The_Stig: Må da være monster stressende at vide bilen bare holder ude i Århus og ikke hjemme i garagen?
/Martin
Arhhh det er ikke så galt når man er godt kørene I forvejen, og jeg vil ikke stå med 2 biler, så ved jeg godt den gl. "bliver træt & forladt"
Idag var familien med forbi I Aarhus, der holdt en autotransport med 5 Nye til aflæsning, en rød, en titanium + 3 sorte - så der er nok nogle der bliver glade I den kommende uge.....
Har de kun fået plader på 27 biler siden jeg hentede min for snart 3 uger siden !!! min har 030 i nummerpladen.
Her efter snart 3 uger har jeg kørt 3000km og sparet kr 2000,- i diesel ;-)
Min teori er at Tesla melder sidste chance ud nu d. 1/10 for at skabe pres på politikerne. Jeg bestilte og bekræftede d 5 november sidste år og fik leveret d. 20 dec.
Mit bud er at de endda vil strække sig endnu længere denne gang for at sikre flest muligt indregistreret inden 31/12
/Søren
glæder mig til at se din nye bil Martin, har du ikke den anden mere? ved den er solgt..
Nej, den er faktisk afleveret til den nye ejer her til aften, så nu består husholdningen af en Nissan Evalia eNV2000 :-)
Vi har stadig vores gamle MB ML 4x4, den er egentlig også på bilbasen, men den ryger nu nok af igen alt efter hvordan finanslovsforhandlingerne går. Det kunne godt ende med vi vælger at beholde en 10 år gammel dieselsluger uden partikelfilter i stedet for at købe en ny miljørigtig bil.
Hov, gik SKAT lige glip af ca. 200.000 i moms på den konto... Så har Claus Hjort jo kun sparet 449.800.000 og ikke 450.000.000 fantasilioner...
/Martin