Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

FreePower
FreePower Sep 26 '15
Tak Sune og ja Deacon :)
DeaconWP
DeaconWP Sep 26 '15

Godt. Jeg så bare, at din profil var helt ny. Så ville lige sikre dig.

FreePower
FreePower Sep 26 '15
Tak Deacon
Vinse
Vinse Sep 27 '15
Efter 78 laaaaange dage siden jeg trykkede "confirm" er det godt nok vildt at skulle hente sin bil i morgen kl. 11. Jeg forstår nu hvorfor børnene er lidt irriterende den 23 december ;)
fmm1000
fmm1000 Sep 27 '15
Glæd dig.
Jeg fik min i fredags.

Selvom det kun er en 85d, var vi lamslåede, da vi prøvede en 0-50 lige uden for Tesla i Århus.
Fuuuuck den er hurtig. Vi klokkede den med appen dynolicious (kan ikke få linkmytesla til at virke) og fik en 0-20 kmt med fem mand i bilen, som giver baghjul til en Laborghini Aventador.
Vinse
Vinse Sep 27 '15
Fmm - ser godt ud. hvordan var udleveringen fra Århus? Hej syntes desværre vi har hørt om en del problemer med lak og andre "klargørringssmuttere"? Ellers har vores dialog med Århus været super.
Forummets indlæg er redigeret af Vinse Sep 27 '15
fmm1000
fmm1000 Sep 27 '15
Levering i Aarhus var glimrende. Vi var ude for lidt af et mareridt.
Havde levering kl 16. Min søn kom fra Kbh til den store dag og skulle hentes 15.38 på banegården. Det gav fem-7 minutter i buffer. Og hvornår kom toget så ind på banegården. 16.05. Aaaarghh. Damn DSB.
Heldigvis var Morten hos Tesla forstående og gav os en fin men forsinket udlevering. Desværre blev næste udlevering jo så forsinket, men nu ved den nye glade ejer hvorfor :-).

Vi tog bilen ud i Solen lige efter udleveringen, og kunne ikke finde noget på den.
Forummets indlæg er redigeret af fmm1000 Sep 27 '15
The_Stig
The_Stig Sep 27 '15
Citat fra Kiefer

The_Stig: Må da være monster stressende at vide bilen bare holder ude i Århus og ikke hjemme i garagen?

/Martin

Arhhh det er ikke så galt når man er godt kørene I forvejen, og jeg vil ikke stå med 2 biler, så ved jeg godt den gl. "bliver træt & forladt"
Idag var familien med forbi I Aarhus, der holdt en autotransport med 5 Nye til aflæsning, en rød, en titanium + 3 sorte - så der er nok nogle der bliver glade I den kommende uge..... 
Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Sep 27 '15
SuneH
SuneH Sep 27 '15
Var på Kirstinehøj i går for at ose lidt. Der holdt i omegnen af 50 nye biler med mærkater på ruderne, plastik over sæderne mm - som sikkert skal udleveres i den kommende uge. Der er knald på derude for tiden! Og der var iørigt kø ved superchargeren derude.
fmm1000
fmm1000 Sep 27 '15
Jeg var der i dag inden for åbningstid, så ingen kø pga flere tilgængelige chargers.

Inde i butikken fortalte de, at sidste chance for Tesla inden nytår var onsdag.
Forummets indlæg er redigeret af fmm1000 Sep 27 '15
Af99199919
Af99199919 Sep 27 '15
Det glæder mig at høre fmm1000. Jeg er ny her i forum. Har fulgt meget med herinde, og dette forum er faktisk årsagen til at jeg har købt en S P85D sort/sort som jeg efter planen skal afhente i Århus tirsdag eller onsdag.
Faktisk lidt sinsygt, da jeg aldrig har prøvekørt en
SimonHN
SimonHN Sep 27 '15
Så blive du nok kun overrasket på den gode måde. ;)
Vinse
Vinse Sep 29 '15
T-dag efter 79 dage !!!!!!!
Ja det var lide så godt som forventet ;)
KimT
KimT Sep 29 '15

Har de kun fået plader på 27 biler siden jeg hentede min for snart 3 uger siden !!! min har 030 i nummerpladen.

Her efter snart 3 uger har jeg kørt 3000km og sparet kr 2000,- i diesel ;-)

Kiefer
Kiefer Sep 29 '15

Nåda, bestile og bekræftede bilen i fredag hvor jeg fik er RN nummer, i dag har bilen så fået tildelt et VIN nummer. Der er Tesla lige gået fra 30 dage til 1 dag på denne i forhold til sidste gang jeg bestilte :-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Sep 29 '15
SimonHN
SimonHN Sep 29 '15
Mon ikke Tesla prioritere Danmark i øjeblikket. :)
SQLCPH
SQLCPH Sep 29 '15

Min teori er at Tesla melder sidste chance ud nu d. 1/10 for at skabe pres på politikerne. Jeg bestilte og bekræftede d 5 november sidste år og fik leveret d. 20 dec.

Mit bud er at de endda vil strække sig endnu længere denne gang for at sikre flest muligt indregistreret  inden 31/12

/Søren

Kiefer
Kiefer Sep 29 '15

Gid de dog ville gøre det samme med Model X...

/Martin

Kristian70k
Kristian70k Sep 29 '15

glæder mig til at se din nye bil Martin, har du ikke den anden mere? ved den er solgt.. 

Kiefer
Kiefer Sep 29 '15

Nej, den er faktisk afleveret til den nye ejer her til aften, så nu består husholdningen af en Nissan Evalia eNV2000 :-)

Vi har stadig vores gamle MB ML 4x4, den er egentlig også på bilbasen, men den ryger nu nok af igen alt efter hvordan finanslovsforhandlingerne går. Det kunne godt ende med vi vælger at beholde en 10 år gammel dieselsluger uden partikelfilter i stedet for at købe en ny miljørigtig bil.

Hov, gik SKAT lige glip af ca. 200.000 i moms på den konto... Så har Claus Hjort jo kun sparet 449.800.000 og ikke 450.000.000 fantasilioner...

/Martin

Dette emne er sticky