Jeg havde også ridser på vores, da den blev udleveret. Udleveringsmanden havde dog allerede gjort opmærksom på det fra starten af.
Efterfølgende sendte jeg en mail til min DS vedr ridserne. De er altså allerede klar over det. Skulle man være i tvivl, så send en mail til DS'en. :)
Uha hvad betyder det her så? Nogen der her erfaring med hvor lang tid der så går, før man kan afhente ?
Your Model S is in transit for pickup or delivery.
@gronkjaer: Min står til det samme og jeg har lige (i går) lavet en aftale om afhentning på torsdag. Bilen er ikke i landet endnu, men på vej.
Jeg blev ringet op fredag, men nåede ikke telefonen. Telefonbesked om snarlig levering og om at ringe tilbage. Jeg ringede tilbage til nummer (Tesla) talrige gange, men enten var der optaget eller opkaldet blev ikke besvaret.
I går kørte jeg så til Brøndby og lavede aftale om levering. Der stod nok 40-50 Teslaer der var ved eller skulle til at blive klargjort og der var livlig aktivitet.
Det er aldrig lykkedes mig at få kontakt til min DS, trods både mails og telefonopkald. Ikke det kønneste forløb rent kundeservicemæssigt, men det væsentligste er jo at få leveret bilerne og så må man da stærkt håbe på at de får tid til at hjælpe med andre ting i det nye år
Jeg skrev til min DS i fredags om muligheden for at købe vintermåtter i forbindelse med at jeg henter bilen i brøndby i morgen. Jeg har ikke fået noget svar endnu. Nogen der ved om det er noget de normalt har liggende man kan købe?
Fed joke, TwoChops.
Så vil der nok være nogen der fristes, og får den lange næse. hehe
@MS skal hente min bil i brøndby kl 17 så Kristinehøj har nok lukkede der. Men håber de har nogen med til Brøndby ellers må jeg køre en tur tirsdag.
@MS skal hente min bil i brøndby kl 17 så Kristinehøj har nok lukkede der. Men håber de har nogen med til Brøndby ellers må jeg køre en tur tirsdag.
Jeg var oppe forbi deres serviceafdeling på første sal, og havden en snak med hende pigen som sad der. Lige for tiden sagde hun, at de som regel har åbent til 19-20tiden. Jeg kan dog ikke garantere det. Men det er pga presset med få alle biler ud inden nytår. Hvis det ikke er officielle åbningstider, skal man nok ikke regne 100% med det.
Ja min den står i " transit for pickup or delivery ", så jeg tænkte, at det da lige må være op over, så jeg ringede ind i dag, blot for at få af vide, at han slet ikke kunne se den, og at han derfor troede den stadig var på søen?? og at han derfor ikke har nogen anelse, hvornår den kommer til landet?? Jeg mener da bare at det burde være logisk at når den nu er skiftet til " transit for pickup or delivery ", så burde den da også være landet i Holland? Nogen der ved lidt om det? da jeg ikke lige syntes, at den gut jeg snakkede havde helt styr på det.
@Gronkjaer
Hvad er stelnummeret?
Jeg venter også utålmodigt, men min har stadig status "afsendt fra fabrikken". Stelnummer 1104xx, bestilt ultimo september.
/Anders