@ MicTheCat når den båden søndag skulle levering være mellem 1/8 - 7/8 med lidt held :)
Krogsgaard - hvis du kommer forbi det jyske (og Christian Nielsen) må du lige give lyd, så man kan se vidunderet :)
@Comeback. Det er vel nok surt med en udsættelse :(. Jeg burde være i risikozonen også, idet min ifølge Anna (for ca. 14 dage siden) skulle være klar til mig den 15. august ... Men så længe jeg ikke har hørt "skidt nyt", må det være godt nyt :)
Der er næsten ikke noget mere frustrerende, min gik fra 21.3 til den 28.3 for derefter at hedde 25.3 og så pludselig var den ikke med autotransporten fra Holland alligevel om fredagen, og om mandagen havde de så alligevel modtaget bilen så jeg kunne få den den 28.3 Min kone forklarede venligt men bestemt Anna at det nok var bedst at vi hentede den 25.3, det kunne vi så gøre klokken 11, vi var der selvfølgelig klokken 10 klar til at modtage bilen.
Jeg tror Anna havde forventet dette, hun vidste hvilken færge vi var med og bilen stod allerede yderst i rækken af dem der skulle hentes :-)
Og nå ja, så blev jeg 40 den 29.3 så bedre gave kunne man jo ikke få!
Men det er en dag man ikke glemmer, det efter min mening bare så meget anderledes at få en Tesla end det er at modtage en hver anden bil. Vi har prøvet det med en Mercedes nogle gange, det er bare ikke det samme.
Og med 12-18 måneder inden næste bil kommer til familien er ventetiden laaaaaaang....
/Martin
Ja det er rigtigt surt for da jeg bestilte den, i god tid(febuar) med levering 1/8 at de så først kan levere 17/8
Fakturadato fik vi at vide ikke kan bruges til noget. Og ja, det bedste råd er at spørge Tesla om leveringstidspunkt.
/Martin
Som Kiefer skriver så er fakturadato vist en auto genereret dato. Min stod til den 10/8 som er en søndag, nu har jeg en aftale den 14.
/klaus
@TBElvogn - du har fået en mail fra Tesla om hvem der er din leverings kontakt, i mit tilfælde er det Anna hende høre du fra når der er ca 7 dage til levering men du kan altid ringe til hende :) hvis du har spørgsmål.
Det er det også i mit tilfælde. Husk at tjekke faktura når den kommer, jeg fik ikke af vide den lå i mine andre dokumenter. Så det skulle lige gå stærkt i dag, ellers har alt kørt på skinner. De skal have pengene 3-4 hverdage inden i får bilen, ellers kan de ikke udlevere den.
Ellers er der en af de andre sælgere, jeg havde kontakt med Mikkel i månederne op til for at få opdateringer på forventet leveringstidspunkt, og konen havde så med Anna i dagene op til selve leveringen.
/Martin