Baldur er meget pro el-biler. Det ved jeg da han er min bror ;-)
Jeg ser diskussionen som lidt akademisk og teoretisk. Hvis man spørger ham direkte om hvilken bil han helst vil eje, så svarer han uden tvivl en Tesla. Uanset om det er med Combo2 stik eller ej. Og personligt er jeg fløjtende ligeglad. Jeg er glad for min Tesla som den er :-)
Jeg kan dog se jeg bliver brugt som eksempel og at jeg er en atypisk Tesla-kører. Det synes jeg nu ikke jeg er ;-) Når jeg har været i nordsjælland har jeg rigtig nok savnet en SC omkring Køge. Det har været hurtigere og bedre for mig at bruge min Opel Ampera i visse tilfælde til nordsjælland om vinteren, da jeg ikke gad lade alt for længe ved en Clever 22 kW stander. Min frustration omkring manglende SC-planlægning ved Køge har jeg luftet både på dette forum og direkte til Tesla. Heldigvis for alle ser det da ud til at vi nu får en SC ved Køge, hvilket jeg personligt er super glad for, da jeg så kan besøge min familie i nordsjælland uden problemer i min Tesla. Uden en SC i Køge ville det kræve for meget opladningstid til jeg personligt gider bruge min Tesla fremfor min anden bil. Men ellers kører jeg da altid i min Tesla når jeg ikke har andre dårlige undskyldninger :-)