Der er også nogen der kommer til dig. Jeg har ikke prøvet denne, men bemærk at der er ekstra gebyr for vask af kun en eller to biler per lokation. http://www.easycarcare.dk/da/bilvask:1
Jeg ved ikke hvorfor jeg troede det var mobil dampvask... Det lader til at Steam-it er et jysk fænomen, og så er der vist en i Lyngby Storcenter, samt eco-steam, som tager 700,- for den store tur.
Jeg prøvede shells gør-det-selv vask i Tåstrup - Børsten på skum-lansen var slidt helt i bund, og deres osmoseanlæg er defekt. Der var i hvert fald kalkpletter over alt bag efter (jeg motorvejs-tørrede).
Hvorfor kan man ikke bare bruge Bilka/Netto/Jysk Sengetøj mikrofiber klude og håndklæde?
Jeg endte med at bestille den store pakke fra bilvask.nu.
Det tog mig 1½ time at vaske den udvendigt igår, og det var inkl. 20 min til forberedelse/oprydning.
Produkterne kostede ca. 2000 kr, men så er det også med spande, vaskemidler, klude, insektrens, ruderens og en skumlanse til højtryksrenseren.
@Bianco, Microfiber er en videnskab, men for den uindviede er det en DYR videnskab!
Jeg handler her i Tyskland (de har også Ebay - men det er billigere direkte) og vasker feks. med denne 400grs - priserne er meget gunstige.
http:///...ments-xmas.html
Til Tørring er der kun én ting der virker i microfiber: Mortens hångklæææde fra Detailingbilpleje..;-) - du skal bruge 2 stk. De koster men suger så meget så man bliver helt tør i halsen...;-)
Nogen der ved om det er muligt at købe de dampvaskere mobile vaskefirmaer bruger, dog i en lidt mindre udgave end de 35-50.000 kroners udgaver de bruger?
Der går jo kun 3 liter vand til en bilvask med damp i modsætning til min højtryksrenser der sikkert bruge rimelig mange liter sammenlignet.
/Martin
Prøv at google : optimum no rinse wash&wax ... Det er fantastisk. Kommer du forbi odense så forhandler jeg det til folk der vil have den helt miljørigtige løsning.
Hvordan har Opticoat behandlingen det med at blive damprenset?
Forøvrigt, microfiberhåndklæderne, hvordan skal de vaskes?
/Martin
Håndklæderne plejer jeg at vaske i maskinen for sig selv med extra vandlevel. Brug kun meget lidt sæbe, ingen skylle middel, men en deciliter klar eddike i stedet. Opticoat kan sagtens damprenses
Tak Eva.
Jeg synes bare den er flot, og vidste ikke, om det er den der Signature rød, som man kan få. Multicoat red er også den farve jeg mest er til på en S model. ;-)
Jeg har ikke rigtig set farverne endnu, og er ved at forberede mig til farvevalget til vores X'er, når den tid kommer.
Men mon ikke jeg får chancen til at se en Signature rød, inden jeg skal handle.
Jeg må se om jeg kan finde en Jyde., med den rigtige farve, som jeg kan sparke dæk hos.
Tak for info. MVH Deacon
Hej Deacon. Ved ikke hvor du er bosiddende, men du er velkommen i Langå ved Randers til at se på vores multicoat red.
Ellers kig ud til Tesla Amager, de har mange biler holdende p.t. i forskellige farver.
@Deacon:
Min er oprindeligt (nedenunder folien) Signature rød, men ønsker man en anden farve, kan man altid lægge en gang folie over bilen. Det beskytter også lakken, og gør bilen meget lettere at holde - bare i vaskehallen - og ikke tænke på vaskeridser. Vil dog - hvis man overvejer folie - anbefale en sort, da næsten alt passer til dette, og man derfor ikke nødvendigvis behøver at få alle kanter og falser ordnet.
Hej Kajakaj.
Jeg tror jeg har sendt en besked til dig, da jeg bor i Rødkærsbro, og længe har set frem til at kunne sparke dæk hos dig.
Frederik. Jeg nød mit besøg hos Tesla Amager d. 11 august, hvor de havde mange kundebiler og nye biler klar til levering. Jeg kom så tidligt, at jeg fik dryppet en del mundvand på beholdningen. Så det skal fruen og jeg ihvertfald gøre igen, inden beslutningen.
Hookmaker. Interessant viden, og synes da farven er pæn. Må se om det bliver en Signature farve til X'eren.
kseitzberg. Det er også en flot folie du har. Men jeg rgner nu med at vores signature farve skal bruges (ses). Men godt tip, at sort kan bruges til alle underfarver.