Loading...
dk

Samle selv ladeboks | Tesla Forum

brianmassesson
brianmassesson May 7 '14
@Peerskov det er simpelthen nødvendigt du kommer på banen i aften også :-)
KS
KS May 7 '14

Er der i aften lidt i kl 19

brianmassesson
brianmassesson May 7 '14
Jeg når desværre ikke at få stumperne til i aften, men Ken og jeg synes vi skal mødes derude i aften alligevel og bygge det vi kan. Vi har stik og kabel til bilen, så det kan vi i hvert fald få kigget på. De har lovet mig at de har det hele hjemme senest tirsdag i næste uge. Så laver vi en aften der.
cvitting
cvitting May 7 '14

Fedt. Vi ses kl. 19. Glæder mig til at hilse på jer :-)

/Claus

peerskov
peerskov May 7 '14

beklager sidder fast på en service  men hvis i ikke har fået kabel behøver i jo ikke kabeltang for på tirsdag

peerskov
peerskov May 7 '14

beklager sidder fast på en service  men hvis i ikke har fået kabel behøver i jo ikke kabeltang for på tirsdag

peerskov
peerskov May 7 '14

peerskov
peerskov May 7 '14

Theis
Theis May 7 '14
...og ladelampen lyste grønt - 'approved by Tesla'! Tillykke til Raymond, og tak for endnu en god aften. Vi ses i næste uge.
KS
KS May 11 '14

Hvis vi skal ses i den kommende uge - så må det blive Torsdag - både jeg og lokalet er optaget af bestyrelsesmøde i klubben onsdag?

NOELON
NOELON May 14 '14

Jeg kan ikke Torsdag. Men vil det være muligt at skyde det til næste uge eller blot at mødes igen, så jeg kan komme igang med min boks og få lidt vejledning af de erfarne boks samlere?

PBP
PBP May 14 '14

@Ken,

kan du få fat i styklisten og leverandørerne. Fik meldt for sent tilbage, så vil gerne selv lave en. Evt kan de Jyske interessenter samles og lave en lignende øvelse

Kiefer
Kiefer May 14 '14

Jeg er helt klart med på en aften idet jyske også

/Martin

kajakaj
kajakaj May 14 '14

Jeg er også interesseret i en byggeaften i det midt/østjyske

KS
KS May 14 '14
Yes, det kan skaffes. Problemet er mest type 2 kablet og styreboks fra mainpine. Resten er standard komponenter.
Er i Jylland mandage og kunne evt være med hvis nogen kan finde lokaler mandage aftener - 2 ell 3 stk, hvis nogen har lokaler.
kajakaj
kajakaj May 14 '14

Kan man ikke lave boksen på 1 aften?

Hookmaker
Hookmaker May 14 '14

Jo hvis man har alle delene samtidig...;-)

Jeg har masser af type 2 kabel, da vi købte 50 m, så hvis Ken gider tage det med over så er det jo fjong...;-) 

kajakaj
kajakaj May 14 '14

Lyder godt

Bianco
Bianco May 14 '14

Det er lidt en udfordring at klemme kablet fast inde i håndtaget/Type2-stikket.

Er der nogen som har fundet sådan en tang? Og kan tage den med i morgen aften :-)

PBP
PBP May 14 '14

@Ken,

jeg lægge gerne garage til formålet. Vi kan vel bare opstille nogle borde og så kører vi. Der er ca 80m2 til rådighed.

Hvad med i andre er Fredericia OK til formålet?

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »