Loading...
dk

Tesla APP kontra Visible Tesla | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Mar 30 '14

Så har Joe haft sendt mig en ny testversion efter at have haft debugget lidt på min bil. Der kommer en officiel ny release af VisibleTesla senere i dag :-)

/Martin

muller
muller Mar 30 '14

@Larsen: Linjen optræder også, hvis dit batteri ikke har opnået sin "driftstemperatur"; hvis du starter en kold morgen (eller en meget varm middag - hvem ved?) vil linjen være der, og den regenerative opbremsning vil være begrænset (på samme måde som rskaarup beskriver). Efter noget tid, afhængig af batteriets starttemperatur vil linjen forsvinde igen, præcis som du oplever. Dette er iøvrigt uafhængigt af om du lige har opladet eller ej.

TwoChops
TwoChops Apr 17 '14
@Larsen, stregen kommer også ved koldt batteri.
Tak for sidst i øvrigt. Rigtig hyggeligt.
/Jeppe.
TwoChops
TwoChops Apr 17 '14
@Larsen, der kommer i øvrigt også en tilsvarende streg ved begrænsning af max effekt når batteriet nærmer sig nul.
Larsen
Larsen Apr 17 '14
Hej Jeppe, selv tak, ja det var hyggeligt lige at møde dig. Ja, jeg har godt set der kommer en stiplet linie også i den situation.
Kiefer
Kiefer Apr 28 '14

Hej.

Er der andre der er begyndt at opleve at VisibleTesla først begynder at logge efter temmelig mange kilometer på en tur, jeg kan se at dagen i dag til Århus til Ålborg åbenbart starter i Randers og slutter i Ålborg, og på magisk vis starter hjemturen ved frakørsel 33 nord for Hobro og slutter i ved mit hjem uden for Århus. der mangler ligesom 40km i begge retninger...

Et par små ture i mellem Novi i Ålborg og Indkilde er heller ikke blevet registreret. Jeg benytter version 0.26.03.

Ja, og konen kørte ifølge VisibleTesla 147 fra Århus til Odense i torsdags, men Kaj behøvede kun 73,7km for den samme tur i søndags, så tror da pokker han ikke brugte mange kWh på den tur ;-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Apr 28 '14
Hookmaker
Hookmaker Apr 28 '14

Ejjj, I er blevet fuppet!....;-)

Spøg tip side loggede den heller ikke første del (ca 6 km) af min tur hjem fra stevns i søndags, hmm - og idag har den slet ikke logget.

Kiefer
Kiefer Apr 29 '14

Er du også på version 0.26.03?

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Apr 29 '14

Yes.

Raymond
Raymond Apr 29 '14

ja, den er noget ustabil, nogle gange registrerer den ingen kørsel, nogle gange registrerer den først efter få til en del kilometre.

Kiefer
Kiefer Jul 2 '14

Hej.

Har haft lidt problemer med Iphone APP'en til bilen, og tænkte at det vel også var tid til at skifte password. Nu kan jeg så logge ind på MyTesla på hjemmesiden, men både APP og VisibleTesla giver fejl i adgangskoden.

Min første tanke var "#¤&¤ har jeg tastet forkert, men nej, som sagt kan jeg logge på hjemmesiden.

Andre der oplever problemer med APP i øjeblikket?

/Martin

Bianco
Bianco Jul 2 '14

Det vil ikke være usædvanligt hvis det tager op til et døgn for nyt password at opdatere på tværs af systemer, hvis Tesla bruger forskellige systemer til password kontrol på hjemmeside og app.

Kiefer
Kiefer Jul 2 '14

Oh, den vil jeg nu godt stille spørgsmålstegn ved, har ikke oplevet tidligere at en ændring af adgangskoden ikke slår igennem med det samme. Men det ser dog ud til at virke igen nu, både VisibleTesla og iPhone APP.

/Martin

FrederikC
FrederikC Jul 2 '14

Jeg havde også problemer med app'en tidligere idag.

Comeback
Comeback Feb 17 '15

nogle der har problemer med teslavisible? det er holdt op med at virke i nat ?

MDamm
MDamm Feb 18 '15
Mit røg i forgårs på en javaupdate. Så kunne jeg ikke logge ind mere.
Sider: « 1 2