Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Mark
Mark Aug 26 '14

Så lykkedes det endelig. :-D

17/05/14  Ordre bekræftet (anslået levering Slut August)

27/05/14  Ordre ændret. Tilføjet Luftundervogn og 21" grå turbine (anslået levering Slut September)

24/06/14  #VIN48xxx modtaget (anslået levering Slut September)

26/08/14  I produktion. Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S  (anslået levering Slut September)

KS
KS Aug 26 '14
Nyeste fra cvitting:
Forummets indlæg er redigeret af KS Aug 26 '14
Comeback
Comeback Aug 26 '14

Det ser godt ud :) tillykke Claus

Nommensen
Nommensen Aug 26 '14
Hej Claus,
Den er blevet super flot og som min kone sagde hold da op hvor er den sej.
Per
Lasse
Lasse Aug 26 '14

Hej Claus, Tillykke med bilen, den er super flot med de sorte 21" grå Turbine-hjul. jeg kigger forbi en dag. Lasse

priess
priess Aug 26 '14

Så kom dagen hvor jeg åbner MyTesla siden, og for første gang ser at min P85 er gået i produktion - YES! 
Sjovt nok er det også i dag jeg har fået installeret 400V / 16A stik i carporten + bimåler i skabet. 
Går ind og registrerer mig på PlugShare som "shared residential charger" med det samme - så er jeg klar, også hvis én af jer ender i Allerød med for få km tilbage på måleren :-)

Hvad siger det erfarne forum om forløbet herfra, frem til levering? Den blev rykket fra september til oktober for ca. en måned siden - så mon ikke det er start oktober? (VIN 5YJSA3H10EFP488xx)

Kiefer
Kiefer Aug 26 '14

Priess: Jeg ville forvente 1-2 uger hvor den står "in production" og derefter 4-6 uger hvor den står "in transit" og så et par dage hvor der står klargøres til udlevering. 

Hvis man skal være nogenlunde sikker på datoen, så er det at kontakte Tesla og høre dem ad om der er noget nyt. Da jeg bestilte min i november sidste år, var der ingen indikationer på hjemmesiden om forventet levering, det lyder til at være nyt med disse informationer?

/Martin

priess
priess Aug 26 '14

@Kiefer: Tak for info, jeg prøver at ringe til Tesla - det er de vist vant til ;-) Men det lyder som om start/midt oktober er realistisk

Werge
Werge Aug 26 '14
Ja, os der bestiller nu få bla følgende informationer på My Tesla.
Man får dog ingen særskilt information når den forventet leveringsdato flytter sig, så man er begyndt at besøge siden.....ja dagligt.
Kristian70k
Kristian70k Aug 26 '14

Jubiii jeg har fået et WIN nummer :) vildt hvad man kan glæde sig over :) men den er gået fra november levering til december.. så mon ikke den kommer i januar... kunne faktisk være smart nok at få en 2015 tesla :)

tintin
tintin Aug 27 '14

Så er den bestilt! 85 P farve grå. levering jan. har valgt luftaffjedring blandt andet. Er der nogen der ved om det forsikringsmæssigt er en fordel at til vælge sikkerhedspakken?  

Hookmaker
Hookmaker Aug 28 '14
Ja den nye grå er RÅlækker, har set flere billeder af den i fri luft, sol og skygge! Glæder mig til at se den live i DK!
kammersgaard
kammersgaard Aug 30 '14

Hm, er der kommet en ekstra status?

Jeg kan se der er flere der skriver "I produktion", men min har lige ændret sig til "Din Model S befinder sig nu i produktionskøen på vores fabrik i Fremont, Californien.", og der er stadig 3 måneder til levering, så jeg tænker den måske skal være 4 uger i produktionskøen?

20/06/14  Bestilt Model S60

26/06/14  Ordre bekræftet (anslået levering Slut Oktober)

11/07/14  #VIN50929 modtaget (anslået levering Slut Oktober)

26/08/14  Ordre ændret S85. 

29/08/14  "Din Model S befinder sig nu i produktionskøen på vores fabrik i Fremont, Californien." (anslået levering Slut November)

Kristian70k
Kristian70k Aug 30 '14

fedt nok du ændre til S85.. det med den garanti er slet ikke dum på de 8 år.. jeg har også en i kø til levering i december... 

mht. til ekstra sikkerheds pakke tror jeg ikke der er nogen fordel i at bestille den.. i forhold til forsikring.. det de normalt kræver er en gps tracker.. 

birkjensen
birkjensen Aug 30 '14

Hej Alle, 

Glæder mig utrolig meget til at modtage min Model S - P85 til November. Så kommer der endnu en til Sjælland / Bjæverskov området, OG så er det jo fedt at der også kommer en SuperCharger til Køge.  

Har fået denne besked .. "Din Model S befinder sig nu i produktionskøen på vores fabrik i Fremont, Californien"

Alle taler om dette #VIN nr .. synes ikke jeg har modtaget dette endnu .. Men det kommer jo nok .. 

Jeg er ikke så aktiv herinde, men i alle skal vide, det er utroligt skønt at læse og høre jeres erfaringer. De vil komme alle os nye Tesla ejere tilgode .. 

Kristian70k
Kristian70k Aug 30 '14

det står til venstre i den boks.. 

det er steel nummer.. bilens indifikations nummer.. 

Forummets indlæg er redigeret af Kristian70k Aug 30 '14
priess
priess Sep 1 '14

En dejlig dag; bilen er afsendt fra fabrikken :-) Så går der vel kun ca. en måned med transport til DK!

Empty
Empty Sep 5 '14

Så er der kommet dato på levering af min, kan vælge mellen d.22 eller 23 sep. Så det ser desværre ikke ud til at jeg kan være med til bro turen d.21.

Hookmaker
Hookmaker Sep 5 '14

Ahh ærgerligt Empty,  - men alligevel, det bliver en STOOOOR dag!...;-) + du kan jo komme den 20..!

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Sep 5 '14
MikkelAndersen
MikkelAndersen Sep 7 '14

Citat fra kseitzberg Nyeste fra cvitting:

*Savl*

Flere billeder, hvor man kan se hele den smukke bil ville være fantastisk :-) Turbinefælge er godt nok afsindigt lækkert! 

Sider: «« « ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... » »»
Dette emne er sticky