Det lykkedes at købe en brugt Leaf fra Nissan med 16.000 på tælleren i perlemorshvid som kæreste gerne ville have. Tak Mobileineurope for kontakt informationerne.
Hentede den sent i går aftes i Helsinge, skulle køre den hjem og bor på den anden side af Sorø, en tur på lige omkring 120 km på landeveje, det var mørkt, regnede og jeg kendte ikke til området så jeg tog den på den indbyggede navigation. Den tog mig af nogen små snørklede veje indtil jeg ramte omkring Roskilde og videre mod Ringsted, ved ringsted ville den have mig uden om motorvejen, jeg valgte alligevel at tage motorvejen men kunne godt se at 110 skulle jeg ikke køre for så ville jeg ramme 0 inden jeg var hjemme. Så satte farten ned til 90 og kørte med lastbilerne, det var kun små 10 km. 2 km inden jeg kom hjem gik den fra ca. 10 km til --- men jeg kom helt hjem og kunne lade :) Undgår den selv motorveje når den kan se man ikke kan nå frem med den hastighed?
Der var ingen servicebog i bilen, er der ikke normalt det, også i en el bil?
Jeg har bestilt det gratis clever kort man kan få når man har tesla. Det kan vel bruges til alle biler? Skal man selv have et hurtiglader kabel med til Leafen hvis de skal lades hos Cleaver eller er kabler i standeren som på SUC. Jeg mener det er chademo man skal bruge med Leafen.