Loading...
dk

Der er åbnet op for bestilling af Model X | Tesla Forum

Sithfury
Sithfury Nov 24 '15

Iflg https://transportevolved.com/...v-priced-from-80000/

Er der nu åbnet op for bestillinger af Model X.. Man kunne krydse fingrer for at produktionen er klar til rigtigt at gå igang, og de danskere der allerede har en bestilling, kan nå at få deres.

Raymond
Raymond Nov 24 '15

Jeg er nu ret sikker på, at de danskere som har bestilt bliver prioriteret - det er jo ikke anderledes end hvad der sker lige nu, alt hvad der kan sælges i DK, bliver sendt til DK.

Forummets indlæg er redigeret af Raymond Nov 24 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 24 '15

Skal de gøre sig nogen forhåbninger skal de så bestille P90D hvis man ser på leveringsdatoerne på billedet.

Kiefer
Kiefer Nov 24 '15

På min MyTesla side står der:

Reserved
Your Model X was reserved on 17/07/2014. You’ll be invited to configure based on the date of your reservation.

Hvornår det så er, er et godt spørgsmål, jeg ser indtil videre kun US modeller der har fået åbnet, nogen herhjemme med en Sig der kan konfigurere?

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Nov 24 '15

Nå, så kom jeg da før dig Martin.

På min side står der at jeg reserverede 31/12/1969

Så kan det ikke vare længe, inden jeg må konfigurere.

Kiefer
Kiefer Nov 24 '15

Måske det er fordi de ikke kan håndtere Signatures, der bliver nok åbnet op for disse på samme tid allesammen, og så er 31/12/1969 nok den dato de har fået for at komme forrest i køen.

Ser ud til at, de er gået væk fra kø numrene og over til datoen for reservationen. Kunne egentlig være rart om SKAT ville være så rare og få meldt ud til Tesla om en reservation er at sidestille med en bestilling. Vi har trods alt betalt mellem 30.000 og 225.000 for vores "bestillinger" hvor dem der har bestilt model S kun har lagt 15.000...

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Nov 24 '15
DeaconWP
DeaconWP Nov 24 '15

Det kan Skat ikke uden lovgivning. Og lovgivningen kan vi andre jo forsøge at påvirke inden den vedtages.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Nov 24 '15