Loading...
dk

Så skal vi til selecheck !! | Tesla Forum

DerHansi
DerHansi Nov 21 '15

Hej

 

Se denne fra Børsen : http://borsen.dk/..._sikkerhedstjek.html

(Underligt man skal læse om det der, eller ??)

Lennart
Lennart Nov 21 '15

Jeg fik da en mail om det igår fra Tesla!

 

Tue
Tue Nov 21 '15
Samme her. Fik 2 mails kl. 19.15
Werge
Werge Nov 21 '15
Mail vedhæftet:
gw
gw Nov 21 '15
Sidder ved SC i århus. Tesla render rundt og efterser her mens man venter på at få ladet op. Super service.
Kabbel
Kabbel Nov 21 '15

@Werge .png filer kan ikke læses her på forum.

MicTheCat
MicTheCat Nov 21 '15
@gw. Ja super smart. Hvordan checker de. Måske man selv kan checke når man nu befinder sig 200 km fra nærmeste service center
Klaus_
Klaus_ Nov 21 '15

 

Citat fra gw Sidder ved SC i århus. Tesla render rundt og efterser her mens man venter på at få ladet op. Super service.

Noterer de ned et sted at ens VIN er blevet tjekket?  Ellers kan dem der ikke gider køre til SC, jo bare selv tjekke og så er det det.

gw
gw Nov 21 '15
Så ikke hvordan de tjekkede, men de notere vin ja, og man skal også skrive under på et stk papir at det er foretaget og de ikke ødelagde noget imens :)
kajakaj
kajakaj Nov 21 '15
Skrive under på at de ikke ødelægger noget!!!!! Er det ikke kvalificeret personale der udfører checket. Når man har bilen til service skal man da ikke skrive under på et sådant forbehold.
gw
gw Nov 21 '15

Går udfra han citerede bredt hvad der står med småt. Jeg synes det var en god oplevelse at Tesla har folk stående der hvor ejerne alligevel kommer forbi, fremfor at skulle "besvære" kunderne med at skulle komme ind til et decideret tjek. + point fra mig til Tesla.

Kiefer
Kiefer Nov 21 '15

Hvis jeg ikke har set på de udfører seleindgrebet ville jeg da aldrig skive under på et sådant stykke papir...

Lidt det samme jeg har fået fra min DS'er nu her vi skal have ny vogn. Jeg havde foreslået dem at de ikke gav bilen voks da jeg alligevel vil køre den til Opticoat. Så sender de mig en seddel jeg kan skrive under på, hvor der står de ikke klargører bilen og jeg fraskriver mig alle fejl og mangler bilen måtte have ved udlevering.

Så tror jeg nok bare jeg beder dem om at give den en omgang voks ;-)

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 21 '15

Det er altså så gennemsyret amerikansk som noget kan være...