Loading...
dk

Synes meget lidt om de reklamer,som nu er på teslaforum.dk | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
Raymond
Raymond Mar 21 '14

Bianco
Bianco Mar 21 '14

De fleste reklame-udbydere vil fjerne sådanne reklamer der udgiver sig for at være klik-bare vinduer.

Men man skal nok bede dem om det.

Kiefer
Kiefer Mar 21 '14

Firefox og adblock og du er fri for den slags...

/Martin

TwoChops
TwoChops Mar 21 '14
Reklamer på sådan en side som denne kan få mig til at droppe siden helt. Synes, det er EDDER irriterende.
FÅ DEM VÆK!!!!!!
NOELON
NOELON Mar 21 '14

Helt enig. FÅ DEM VÆK!!!!!!!!!!!!!!

Hookmaker
Hookmaker Mar 21 '14
Inden vi råber for højt skal vi lige huske på at Peter Smedegaard måske har udgifter ved dette efterhånden driftige forum, og jeg vil meget hellere beholde forummet end droppe den lille reklame.
Hookmaker
Hookmaker Mar 21 '14
Inden vi råber for højt skal vi lige huske på at Peter Smedegaard måske har udgifter ved dette efterhånden driftige forum, og jeg vil meget hellere beholde forummet end droppe den lille reklame.
NOELON
NOELON Mar 22 '14

Det er helt klart, at Peter Smedegaard ikke skal betale i længden, men det kan der da sikkert findes andre løsninger på. De reklamer der er nu finder jeg fuldstændig irrelevante og meget forstyrende.

Haeften
Haeften Mar 22 '14
Rolig nu.
Der dør folk i Syrien og Putin blotter sin overkrop i Ukraine.... Der findes værre ting i verden end de få bannere.
Jeg lever fint med de reklamer - også svært at klage over noget der er gratis og fungerer fint.
Keep up Petttter!
kajakaj
kajakaj Mar 22 '14

Jeg har addblocker på min PC og ser ingen af de omtalte reklamer, så ingen problemer her.

NOELON
NOELON Mar 22 '14

@kajkaj: Godt hint. Jeg har også lige installeret ad blocker og så er de væk. Tak for det.