Loading...
dk

Æv -pis osse - så blev det min tur | Tesla Forum

DerHansi
DerHansi Nov 6 '15

Den her bliver jeg lige nødt til at dele : Arbejdsdag i Kbh. (skulle ind og rådgive om en restaureringssag af fredet ejendom i indre Kbh)

Bedst som jeg holder i alenlang kø ved Kgs. Nytorv bliver jeg påkørt bagfra - og så af en HT-bus gudhjælpemig (eller hvad f.... de nu hedder nuomdags). Bussen kører i den designerede bus-bane (som vi burde have lov at køre i:-)) og tossen bag rattet kan tilsyneladende ikke manøvrere indenfor egen vognbane. Resultat ; Tesla bliver klappet pænt hårdt i højre side af po-po'en - jeg hører godt nok et bump, men den digre Tesla lader sig iøvrigt overhovedet ikke mærke af den slags upassende opmærksomhed (ingen bevægelse - eller anden brokkeri). Bussen kører uanfægtet videre - og jeg lægger heller ikke mærke til man-handlingen førend jeg stiger ud i Adelgade og kan se det sørgelige tegn på uønsket opmærksomhed. Den har simpelt fået en hård mandeflad, så skørt og bagende ligner eftervirkningen af en - efter min mening - lidt for ivrig kurtisering.

Hvem f... skal jeg henvende mig til (udover forsikringsselskabet selvfølgelig) for at få fruens po-po til at se lige så indbydende ud som før ?

Det lyder måske åndssvagt, men jeg har faktisk aldrig haft en skade før - så jeg kender ikke engang proceduren; er det forsikringsselskab først - eller skal hun bare på skadestuen nu ??

Sondergaard
Sondergaard Nov 6 '15

ARGH!! Surt!

Sørg for at dokumentere skaden: tag billeder mv. Derefter ville jeg kontakte Movia (tror jeg de hedder nu) og give dem tidspunkt og præcist sted for uheldet.

Det bedste havde selvfølgeligt været, at du havde fået fat i chaufføren, så han på stedet kunne påtage sig skylden...

Næstbedst: vidner!

Held og lykke :)

DerHansi
DerHansi Nov 6 '15

Ja, teoretisk det som jeg burde have gjort ; efterladt bilen - eller kørt ind i busbanen efter den satan. Problemet var bare at jeg simpelthen ikke troede det var mig som blev ramt (altså drenge - den her tøs reagerer overhovedet ikke på små-tjat - med en vægt på 2.500 kg - luftaffjedring mv. jeg mærkede overhovedet ingen bevægelser - i forbindelse med den hårde strejfning)

Men nu vil jeg prøve at ringe til Movia - fortsættelse følger :-)

Billeder ?? hvorfor ??

FrederikC
FrederikC Nov 6 '15
Proceduren er at du samler alt info som du selv har og lader forsikringen klare resten.