Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

lassevilmar
lassevilmar Dec 15 '15

@PeterC har du prøvet at ringe til din DS? De plejer at vide lidt mere end MyTesla.. 

PeterC
PeterC Dec 15 '15

@lassevilmar: Har ringet mange gange. Svaret er: "Vi er presset, du får besked"

gronkjaer
gronkjaer Dec 15 '15

Så har jeg fået leveringsdato på siden. 31.12 - 07.01... ugh.. lidt nedslående, håber da godt nok, at de når det inden nytår..

Pelsen
Pelsen Dec 15 '15

Skal hente min på søndag har jeg lige fået et kald om. VIN 111xxx. Glæder mig forholdsvis meget, men ærgrer mig lidt over jeg lige har leaset en bil for hele december, da jeg troede jeg ikke ville få den før til aller sidst på måneden.

Forummets indlæg er redigeret af Pelsen Dec 15 '15
Lannister
Lannister Dec 15 '15

Så ses vi måske i Vallensbæk Pelsen? Skal selv hente min egen Sorte 70D VIN 110xxx klokken 11, jeg kan slet ikke få armene ned. :-)

Trannel
Trannel Dec 15 '15
Jeg skal også hente min på søndag i Brøndby. Jeg blev idag ringet op af en ny DS og selvom status på My Tesla stadig er "Din Tesla model 85D er nu afsendt fra fabrikken" er den altså pludselig blevet klar. Jeg havde leveringstidspunkt 17-31 dec.
Vin nr 1106..
Jeg ved godt at man ikke må åbne julegaverne inden Juleaften men jeg tror at jeg gør en undtagelse denne gang!
/Lennart
Kaffemand
Kaffemand Dec 15 '15

Ja, julen falder tidligt i år. Jeg skal også til Brøndby på søndag kl. 13 og hente den midnatsblå.

HJJ
HJJ Dec 16 '15
Skulle hente 70d torsdag kl. 16 c, men blev ringet op tirsdag at den var klar kl.20 ?
Lidt kort varsel. Aftalte at hente den røde onsdag (i dag) kl 1.
Stor dag. God julegave.
Vi ses på SUC.
HJJ
HJJ Dec 16 '15
Skulle hente 70d torsdag kl. 16 c, men blev ringet op tirsdag at den var klar kl.20 ?
Lidt kort varsel. Aftalte at hente den røde onsdag (i dag) kl 10.
Stor dag. God julegave.
Vi ses på SUC.
Tjulani
Tjulani Dec 16 '15

Status opdateret til 30 dec - 6 januar. 

Håber snart telefonen ringer, så man kan få lidt ro på :)

Vin 1123xx

Pelsen
Pelsen Dec 16 '15
Citat fra Lannister

Så ses vi måske i Vallensbæk Pelsen? Skal selv hente min egen Sorte 70D VIN 110xxx klokken 11, jeg kan slet ikke få armene ned. :-)

Ja jeg kommer derud kl.13. Vi ses i Brøndby - bliver en god dag.
Signe
Signe Dec 17 '15

Så fik vi vores Tesla. Leveringen (i Brøndby) var slet ikke forhastet, som jeg ellers har hørt mange herinde sige. Der var god tid til at checke bilen igennem (vi brugte SuneHs afhentnings-checkliste-indlæg, og det var meget behjælpeligt, tak!) Alt var heldigvis som det skulle være. Det var kun små detaljer der afslørede at de har travlt; f.eks. fik vi den sidste Chademo adapter på Kristinehøj, og de virkede overraskede over at de allerede var væk, for de havde lige fået et nyt læs indleveret. Alle var meget venlige og servicemindede - man kunne ikke mærke på dem at de er pressede, selvom jeg ikke er i tvivl om at de er det. :) 

Nu kan julen bare komme an. Vi har allerede fået den bedste julegave, og har fornøjelsen af at køre hele vejen til nordjylland i den på mandag. 

SuneH
SuneH Dec 17 '15
Dejligt det gik godt :-)
Fik I styr på forsikringssituationen? Var I blevet forkert informeret om at I skulle kende registreringsnummer i forvejen?
Stone
Stone Dec 17 '15

Endelig Tesla dag, fik levering fra Vamdrup her til aften. De gør et godt stykke arbejde derude  og forhaster ingenting meget fint - godt tilfreds. Og hvor er det da en fed bil ;-)

Signe
Signe Dec 18 '15

SuneH: Ja vi var blevet fejlinformeret. :) 

lassevilmar
lassevilmar Dec 18 '15

Først i dag har min skiftet status på myTesla. Afhenter i morgen kl 11 :D

Forummets indlæg er redigeret af lassevilmar Dec 18 '15
Dieselosaurus
Dieselosaurus Dec 18 '15
Skal hente min skrabede 70er i morgen (vin 112xxx). Det skulle gå meget hurtigt med at bekræfte konfigurationen I start oktober og de 14 dages betænkningstid blev indskrænket efter et panikopkald fra Tesla i Amsterdam, så jeg har nået at fortryde at jeg ikke valgte en 70D eller fik panorama (primært pga loftshøjden på bagsæddet) en del gange og har de seneste dage været bekymret for at jeg havde lavet et fejlkøb til 600tkr. I dag mødte jeg heldigvis en der havde fået en tilsvarende konfiguration og blev beroliget :-) Hvor havde det dog været dejligt, hvis det ikke havde været så forjaget...
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 18 '15

Jeg skyndte også at bestille en uden dual motor og panorama. Men jeg fik det lavet om og har nu både dual motor og panorama.

Dieselosaurus
Dieselosaurus Dec 18 '15
Den mulighed fik jeg desværre ikke. Hvis vi skulle have soltag, ville det være en inventory bil med en hel del andet udstyr som vi ikke har behov for. Men vi var nok også for sent ude... vi blev bare først opmærksomme på den lave loftshøjde for nyligt. Synes at sælgeren skulle have nævnt den lavere loftshøjde da vi bestilte...
move
move Dec 18 '15
Kære forum.
Så var det min tur til at hente. Bestilte medio september. Skulle havet hentet i dag, men blev ringet op i går eftermiddags, at de var klar i går aftes til levere. Jeg har læst en del omkring mangelfuld finish, mangler i det hele taget. Så jeg var lidt bekymret for, at vi skulle indlede med en større mangeliste. Det viste sig slet ikke at være noget problem!!

Bilen stod perfekt, bortset fra lidt overfladiske ridser. De blev noteret med det samme uden indvendinger, og bliver afhjulpet ASAP i det nye år.

Ærgerligt med at de ikke har vinterdæk, som jeg bestilte med bilen. Men så glæder jeg mig over, at vi næsten har sommervarme - og dermed super sjovt at køre med 21".

Det er vild oplevelse at køre afsted min sin nye lækre - lydløse bil. Glæd jer (og pas på med at bekymre jer for meget om mangler).

En rigtig stor tak til alle jer faste skribenter, der har gjort det så nemt at få el-installation, valg af kabler, udstyr m.v. (Husk der findes kun én rigtig konfiguration = den du har besluttet dig for!!).

Og endelig en stor tak til administratoren af Tesla forum.
Dette emne er sticky