beklager sidder fast på en service men hvis i ikke har fået kabel behøver i jo ikke kabeltang for på tirsdag
beklager sidder fast på en service men hvis i ikke har fået kabel behøver i jo ikke kabeltang for på tirsdag
Hvis vi skal ses i den kommende uge - så må det blive Torsdag - både jeg og lokalet er optaget af bestyrelsesmøde i klubben onsdag?
Jeg kan ikke Torsdag. Men vil det være muligt at skyde det til næste uge eller blot at mødes igen, så jeg kan komme igang med min boks og få lidt vejledning af de erfarne boks samlere?
@Ken,
kan du få fat i styklisten og leverandørerne. Fik meldt for sent tilbage, så vil gerne selv lave en. Evt kan de Jyske interessenter samles og lave en lignende øvelse
Jo hvis man har alle delene samtidig...;-)
Jeg har masser af type 2 kabel, da vi købte 50 m, så hvis Ken gider tage det med over så er det jo fjong...;-)
Det er lidt en udfordring at klemme kablet fast inde i håndtaget/Type2-stikket.
Er der nogen som har fundet sådan en tang? Og kan tage den med i morgen aften :-)
@Ken,
jeg lægge gerne garage til formålet. Vi kan vel bare opstille nogle borde og så kører vi. Der er ca 80m2 til rådighed.
Hvad med i andre er Fredericia OK til formålet?