Jeg er et håbløst tilfælde for enhver bankrådgiver. Denne gang er det lykkedes mig igen at lægge næsten alle æg i samme kurv. Men det er nu ikke min profeti med Elon Musk´s profeti. Det der gør mig stærk i troen på Tesla er flere årsager, men hvis du ser denne video: https://www.ted.com/...why_startups_succeed og læser hans bog. Så har du min forklaring på at dette project er dømt til at lykkes.
En anden årsag er at vi nogle få gange i verdens historien har nogle firmaer som er "game changer" - Tesla er én af dem. Elbiler er i kraftig vækst, så kraftig at den etablerede branche nu ikke tør andet end at følge trop. At vi så også har glæde af Tesla´s andre produkter som også befinder sig i et kraftigt vækst er kun endnu en årsag til at være med på vognen. Lad os mødes om nogle år og grine af hvordan vi fik financieret model Q som vi lige har fået leveret. MrCoffee du er også med i klubben nu. Og ja man skal ikke nærlæse regnskabet ret meget for at se at der er en burnrate der siger spar 2. Og ja der kommer helt sikkert også nogle bumps på vejen, men vi har investeret i fremtiden og vi bliver forgyldt. Sådan. Jeg siger ikke held og lykke, det har vi ikke brug for, det kommer helt af sig selv. Lykken tilsmiller den tossede :o)