Loading...
dk

Problem med soltag | Tesla Forum

brianmassesson
brianmassesson Apr 1 '14

@Carl, jeg tror du har ret - det er også helt ok, den kommer vel lige om lidt. Men det er meget tydeligt at alle de nye har fået den, og vi andre venter lidt. Hookmaker kommer heldigvis forbi i aften måske jeg kan få lov til at teste og lege lidt :-)

Mht. din kones telefon kunne jeg forestille mig at hendes telefon ikke er synlig for andre enheder, derfor kan den ikke ses af Tesla'en. I bluetooth menuen på telefon burde du kunne indstille den til at være synlig for alle, eller lign. Håber det hjælper...

NOELON
NOELON Apr 1 '14

@Brian, Jeg vil checke dit forslag når jeg har fået samlet Kone og bil samme sted :-) Tak for hint.

muller
muller Apr 1 '14

@TSLA: Ikke at det hjælper dig, men min IPhone4 mistede kontakten til bilen på et tidspunkt, og de fandt aldrig hinanden igen, trods alle ovenstående forslag. Jeg har skiftet arbejde og telefon for at få det til at virke igen. Som en ekstra bonus har jeg så fået længere på arbejde, så der er mere tid i bilen :-)

Kiefer
Kiefer Apr 1 '14

@muller: Jeg prøvede samme stunt, blev træt af teleselskab og skiftede arbejde i den tro at jeg kun ville få 7km til arbejdet, for derefter at blive sendt til en kunde i Ålborg hver dag 110km væk...

@Brian: ikke for at gnide noget i såret men jeg har skam også fået 5.9 som en af de nye, du er velkommen til at tage et kig når jeg kommer forbi i morgen :-)

/Martin

brianmassesson
brianmassesson Apr 1 '14

Nu stopper i med det software snak :-) :-) Hookmaker har lige været forbi og blære sig med Rdio.com

Jeg hopper bare direkte på ver. 7.0 tror jeg...

NOELON
NOELON Apr 1 '14

@muller: Øv, ærgerligt, men nu får jeg se når jeg for sat bil og kone i stævne på samme sted, så giver jeg det et forsøg. Men herligt med længere tid i bilen. Det er altid en nydelse.

Sider: « 1 2