Jensim, min var blevet opdateret på My Tesla. til dato 2.-9. december.
Tillyke Pharma, men vidunderet, det ser sku godt ud.
Blot til info for dem der ikke kommer så tit forbi Tesla i Århus, så har jeg her i eftermiddag været forbi og på den bagerste p-plads ved service centret, der holder der 36 stk helt nye og friste TESLAERE, så der må være nogen der kan se frem til leveringer i næste uge, det var sku et flot syn.
Og så påstår Tesla overfor pressen, at de kun har solgt 150 biler her i den travle tid??
Ja men så lader vi pressen blive i den tro, jeg håber virkelig at der vælter ind med Teslaer, så danskerne også i 2016 kan en el-bil til den rigtige pris :-))
Jeg fik at vide i går, at de udleverer ca. 40 om dagen lige nu og næsten ingen i weekenden. 22x40=880 om måneden
# Kabbel så dig i hos Tesla, men vidste ikke på det tidspunkt, at det var dig, det var først da jeg kom hjem at jeg kunne genkende dig på foto, det var et kort visit, men kørte du ned bagved og kiggede stelnummer i frontruden ??
Jeg var lige forbi for at låne en bil, så jeg kunne for tjekket indkørslen, efter at kommunen har været at ligger mere asfalt på, så skulle lige have checket om den stadig gik på bunden.
Hej Kabbel, du har helt ret, jeg stod over i hjørnet ved udstyret, nå men nu kan jeg nok kende dig, hvis vi skulle mødes på Suc.
Bemærkede at et par stykker af dem på pladsen nede bagved, var markeret med en grøn tusch, som må være skader der er kommet under transporten.
Jeg forventer der er mange småfejl vi skal have udbedret når de udleverer bilen, det var der sidste gang og de har ikke fået mindre travlt i løbet af de sidste 21 måneder de har solgt biler i DK... Og da slet ikke i øjeblikket, så de misser nok en række punkter.
Jeg har egentlig overvejet allerede no og bestille tid til rep af bilen efterfølgende, der vil jo nok typisk Tesla være en meget lang kø og meget lang ventetid på udbedringer i starten af næste år...
Jeg tror det eneste jeg vil være rigtig træt af, er hvis den har lak-skader. Det er sikkert ikke nemt at få den opti-coated med lakskader der skal udbedres bagefter.
/Martin