ok.... så når du nok at få den med det skib jeg får min med.. det sejler på mandag :) hvad for en bil har du bestilt?
ok.... så når du nok at få den med det skib jeg får min med.. det sejler på mandag :) hvad for en bil har du bestilt?
P85 m diverse :) den har været sendt afsted et stykke tid.. men tror den står og sveder i en papkasse et sted :) bestilte den 4 august.. men fik lavet en ændring den 22 august. det koster lige lidt i den sidste ende,.. men vigtigst det bliver lige som jeg vil have det :)
hehe ja helt sikkert.. men bor i danmark.. og mit behov er daææket X 100 med det optræk P85 kommer med :) plus jeg vil sku ikke vente til marts.. nu er det jo snart den kommer:)
puha :) Win det er fedt.. tillykke med den.. vildt du ikke har nørdet på dette forum før i dag.. du må være ret standhaftig :)
Win,
kan jeg få dig til at tage et par billeder af din grå TMS når du får den og lægge dem op her. Debaterer heftigt med mig selv om jeg skal have en mørk grå eller en sort, men kan ikke finde nogen billeder af den nye mørk grå farve.
Vh
Bendix
My Tesla er netop ændret til din bil er nu i produktion. Fedt fedt!! Efter blot 2,5 uge efter bestilling. Det er næsten ny rekord.. ;-)
Hejgaard jeg har også bestilt en grå ;-) Bestilte d. 2. November, bekræftede bilen d. 5 hvorefter den gik ind i produktionsrækken. Og i dag d. 11. november er bilen gået i produktion!!!! Jeg aner ikke hvor længe den er i produktion men tænker at Januar nok passer meget godt.
D. 21 besøger jeg fabrikken og kan ved samme lejlighed lige skynde på dem ;-
Produktion tager mellem 4 og 10 dage. Klik evt på min profil og se mit forløb.
Efter produktion kommer den LANGE vente tid, mens bilen er under transport (5-8 uger).
Har vedhæftet et par billeder af den grå, billeder vi modtog da vi overvejede.
Jeg så lige nyindregistreringtallene for oktober måned, der er registreret 7 stk. Tesla Model S i oktober, det er godt nok ikke ret mange, og så ellers lige op til en kvartalsafslutning, de (Tesla DK) sagde ellers de havde travlt, men det kan da ikke have været med at klargøre nye biler ;-)
/Martin
Enig Kiefer; da jeg talte med deres sælger i weekenden påstod han at hver sælger pt. solgte to nye biler om dagen.. En del af dem er jo sandsynligvis til levering i det nye år hvor dual drive kan leveres. Kan dog også bekræfte at der var mange folk I butikken bade lørdag og søndag..
Martin
MOL: Sidst år, da jeg bestilte min snakkede jeg efterfølgende med en sælger derude, han fortalte at omkring halvdelen af dem der bestilte så de ikke før de skulle udlevere bilen, at rigtig mange gjorde det hjemme og uden at have fået en prøvetur først.
/Martin
Så er produktionen klaret - status ændret til "Afsendt fra fabrikken" - Werge - så starter ventetiden for levering ;)