Fair nok - og fin flyer :)
Jeg har købt 10 sæt bestående af 4 forskellige standard plastværktøj som skulle kunne bruges. Dem tager jeg med på byggedagen og deler ud af
Klart det bedste værktøj til fjernelse af dørsider er: Intet værktøk - andet end til at løsne skruer. Herefter bruge fingrene og starte i hjørnet af døren, og så hive hårdt direkte imod dig selv. Første gang er det at rive lidt hårde end man egentligt syntes om - men det virker. Et godt - hurtigt træk imod dig selv, får flest clips til at overleve. Værktøjet OK til clips i trunk.
Kom så de sidste 17, der har bestilt plads til biler, men endnu ikke betalt.
Vi kan ikke garantere for mad, med mindre der er betalt.
Hey, ved ikke om jeg er meldt til, men det er meget sansynligt jeg kigger forbi.. :) jeg kan godt fjerne dørsiden..
Du har ikke gentilmeldt dig, efter at datoen blev ændret.
Så på regnearket står du til ikke at komme.
Var du ikke oprindeligt tilmeldt som instruktør?
Du skal være velkommen til at gentilmelde dig.
Du kan oprette en linie under den blå, som er en sammentælling. Eller sætte en ny linie ind.
Men jeg har slettet alle der ikke har gentilmeldt sig, og givet pladserne til dem der var på ventelisten. De fik pladserne for længe siden.
Men da kun 17 har betalt, så bliver der alligevel tomme pladser, da vi regner med plads til 30 biler ad gangen.
Er der nogen der ved hvor der kan skaffes det sæt skånsomme værktøj til at pille beklædning af? :-)
Du kan låne af mig - har værktøj købt hos Abstract