@PeterC har du prøvet at ringe til din DS? De plejer at vide lidt mere end MyTesla..
@PeterC har du prøvet at ringe til din DS? De plejer at vide lidt mere end MyTesla..
Så har jeg fået leveringsdato på siden. 31.12 - 07.01... ugh.. lidt nedslående, håber da godt nok, at de når det inden nytår..
Skal hente min på søndag har jeg lige fået et kald om. VIN 111xxx. Glæder mig forholdsvis meget, men ærgrer mig lidt over jeg lige har leaset en bil for hele december, da jeg troede jeg ikke ville få den før til aller sidst på måneden.
Så ses vi måske i Vallensbæk Pelsen? Skal selv hente min egen Sorte 70D VIN 110xxx klokken 11, jeg kan slet ikke få armene ned. :-)
Ja, julen falder tidligt i år. Jeg skal også til Brøndby på søndag kl. 13 og hente den midnatsblå.
Status opdateret til 30 dec - 6 januar.
Håber snart telefonen ringer, så man kan få lidt ro på :)
Vin 1123xx
Så ses vi måske i Vallensbæk Pelsen? Skal selv hente min egen Sorte 70D VIN 110xxx klokken 11, jeg kan slet ikke få armene ned. :-)
Ja jeg kommer derud kl.13. Vi ses i Brøndby - bliver en god dag.
Så fik vi vores Tesla. Leveringen (i Brøndby) var slet ikke forhastet, som jeg ellers har hørt mange herinde sige. Der var god tid til at checke bilen igennem (vi brugte SuneHs afhentnings-checkliste-indlæg, og det var meget behjælpeligt, tak!) Alt var heldigvis som det skulle være. Det var kun små detaljer der afslørede at de har travlt; f.eks. fik vi den sidste Chademo adapter på Kristinehøj, og de virkede overraskede over at de allerede var væk, for de havde lige fået et nyt læs indleveret. Alle var meget venlige og servicemindede - man kunne ikke mærke på dem at de er pressede, selvom jeg ikke er i tvivl om at de er det. :)
Nu kan julen bare komme an. Vi har allerede fået den bedste julegave, og har fornøjelsen af at køre hele vejen til nordjylland i den på mandag.
Endelig Tesla dag, fik levering fra Vamdrup her til aften. De gør et godt stykke arbejde derude og forhaster ingenting meget fint - godt tilfreds. Og hvor er det da en fed bil ;-)
Først i dag har min skiftet status på myTesla. Afhenter i morgen kl 11 :D
Jeg skyndte også at bestille en uden dual motor og panorama. Men jeg fik det lavet om og har nu både dual motor og panorama.