Så:
Ordre bekræftet
Så begynder den lange ventetid...igen... :-)
/Martin
Så:
Ordre bekræftet
Så begynder den lange ventetid...igen... :-)
/Martin
Det fedeste er nu engang at ventetiden er halveret i forhold til første gang og kun en brøkdel af hvad den indtil videre har været på nummer 2 Tesla. Vi havde da håbet på at nummer 2 og 3 ville komme samtidig i år, men det har vist lange udsigter...
/Martin
Min bils status på my tesla skiftede for 1 uge siden til "production complete - your model s is now in transit from the factory" hvad har i oplevet som typpisk leveringstid efter denne udmælding?
Typisk 60-65 dage
Frederik8: Det jeg har fået oplyst er, at hvis du bestille inden den 1.10 kan de nok godt nå at levere inden den 31.12.
Hvad der sker derefter med prisen og afgifterne er der i øjeblikket ingen i DK der kan svare på, heller ikke dem der lovgiver på området...
/Martin
Bestilt 15 marts (til levering nov. 2015)
Bekræftet 28 marts
17/7 ændrede status fra in production planning til; in production
23/7 fra production til in transit
18/9 your Tesla are preparing for delivery
Så nu er den her - men vil stadig gerne vente med at modtage den til 1/11-15 så er mønterne nemlig samlet
@Gustavsfar1: Forskellen fra før er ingen læder, ingen bagudevendte sæder + autopilot og + premium interiør.
Premium interiør er lidt noget pjat, for den eneste grund til at den er valgt til, er på grund af elektrisk bagklap. resten er mere eller mindre ligegyldigt.
Jo du får tågelys (bruger jeg aldrig) og kurvelys (har jeg haft i snart 5-6 år nu og lægger ikke mærke til det).
/Martin
The_Stig: Må da være monster stressende at vide bilen bare holder ude i Århus og ikke hjemme i garagen?
/Martin
Frederik8: Tesla medarbejdere har udtalt at man godt kan fortryde hvis bilen bliver pålagt afgifter. Men få det lige på skrift fra dem når du har bestilt.
/Martin
Frederik8: Nu husker du vel forhåbentlig at købe via et link, der kan give dig en rabat på minimum 10.000 kr?