@Deacon. Kan du ikke oprette det som et arrangement på forsiden? Så kan folk tilmelde sig med et su pr. en eller anden dato og med den betaling som vi nu finder ud af. Hvor mange biler er der plads til?
@Kristian. Perfekt så har vi i hvert fald 2 stk. deltagere som har forstand på og erfaring med lyddæmpning :-)
Kan desværre ikke denne dato, men kommer der en alternativ dato ugen før eller sidst i februar er jeg med.
Kan desværre ikke en bønne selv, men betaler gerne andre for det beskidte arbejde.
Kamera bag og for med optagelse, lidt ekstra lys(har lyspakken),isolering overalt og andre smarte deltaljer.
Overmaling evt af de grimme Tesla blikskilte for og bag.
Deltager gerne i at betale husleje, mad etc.
Jeg deltager også gerne den 30. januar!
Kamera for og bag vil jeg lære om/have installleret!
-Og 100 andre spørgsmål til kendere!
Detlager naturligvis i mad, husleje og andet..
Har også fået min debadged, det kan man bede Tesla om at gøre ved leveringen eller efter, ganske gratis. Eller man kan selv varme dem op og løsne dem og polere efter, kræver ingen maling. Jeg synes nu selve T-logoet bagpå er pænt, så det har jeg ladet sidde.
Jeg deltager også gerne og er med på husleje og hvad der nu findes ud af med mad.
Er interesseret i at få installeret kamera og hjælper gerne med hvad der nu skal til. Var med sidst i Jylland og fik installeret lys i bagagerum, så den del kan jeg hjælpe andre med.
Vil gerne være med på en gang lydisolering.
Nogen som har et link til hvor man kan købe isoleringen?
/Christian
Jeg er også med. Vil gerne have Cam installeret. Har været med til første træf i Køge i sin tid ( anden Tesla dog ), så kan evt. være hjælpe med lyd isoleringen - hvis jeg kan huske det :-)
Jeg er klar til en gang lydisolering. Hvilken type og hvor meget skal der til, for at komme hele vejen rundt på en 70D.
Hej. Glæder mig meget til byggedag d. 30 Jan. Jeg får min 85D Titanium mellem jul og nytår. Jeg er også interesseret i lydisolering, lys i trunk.
Mit spørgsmål er om det er nødvendigt i en model med VIN: 11039x Har Tesla opgraderet lydisoleringen, eller er det samme standard som i de første biler?
Hvad har i brugt til ekstra lys i trunk?
Tak for fantastisk forum som jeg fornøjeligt læser hver dag, med altid nyttig info.
Lydisoleringen er klart bedre i biler bygget efter sept/okt. sidste år. Dog er der stadig plads til forbedring. Ydermere giver lydisolering af døre også en bedre klang til musikanlægget. Jeg har i trunk på undersiden af hattehylden monteret en lille batteridrevet PIR lampeskinne, som også har den fordel at den let kan afmonteres og bruges som mobil lampe da den blot sidder fast med en magnet. Den monteres let, og det fungerer optimalt for mig. man behøver på den måde ingen indgreb i bilen, og så kostede den blot en 50-60 kroner.