Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

MicTheCat
MicTheCat May 11 '14
Ha ja ellers må fruen selv sejle hjem til Als fra Sjælland
FrederikC
FrederikC May 11 '14

Min er indtil videre estimeret til 7. Juni, og havde fra start af fået af vide slut juni. Så alt kan ske :o)

Tæller dagene efterhånden.

FrederikC
FrederikC May 27 '14

Lige lidt statistik fra mig:

Bestilt og bekræftet: 19/02-2014

Produktion: 24/4-2014

Afsendt fra Fabrik: 01/05-2014

Levering: 16/06-2014

Så ca. 4 Måneder fra Ordre til Levering.

MicTheCat
MicTheCat May 27 '14
De sidste tre uger bliver nok værre end de første tre ;-b
FrederikC
FrederikC May 27 '14

hehe Jaa lige nu er ventetiden pænt lang... Men kun 19 dage endnu... Men hvem tæller...

http:///...&csz=1&swk=1

MicTheCat
MicTheCat Jun 12 '14

Hej Frederik - 4 dage igen ;-) Hvordan klarer du dig i varmen....

/Michael

FrederikC
FrederikC Jun 12 '14

Ja nu begynder det at være op over. :o))))))

Jeg snakkede med Anna igår og håbede hun sagde at jeg kunne hente den før - men nej :o(

Status er nu "Din Model S forberedes nu til at blive afhentet eller leveret."

MicTheCat
MicTheCat Jun 15 '14

Lucky you ;-) 19 timer tilbage eller hvad?

Jeg har netop modtaget min første introduktionsmail fra Anna så nu er det nok op over med produktionsstart - yeeeea. Men der går jo så et par måneder før jeg er rigtig med "i klubben"

FrederikC
FrederikC Jun 15 '14

Jeps noget i den stil... :o))))

Sidder og kigger på togplan, kan ikke huske hvornår jeg sidst har kørt med tog... hehe..

MDamm
MDamm Jun 21 '14
Mere statistik:
Bestilte en 85'er 9.Marts
Afhentet 19. Juni.
Rimelig hurtigt.....
TwoChops
TwoChops Jun 21 '14
MEGET hurtigt. Tillykke med den ;-)

/Jeppe.
cvitting
cvitting Jun 21 '14

@MDamm - må man spørge, hvilken model du har købt. Jeg bestilte 19/4, og kan s.. snart ikke som om natten mere ... det er altså ulideligt ... Forventningens glæde er størst - det kan jeg bekræfte :-)

Jeg har lavet lidt lir til garagen, så jeg hver eneste dag, bliver mindet om hvad der venter mig. Om ikke så lang tid, kommer der "et fint kabinet" til min hjemmelader - billede følger senere ...

/Claus

Forummets indlæg er redigeret af cvitting Jun 21 '14
MDamm
MDamm Jun 22 '14
Hejsa.

Lækker plads. Har lige selv måtte rydde op i garagen, for den fylder en del mere end min gamle Mercedes.

Min bil er en standard 85KWh, grøn med glastag, beige læder, techpakke, parkeringssensor. Der var 5 mdr.s levering på den, men den kom efter 3. Og det kan man jo ikke være så ked af...

Forstår godt du ikke kan vente. De sidste to dage er der blevet sparket en del dæk, og kørt en del...

/Michael
Forummets indlæg er redigeret af MDamm Jun 22 '14
Chris
Chris Jun 27 '14

Det er skønt at cykle til arbejde efter BMW'en blev solgt. På turen er der rigelig tid til at glæde sig til at få leveret en flunklende nye TMS Sølvpil. Nu varer det ikke længe

• Bestilt og bekræftet 13/4
  • Produktion 23/6
  • Afsendt fra fabrik 26/6
  • Forventet leveringstidspunkt på My Tesla ultimo juli
  • Forventet leveringstidspunkt fra Anna primo august

Håber da uendeligt at My Tesla står til troende :-)

MicTheCat
MicTheCat Jun 27 '14
Hej Chris. Så er din lige lidt foran min der gik i produktion i dag. Troede ikke den nåede det før fabrikken lukkede ned i Juli for retooling. Mon ikke din og min bliver udskibet samtidig. Min har Vin 441xx hvad har din
Forummets indlæg er redigeret af MicTheCat Jun 27 '14
Chris
Chris Jun 27 '14

Hej Mic

De ligger godt nok tæt. Min har vin42922. Har du fået en leveringsdato fra Anna ?

cvitting
cvitting Jun 27 '14

Nu bliver jeg snart I.... af at checke My Tesla hver eneste dag. Siden bekræftelsen ca. den 19/4 har de haft travlt med at "indkøbe dele til min Tesla S"... Når I ligger så tætte indbyrdes - også på min bestilling - mangler jeg lige at se, at min er i produktion ... Det ville være mentalt super tilfredsstillende ... suk...

/Claus

krogsgaard
krogsgaard Jun 27 '14
Jeg har 42913 og den er lige lavet og sendt ud af fabrikken.
krogsgaard
krogsgaard Jun 27 '14
Bliver nok også først start august den kommer. Men nu ser vi :-)
MicTheCat
MicTheCat Jun 27 '14
Ved ikke hvordan de sender i batch. Men tror først min er ultimo august. Har ikke fået andet fra Anna end August. Var ved at være nervøs for at den ikke nåede produktion før fabrik nedlukning primo Juli og så ville det jo nærmere blive September. Håber på hurtig transit ;-)
Sider: «« « ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... » »»
Dette emne er sticky