14

@TSLA : Hva' f... mener du med at de endelig installerer noget udenfor Kbh. ?? - Er jeg gået glip af noget ??? er der en SC indvielse, her på djævleøen, jeg ikke har hørt om ??? - nååeh det er måske det manglende servicecenter i det jyske du hentyder til ???

Der Hansi

NOELON
NOELON May 22 '14

@Der Hansi: Har du ikke modtaget en officiel indbydelse fra Tesla om at de invier de 2 første SC'ere i DK d. 30. Maj, som jeg har beskrevet ovenfor? Begge disse er placeret udenfor København - det var blot det jeg mente. Men ihvertfald her er så selve ordlyden:

Det glæder os at meddele åbningen af vores første Supercharger stationer i Danmark. For at fejre denne vigtige milepæl for Tesla og vores danske ejere, vil vi gerne invitere dig, din familie og dine venner til at deltage i de officiele åbningsceremonier i Middelfart og Randers. Vi ser frem til at se dig til en eller begge arrangementer!

kajakaj
kajakaj May 22 '14

Graceland, Randers ligger i gåafstand fra Bauhaus, McDonald, Harald Nyborg, Elgiganten, Randers Storcenter, Kvickly og mange andre butikker, så der er nok at fordrive tiden med.

SimonHN
SimonHN May 22 '14
Ja hvis man kommer inden for deres åbningstid.
kajakaj
kajakaj May 22 '14

Åbningstider McDonalds 7-24 - weekend 7-01. Storcentret 10-19, Kvickly 8-20(18), Bauhaus 9-20 (18)

DerHansi
DerHansi May 22 '14

@TSLA : OK, jeg misforstod og læste det som om der endelig kom noget der tilgodeså de stakkels jyder ;"alt bliver jo bygget og etableret i København". Nu venter vi bare spændt her på djævleøen :-)

DerHansi

Renedyhr
Renedyhr May 22 '14
Hvem kommer til åbning af SC i Middelfart? Regner selv med at komme.
Kiefer
Kiefer May 22 '14

Count me in, jeg kommer med hele familien, og vi kommer fra Hinnerup, så vi tager turen til Randers efterfølgende :-)

/Martin

brianmassesson
brianmassesson May 22 '14

Jeg kommer også en tur til Middelfart springer over på Randers...

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... » »»