Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Gronhund
Gronhund Dec 12 '15
Har lige fået min i Vamdrup (VIN 1097XX) bestilt den 24/9.
Fantastisk oplevelse.
Det var de to nordmænd Leo og Bjørn der var der. Bjørn gennemgik den. Utrolig god gennemgang. Han kunne svare på alt, og viste også hvor der normalt var problemer, så vi kunne se ekstra godt på det. Han var meget interesseret i mangel listen her fra forummet, og hjælp med at gennemgå den også.
Der blev lavet en rigtig god gennemgang af det hele, og der var tid til det. Vi kom lige små 10 minutter for tidligt, men kørte først over en time senere. Vi var de sidste den dag, så nu har de kun 64 tilbage til udlevering i Vamdrup.
Vi var hele familien afsted, så børnene kunne løbe rundt og se på de 10 andre Teslaer der stod der inde. Tror alle farver var repræsenteret.
Virkelig god oplevelse, og intet blev hastet igennem.
Vi fik udleveret en lille godie bag med en kop, en kuglepen og læder etui til nøglerne. Papirarbejdet tog 30 sekunder. Alt var udfyldt på MyTesla, så vi skulle bare skrive under på, at vi havde modtaget bilen.
Eneste ulempe var, at der ikke er optimalt lys i hallen. Det afhjalp han dog med, at skrive i gennemgangs loggen, at der var lidt ridser på bil og tag som skulle efterpoleres, og så må Aarhus tage sig af det.
Det lød til, at de regnede med at være færdig i Vamdrup kort før jul, og så skulle de enten hjem til Norge, eller til Sjælland, hvor de vist godt kunne bruge deres hjælp.
dankersoe
dankersoe Dec 12 '15
Hey Gronhund
Fik udleveret min bil af samme team i Vamdrup. Jeg havde oså ridser i taget (glastag). Fik du noget på skrift ang. dine ridser eller hvordan blev den strikket sammen?
Thor
Thor Dec 12 '15

Jeg havde også ridser på vores, da den blev udleveret. Udleveringsmanden havde dog allerede gjort opmærksom på det fra starten af.

Efterfølgende sendte jeg en mail til min DS vedr ridserne. De er altså allerede klar over det. Skulle man være i tvivl, så send en mail til DS'en. :)

TwoChops
TwoChops Dec 13 '15
Hej Kiefer!
Tillykke med den sorte :-)
/Jeppe.
gronkjaer
gronkjaer Dec 13 '15

Uha hvad betyder det her så? Nogen der her erfaring med hvor lang tid der så går, før man kan afhente ?

Your Model S is in transit for pickup or delivery.

ElPeter
ElPeter Dec 13 '15

@gronkjaer: Min står til det samme og jeg har lige (i går) lavet en aftale om afhentning på torsdag. Bilen er ikke i landet endnu, men på vej.

Jeg blev ringet op fredag, men nåede ikke telefonen. Telefonbesked om snarlig levering og om at ringe tilbage. Jeg ringede tilbage til nummer (Tesla) talrige gange, men enten var der optaget eller opkaldet blev ikke besvaret.

I går kørte jeg så til Brøndby og lavede aftale om levering. Der stod nok 40-50 Teslaer der var ved eller skulle til at blive klargjort og der var livlig aktivitet.

Det er aldrig lykkedes mig at få kontakt til min DS, trods både mails og telefonopkald. Ikke det kønneste forløb rent kundeservicemæssigt, men det væsentligste er jo at få leveret bilerne og så må man da stærkt håbe på at de får tid til at hjælpe med andre ting i det nye år

Kiefer
Kiefer Dec 13 '15

Jeppe: Takker, har du fået din udleveret?

/Martin

gronkjaer
gronkjaer Dec 13 '15

Det lyder jo godt.. Så er der lidt at se frem til..

TwoChops
TwoChops Dec 13 '15
@Kiefer, jeps, fik min latterlige røde den 4/12. Var i øvrigt hos Tesla lørdag, nok bare en halv time efter du havde fået din. På vej hjem fra Opticoat i Odense. Skulle påtale et par ridser, men alle teknikere var gået hjem.
TwoChops
TwoChops Dec 13 '15
Ny model i øvrigt ;-)
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 13 '15

Jeg skrev til min DS i fredags om muligheden for at købe vintermåtter i forbindelse med at jeg henter bilen i brøndby i morgen. Jeg har ikke fået noget svar endnu. Nogen der ved om det er noget de normalt har liggende man kan købe?

MS
MS Dec 13 '15
Jeg har købt flere ting hos Tesla og min erfaring er, at skal man have hurtigt svar er det bedst at køre forbi Kristinehøj og spørge. Kræver naturligvis at man er i nærheden, så man ikke spilder for meget tid ved at køre forgæves.
Morten
DeaconWP
DeaconWP Dec 13 '15

Fed joke, TwoChops.

Så vil der nok være nogen der fristes, og får den lange næse. hehe

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 13 '15

@MS skal hente min bil i brøndby kl 17 så Kristinehøj har nok lukkede der. Men håber de har nogen med til Brøndby ellers må jeg køre en tur tirsdag.

Thor
Thor Dec 13 '15
Citat fra TeslaFreak

@MS skal hente min bil i brøndby kl 17 så Kristinehøj har nok lukkede der. Men håber de har nogen med til Brøndby ellers må jeg køre en tur tirsdag.

Jeg var oppe forbi deres serviceafdeling på første sal, og havden en snak med hende pigen som sad der. Lige for tiden sagde hun, at de som regel har åbent til 19-20tiden. Jeg kan dog ikke garantere det. Men det er pga presset med få alle biler ud inden nytår. Hvis det ikke er officielle åbningstider, skal man nok ikke regne 100% med det. 

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 14 '15

@Thor også så kan det være jeg skal tage chancen og køre forbi.

Cmsv
Cmsv Dec 14 '15
Hej. Hvor lang tid skal man forvente at der går fra at bilen er kommet til Holland og til at den bliver leveret? Kan læse at der er meget forskellige tider og procedure for dette.
gronkjaer
gronkjaer Dec 14 '15

Ja min den står i " transit for pickup or delivery ", så jeg tænkte, at det da lige må være op over, så jeg ringede ind i dag, blot for at få af vide, at han slet ikke kunne se den, og at han derfor troede den stadig var på søen?? og at han derfor ikke har nogen anelse, hvornår den kommer til landet?? Jeg mener da bare at det burde være logisk at når den nu er skiftet til " transit for pickup or delivery ", så burde den da også være landet i Holland? Nogen der ved lidt om det? da jeg ikke lige syntes, at den gut jeg snakkede havde helt styr på det.

Docthomassen
Docthomassen Dec 14 '15

@Gronkjaer

Hvad er stelnummeret?

Jeg venter også utålmodigt, men min har stadig status "afsendt fra fabrikken". Stelnummer 1104xx, bestilt ultimo september. 

/Anders

Forummets indlæg er redigeret af Docthomassen Dec 14 '15
gronkjaer
gronkjaer Dec 14 '15

1131xx

Min havde afsendt fra fabrikken indtil i forgårs. Hvorefter den skiftede til den nye status !

Forummets indlæg er redigeret af gronkjaer Dec 14 '15
Dette emne er sticky