Loading...
dk

Søges: 1 sæt original gummimåtter til bil og trunk. | Tesla Forum

kakvib
kakvib Nov 10 '15

Hej!

Jeg søger et komplet sæt originale tesla gummimåtter til bil og trunk(s).

Tænker om nogle ligger inde med referrals som de gerne vil have omsat ved at tilbyde mig dette til en god pris? Win - win....

Send gerne PM.

Tak.

SuneH
SuneH Nov 10 '15

Hep! Jeg er ligeledes interesseret i en deal i samme stil. PM eller sms 20 95 08 60. Frunk er uden D, dvs den store måtte-model :-)

Singh
Singh Nov 10 '15

KimT, hvad er din erfaring med dem? Og er det evt. sådan at du bor i nærheden af KBH så man kan røre ved dem(F.eks. er de tykke og stabile nok)

griffel
griffel Nov 10 '15
Go' ide, hvis der er nogen der vil være med. Jeg mangler måtter til trunk og frunk (RWD), og det skal helst være de originale. Send en PM :-)

/Jakob :-)
KimT
KimT Nov 10 '15

Det er gummimåtter af en god kvalitet. Ikke bare tynde. De bliver liggende i bilen - de rykker ikke rundt.

Jeg kommer ikke lige forbi KBH, men mener der er flere herinde der har købt dem. De er først kommet på lager for knap 3 uger siden.

Iflg ovenstående tråd har LennartG bestilt, og han står til Copenhagen : http://teslaforum.dk/user/LennartG, prøv at sende en PM til ham

Forummets indlæg er redigeret af KimT Nov 10 '15
kakvib
kakvib Nov 10 '15

Hey, sjælden er en tråd blevet hijacked så hurtigt ;-)

Min er D modellen, så lille måtte fori frunk.

Jeg er mest til det originale og håber derfor på PM fra en der har referrals brændende i lommen :-)

KimT
KimT Nov 10 '15

Så kik også her : http://www.all4cars.dk/

griffel
griffel Nov 10 '15
Citat:
>>
Jeg er mest til det originale og håber derfor på PM fra en der har referrals brændende i lommen :-)
>>

Det er jeg også. Gi mig en besked :-)
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 10 '15

Jeg er med på bølgen, send gerne en PM :D

JAndersen
JAndersen Nov 10 '15
Er der nogen der ved om de har vintermåtter hjemme hos Tesla ude i Kastrup?
Jabba
Jabba Nov 10 '15
Citat fra kakvib

Hey, sjælden er en tråd blevet hijacked så hurtigt ;-)

Min er D modellen, så lille måtte fori frunk.

Jeg tillader mig også lige at hijacke din tråd :) Jeg er også interesseret i et sæt originale all weather bundmåtter samt til Trunk.

Riel
Riel Nov 11 '15
Jeg er ligeledes interesseret i et originalt køb til p85+. Mvh Kenn
Maho
Maho Nov 11 '15
Jeg har et sæt næsten nye originale vintermåtter liggende til fører, passager og bagsæde. Mener nypris ligger på 2000, sælges for 1500. Man kan ikke se de er brugt. Bor i Charlottenlund. Send en PM:-)
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 11 '15

Moho nyprisen er 1550 kr.

Icebreak
Icebreak Nov 11 '15

Send en PM mail til mig - og jeg sælger gerne et sæt for 1400 - helt nye (da jeg har købt 2 sæt)

EM2206
EM2206 Jan 17 '17

Har originale fører, passager liggende som nye til kr. 900