Kære venner - jeg er HELT ELEKTRISK af glæde.
Er just kommet hjem efter en fantastisk dag !!! Hookmaker, ja røde måtter medbragt (ikke håndtag - de folieres på tirsdag sammen med bilen) og også charge port åbneren, med hvilken Michael lige fik åbnet alle Tesla'er på Kirstinehøj med sin nysgerrighed...
Alt klappede med hensyn til afhentning i Kastrup :-). Bilen var klargjort til UG, og ja, Nommensen var til stede og vi fik en lille hyggelig snak, før vi skulle have instruktion og efterfølgende retur til jylland.
Fantastisk tur over sjælland og fyn, før vi toppede lidt strøm op i Middelfart. Først alene, efter 10 min. en nordmand og efter yderligere 10 min. en dansk.
Jeg fik også en demo af esp. Holy shit ... På vej ned ad rampen til motorvejen, fik den lidt for meget gas, hold da k..., hvor fik jeg et chock. Vejen var våd, og højre fod lidt for tung ... Ups, men så er det prøvet ... Længe leve esp...
Ny står den trygt og godt i garagen og lader så fint på sin nye Tesla Super Charger Light stander - et mage par, som de står og nyder hinandens selskab.
I morgen skal den vises frem til gud og hver mand - især familie og venner.
Tak til jer alle for input og støtte i den svære tid frem til nu. Forløsningen er overstået, og jeg glæder mig til at lære bilen ordentligt at kende :-)
Godnat :-)