Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Storgaard
Storgaard Nov 18 '13

Jeg skal hente min Model S i morgen kl. 17.00.

Bestilte den for 17 mdr. siden. 

Niels
Niels Nov 18 '13

Glæd dig - den er vildt fed.

De fortalte at de lige havde fået 10 mere i dag, og at de fremadrettet løbende modtager dem. De bliver således ikke sendt af sted hver 2-3 md. - det bliver mere et glidende forløb. Det giver også god mening i forhold til bemanding og belastning..

brianmassesson
brianmassesson Nov 18 '13

@Niels ser smukt ud :-)

@Storgaard jeg må være på lige inden dig, henter min kl. 15.00. Bestilte også for ca. 17 mdr. siden. P1173

muller
muller Nov 18 '13

@Niels: Tillykke! Den ser fed ud :D

snakkede med Tesla i dag, de mente muligvis at min bil kunne være på trapperne inden på mandag, som ellers har været planen hidtil... Det gør det jo ikke nemmere at vente...

Hookmaker
Hookmaker Nov 19 '13

Heldige asener, - skulle ALDRIG have bedt om først at få min i marts..;-(

homer
homer Nov 19 '13
Citat fra LarsR Your Model S is in transit from the factory.
Vin 24783.
Så er vi så langt :-)
@LarsR Og Bluecoffee : Er I blevet ringet op af Tesla vedr. leveringstidspunkt?
Har endnu intet hørt her.
Bluecoffee
Bluecoffee Nov 19 '13

@homer: Både-og. Jeg har fået en mail fra Tesla i Danmark, som gerne ville have forsikringsoplysninger og fortalte, at bilen var på vej til udskibning fra USA. Såsnart det sker, vil jeg blive kontaktet om en leveringsdato.

LarsR
LarsR Nov 19 '13

Samme historie som bluecoffee.

kajakaj
kajakaj Nov 22 '13

Er lige blevet ringet op fra Amsterdam, Tesla Europe, at levering desværre bliver forsinket 1 måned, så vi først får bilen i marts. Det var også hvad vi forventede da vi bestilte den til levering i februar, så ingen problemer med det. Vi er alligevel på ferie i februar.

Ellers fin service at de ringer rundt og beklager forsinkelsen.

Hookmaker
Hookmaker Nov 22 '13
Okay, så der sker noget for dig allerede nu. Jeg har bestilt levering i marts, pg kunne derfor godt forvente at der kunne ske noget indenfor den næste måned.<br />
MEN marts er jo kvartalsluk, sååå man har vel lov at håbe den kommer med i den store marts levering
Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Nov 22 '13
LarsR
LarsR Nov 22 '13

Tesla har min klar til levering ultimo dec. De lød ikke super happy over at de ikke fik lov at indregistrere den før 2 jan. De bliver angiveligt målt på hvor mange de kan sende ud i 2013. Jeg tror dog på at 01/14 ser bedre ud end 12/13 når den skal sælges om et par år.

muller
muller Nov 22 '13

Lars fra Tesla ringede i eftermiddag; bilen er klar til levering i morgen kl. 11... og der kan vi tilfældigvis også godt! :D

Hookmaker
Hookmaker Nov 22 '13
Jamen LarsR, jeg napper da gerne din i december, så kan du flade ud indtil marts!...;-)
Ole65
Ole65 Nov 23 '13

FIk samme telefonbesked som Kajakaj fra Amsterdam (levering medio marts 2014). Jeg bestilte min i september 2013. Hvis det holder med marts 2014, er det da rimeligt hurtigt.

Renedyhr
Renedyhr Nov 23 '13
Blev også ringet op i går og lev. er flyttet fra sidst i februar til medio marts.
Hookmaker
Hookmaker Nov 23 '13

Jer der har fået rykket til Marts, har I stadig "sourcing parts" på Jeres bil, eller har I andet og/eller VIN nr. allerede?

Ole65
Ole65 Nov 23 '13

Stadig sourcing parts for min del - mon ikke det skifter efter nytår (i januar). Jeg har ikke VIN nr. endnu.

Helle
Helle Nov 23 '13

Stadig ”Sourcing..” bortset fra et par dage i produktion omkring 1/11. Min VIN 194xx også rykket levering fra oprindelig december til nu ca. 1/3-14. I oktober blev der kun indregistreret 4 stk. mod 42 i september, men godt at se at der nu kommer flere til DK.  Håber de bare bliver bedre med tiden.

Man kan jo fordrive ventetiden med at tyde vin-nummeret. Her er en oversigt over de kryptiske tal og bogstaver foran nummeret. Gad vide om det opdateres til 2014 som produktionsår?

Hookmaker
Hookmaker Nov 23 '13

Var lige forbi Tesla på Amager her til formiddag. Tja, det ser noget povert ud, men sådan er det altid midt i kvartalet. Håber der kommer en ordentlig rø.... i december, kender én der venter på en i december.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... » »»
Dette emne er sticky