Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Dec 5 '15

Priess: Jeg skal hente i Århus.

/Martin

Mbr1964
Mbr1964 Dec 5 '15

Hvordan for man den endelig afhentnings dato/tid at vide? 

Kiefer
Kiefer Dec 5 '15

Du får en mail fra Tesla med et forslag, og denne dato vil så også fremgå på din MyTesla side.

/Martin

Mbr1964
Mbr1964 Dec 5 '15

Tak 

Minger
Minger Dec 6 '15
Jubii skal hente min 18-12 kl 11 i Brøndby total glæder mig håber ikke der er for mange fejl på den så bliver der aligevel jul i år
kensmark
kensmark Dec 6 '15

Du kan roligt glæde dig. Ja, der er lidt børnesygdomme og  finish er ikke som BMW, men det er fuldstændigt ligegyldigt: Køreglæden er unik, den flyver afsted uden en lyd, sniger sig rundt i byerne uden støj og os. Vi tager afsted for 3. gang sydpå snart - man skal kune lide at lede  efter løsninger med ladning i de små byer, der er lidt pioner stemning over det. Det er sjovt og det føles rigtigt.  Tillykke. 

jonson12
jonson12 Dec 7 '15
Venter stadig, teslafeberen er ududholdelig.
Lige opererede i halsen, og teslafeberen gør det ikke bedre
HJJ
HJJ Dec 7 '15

Ja så har jeg her kl. 15:00  fået afhentningsdato torsdag d. 17/12 kl. 16:00.

Rød 70 D, brune next generations sæder, autopilot og smart luftaffjedring.

Bestilt 26/9 , confirmed 30/9.

Det bliver en stor dag.

Gronhund
Gronhund Dec 7 '15

Jeg har fået en cirka dato, og en Final Invoice. Men skal jeg bare vente med at betale Invoice indtil de ringer, eller forventer de at man betaler den af sig selv?

Jeg kan jo lige så godt spørge her, da responstiderne til Tesla er "lidt" lange ;-)

webercarbmann
webercarbmann Dec 7 '15

Hej Gronhund. 

Du skal først betale ved modtagelse. De ville gerne have mig til at overføre udbetalingen forud men jeg overfører ikke mange penge forud for noget jeg endnu ikke har modtaget, så jeg medbringer en Bank Check når jeg henter vores bil på onsdag. Jeg mener ikke at de tager dankort. Det ville ellers være det letteste.  Vh Peter

HS
HS Dec 7 '15
Tillykke så langt. Du skal bare afvente at du får en præcis dag og tidspunkt, og så betale den 3 dage før. Har nu haft min i næsten 2 uger, og den er fed. Mh. Henrik
Minger
Minger Dec 8 '15
Har endelig fået leveret min i Brøndby men en skuffende levering sælgeren hørte slet ikke efter hvad jeg sagde til ham så følte man ikke blev taget alvorlig og der var næsten ingen strøm på så vi kunne ikke køre hjem så kørte til Tesla Karup og da vi var der stod der 11 kilometer tilbage så godt der ikke var længere
Thor
Thor Dec 8 '15

Jeg skal hente min i morgen. Jeg tror, at jeg ringer til dem og beder dem om at lade den op. Better safe than sorry. Jeg håber på en bedre oplevelse. :/ 

Jeg kender dog en som har en tesla, så egentlig behøver jeg ikke gennemgangen så meget, men rart at man får leveret den på en ordentlig måde - uanset hvor travlt de har.

Kristian70k
Kristian70k Dec 8 '15

efterhånden ligegyldigt med bank chek er det ikke? det anbefaler banken, men vel kun fordi de tjener en del på det! 

Klaus_
Klaus_ Dec 8 '15
Hvorfor skulle det være ligemeget med bankcheck nu? :) Jeg ville stadig gøre det. En flink bankrådgiver burde ikke tage noget for at lave en banknoteret check.
PEL
PEL Dec 8 '15

Jeg skal hente min 70D imorgen onsdag den 9 december klokken 15:00 i Aarhus og foretrækker livrem og seler ved bilkøb så jeg havde det godt med at lægge 50 kr i banken for at sikre min udbetaling :-)

/Poul Erik

Forummets indlæg er redigeret af PEL Dec 8 '15
Jabba
Jabba Dec 8 '15
Citat fra Minger Har endelig fået leveret min i Brøndby men en skuffende levering sælgeren hørte slet ikke efter hvad jeg sagde til ham så følte man ikke blev taget alvorlig og der var næsten ingen strøm på så vi kunne ikke køre hjem så kørte til Tesla Karup og da vi var der stod der 11 kilometer tilbage så godt der ikke var længere

Det lyder lidt som en fyr ved navn Peter. Han har det med at pladre løs og ikke lade en komme til orde.

Signe
Signe Dec 9 '15

Det lyder jo rigtig dejligt, at det ser ud til at de endelige datoer, bliver på den første dato i 'anslået leveringstidspunkt'. Men jeg synes godt nok vi er mange der har anslået udleveringstidspunkt d. 17-31. december. Bliver lidt nervøs for, om vi alle nu også kan få den inden jul. Vi skal til nordjylland med DSB over julen (bor i KBH), hvis ikke vi får den inden..

Desuden undrer jeg mig over at status stadig er "Produktion færdig - din model S er nu blevet afsendt fra fabrikken", hvilket den har været i over to måneder. Burde den ikke skifte, når nu det er så tæt på?

Er der forresten nogle herinde der ved hvor man finder bilens registreringsnummer? Altså ikke VIN-nummeret. Vi skal bruge det til forsikringen :) 

VIN: 5YJSA7E12FF108646

Bestilt: 18/9-15

Bekræftet: 20/9-15

PEL
PEL Dec 9 '15
Signe du kan godt risikere at status på siden skifter meget sent, tæt på levering!
/Poul Erik
Signe
Signe Dec 9 '15

Tak for info Poul Erik, så er jeg mere rolig :) 

Dette emne er sticky