Man kan også købe OK sandwich og kaffe hos Statoils kiosk (samme bygning som Burger King)
og hvis du har et benzinkort til statoil får du rabat på mad og drikke :) (visakortet kan godt fungere som benzinkort hos dem)
Lehlig, FYI så er vi mange der holder os til Statoil, idet den BK har fået flere sure smilies end Bertel Haarder har øjenbrynshår. Så er du informeret...;-)
Maden på Comwell er også langt at foretrække. Jeg kan anbefale, at købe en let sandwitch på Statoil, så man ikke sidder og skrumper indtil bilen ankommer til Middelfart ;-)
Jeg prøver også at holde mig fra BK i Køge, både har de mange sure smileys, men de er så også en krig om endelig at lave maden...
Og hvis det endelig skal være Fast food, så ligger der en McD en 200-300 meter fra SuC i Middelfart, det kan også nogen gange passe med, at man går derhen, spiser i 10 minutter, går tilbage, og så er bilen opladet.
På Comwell har de dog ofte en lille udfordring i tidsrummet mellem 17 og 18 hvor snack-baren ikke serverer mad, og aftenkøkkenet ikke er åbnet endnu...
/Martin