Min er indtil videre estimeret til 7. Juni, og havde fra start af fået af vide slut juni. Så alt kan ske :o)
Tæller dagene efterhånden.
Lige lidt statistik fra mig:
Bestilt og bekræftet: 19/02-2014
Produktion: 24/4-2014
Afsendt fra Fabrik: 01/05-2014
Levering: 16/06-2014
Så ca. 4 Måneder fra Ordre til Levering.
hehe Jaa lige nu er ventetiden pænt lang... Men kun 19 dage endnu... Men hvem tæller...
http:///...&csz=1&swk=1
Ja nu begynder det at være op over. :o))))))
Jeg snakkede med Anna igår og håbede hun sagde at jeg kunne hente den før - men nej :o(
Status er nu "Din Model S forberedes nu til at blive afhentet eller leveret."
Lucky you ;-) 19 timer tilbage eller hvad?
Jeg har netop modtaget min første introduktionsmail fra Anna så nu er det nok op over med produktionsstart - yeeeea. Men der går jo så et par måneder før jeg er rigtig med "i klubben"
Jeps noget i den stil... :o))))
Sidder og kigger på togplan, kan ikke huske hvornår jeg sidst har kørt med tog... hehe..
@MDamm - må man spørge, hvilken model du har købt. Jeg bestilte 19/4, og kan s.. snart ikke som om natten mere ... det er altså ulideligt ... Forventningens glæde er størst - det kan jeg bekræfte :-)
Jeg har lavet lidt lir til garagen, så jeg hver eneste dag, bliver mindet om hvad der venter mig. Om ikke så lang tid, kommer der "et fint kabinet" til min hjemmelader - billede følger senere ...
/Claus
Det er skønt at cykle til arbejde efter BMW'en blev solgt. På turen er der rigelig tid til at glæde sig til at få leveret en flunklende nye TMS Sølvpil. Nu varer det ikke længe
Håber da uendeligt at My Tesla står til troende :-)
Hej Mic
De ligger godt nok tæt. Min har vin42922. Har du fået en leveringsdato fra Anna ?
Nu bliver jeg snart I.... af at checke My Tesla hver eneste dag. Siden bekræftelsen ca. den 19/4 har de haft travlt med at "indkøbe dele til min Tesla S"... Når I ligger så tætte indbyrdes - også på min bestilling - mangler jeg lige at se, at min er i produktion ... Det ville være mentalt super tilfredsstillende ... suk...
/Claus