Loading...
dk

Samle selv ladeboks | Tesla Forum

cvitting
cvitting May 2 '14

Det lyder som I har haft en hyggelig aften :-). Jeg kan ikke lige overskue, om der bliver en aften igen på onsdag, den 7. maj, som jeg har fået opfattelsen af??? Hvis ja, bliver det så i Hundige igen?. Jeg overnatter som nævnt i København (før det torsdag "går" til F1 i Barcelona :-)), så jeg vil hjertens gerne kigge ned til jer og hilse på samt høre noget om min påtænkte hjemmeinstallation.

/Claus

Hookmaker
Hookmaker May 2 '14

Det er planlagt til onsdag og vi er flere der er på igen - men hvis ikke vi når at få kablet til onsdag, er der ikke meget idé i at holde fast i det (synes jeg)? 

Raymond
Raymond May 2 '14

Henrik, nu må du tage dig lidt sammen, alle andre leverede på dagen, Brian med stumper(tak) og Ken(tak) med Pizza og værested, det eneste du skulle sørge for, det var kablet ;-)

Okay, vi andre var noget passive i at levere ;-) Tak for hyggeligt samvær og ekstra tak til Per for min fine boks,

Raymond

Hookmaker
Hookmaker May 2 '14

Raymond, tak for de rosende ord, jeg skulle have stjålet din "perfekte" boks, sku jeg!

muller
muller May 6 '14

Er der noget nyt om det manglende kabel?

Hookmaker
Hookmaker May 6 '14
Kablet ankommer Lyngby idag (eller senest imorgen), jeg har aftalt med Brian at han henter det hos mig, og ellers arrangerer.
muller
muller May 6 '14

Er der en som har en terminalrørstang - og som tager den med i morgen?

NOELON
NOELON May 6 '14

@muller: Hvad er en terminalrørstang?

Kiefer
Kiefer May 6 '14

Det er sådan en her:

FetchFile.axd.jpg

Martin

muller
muller May 6 '14

En meget dyr og speciel(?) tang som trykker terminalrør/kabelsko fast på 2,5mm2 eller 6mm2 ledning (i vores tilfælde), så de fæstner/leder helt perfekt i stikkene fra Harald N. Jeg er sikker på at Per kan uddybe :-)

cvitting
cvitting May 6 '14

Jeg vil blot høre, om jeg stadigt har mulighed for at besøge jeres lille event i morgen aften?. Hvis ja, hvor og hvornår(Hundigs Havn lokal ? kl. 19?

PS. Jeg skal ikke samle boks eller lignende - blot hilse på, og gerne få besvaret et par spørgsmål om min kommende hjemmelader :-)

Noget jeg kan bidrage med / medbringe?

På forhånd tak.

/Claus

Pedro
Pedro May 6 '14
Jeg er også klar hvis der er plads til en mere.
NOELON
NOELON May 6 '14

@Pedro: Skal vi så ikke mødes imorgen og aftale omkring Odense?

Pedro
Pedro May 6 '14
TSLA: Lad os gøre det.
brianmassesson
brianmassesson May 6 '14
Hej alle,
Jeg kan først sige i morgen omkring middagstid om jeg når og få de sidste stumper fra min leverandør. Men jeg skriver lige på siden i morgen omkring kl. 13-14 stykker, men ellers alle er velkomne selvfølgelig... Jeg regner med at hente kablet hos Hookmaker i morgen.
Godaften. Fået nyt mobil nr. Forresten : 3152 7474
Pedro
Pedro May 6 '14

Jeg har godt nok allerede lavet boks, men er nysgerrig efter hvad i andre laver:

Forummets indlæg er redigeret af Pedro May 6 '14
muller
muller May 6 '14

@cvitting: Adressen er  Sejlklubbens klubhus, Hejren 21, 2670 Greve. jf. tidligere post #47. Men som nævnt ovenfor, så afvent lige klarmelding fra Brian.

Er Ken også med på at åbne i sejlklubben i morgen? :-)

Kiefer
Kiefer May 6 '14

@Pedro: Ser rigtig godt ud, altid en fornøjelse at se når nogen bruger kabelbakker :-)

Mangler du ikke at sætte batteriet i LCD displayet til din RTC?

/Martin

peerskov
peerskov May 7 '14

er det denne fætter i mangler 

prøver at nå det til kl 19,00

Pedro
Pedro May 7 '14

@Kiefer: Godt set, der er ikke noget batteri i. Jeg købte med RTC da merprisen var så lille, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal bruge det til. Det er noget lettere at få til at se pænt ud med slidsede kanaler, men de fylder desværre en del, især i højden. Jeg havde en stump jeg brugte, skulle nok have bestilt noget 15*30, så havde jeg også sluppet for at skære ud til trykknap.

Jeg har sidenhen sat en drejeafbryder i kassen så jeg kan slukke for styringen, jeg synes ikke der er nogen grund til den er tændt når der ingen bil er i.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »