Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Jan 29 '15

Der er i England og Frankrik vist en hel del 43KW AC standere (63A 3 faser), de fleste (hvis ikke alle) Chademo er 50KW DC strøm.

/Martin

P85DK
P85DK Jan 29 '15

@DeaconWP - i den sammenhæng så er 11.000 jo ingen penge. Kan lige forestille mig kone og børn stå og brokke sig over at den lader for langsomt og så er feriestemningen på plads :-)

DeaconWP
DeaconWP Jan 29 '15

@P85DK. Ja lige netop. I får så AC power dobbelt så hurtigt som os, der ikke køber/købte dobbelt lader. Og dobbelt så meget familieglæde. B-). Det er nemt en flok pengesedler værd.

Og finder du nogen af de standere, som Kiefer henviser til, så har du jo fuld udbytte af investeringen, op til de 22 KW du kan trække. Jeg tror faktisk jeg vil genoverveje, om jeg vil bestille med dobbeltlader. Jeg plejer at være meget nærig overfor mig selv, når jeg skal nyde livet. Og jeg må indrømme, at det nogen gange har store omkostninger. F.eks. alt for mange omveje, for at få gratis strøm. Det bruger tiden. Som jeg kunne nyde med familien, og som jeg kunne bruge på, at besøge de ting vi ville have mest lyst til, ikke bare de ting, der ligger tæt på en Super Charger. Den større frihed, vil nok være meget værd, målt i livskvalitet. Og med henvisning til en tidligere udtalelse her på forum, så kan man jo suge en masse KWH på den halve tid, og få en ordentlig portion, når man køber en "tankning" for 99 kr hos en dansk leverandør. Uden at spilde sin tid på at vente på "value for money"

Jo, der er sørme også gode ting ved at have en dobbeltlader. :-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 29 '15
Jesperbang
Jesperbang Jan 29 '15

Nu er min leverings tidspunkt ændret fra Maj til slut April.. :-) så håber det holder.. ;)

Jesperbang
Jesperbang Jan 29 '15

samt nu har jeg fået det her 5YJSA8H21FFP75069 , og det er vel gode tegn. :-)

P85DK
P85DK Jan 29 '15

@ DeaconWP - det er rart at kunne retfærdiggøre sine investeringer :-)

@Jesperbang - lyder som om du først havde fået en af de langsomme, men at de nu har tunet den lidt ;-) 

Claus8930
Claus8930 Jan 29 '15

Jubbbiii; Så blev 71165 sat i produktion

P85D - Bekræftet 12/11-14

Kristian70k
Kristian70k Jan 29 '15

he he.. ved hvor mange gange jeg trykkede opdatere i de efterfølgende dage.. og da den efter 3-6 dage var bygget færdig blev jeg helt nervøs for, de havde været for hurtige.. og derefter de 6-7 uger, det tog inden jeg kunne få fingerne i den.. :) nu 12.000 km.. going strong :)

SQLCPH
SQLCPH Jan 29 '15
Jeg husker ikke engang jeg nåede at trykke refresh før den holdt og dyttede på Kirstinehøj ;-) bestilte d 5 nov 2014 og den 14 nov havde den allerede forladt fabrikken ;-) modtog den 20 dec 2014. Jeg havde pludselig travlt med at få solgt min diesel bil ;-) nu 1200 km ;-) ja jeg ved godt det ik er meget - endnu ;-) det der TACC er en upgrade uden lige. Prøvede det i dag for første gang og på motorvej og fra lyskryds til lyskryds er det bare en sand fornøjelse. Way to go Tesla
Claus8930
Claus8930 Jan 29 '15

@SQLCPH Man kunne forestille sig, at din bil var afbestil af en anden, og passede med den konfig. som du også havde bestilt.

PerL
PerL Jan 30 '15

Model S

5YJSA8H26FFP68201

Produktion færdig

Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.

Sådan!

PerL
PerL Jan 30 '15

Sådan! Glæder mig :-)

Model S

5YJSA8H26FFP68201

Produktion færdig

Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.

FrederikC
FrederikC Jan 30 '15

Nu kørte jeg i en låner igår, og bemærkede at hvis man har lyst indtræk, så kan man se forskel på farven på dørsidderne og instrument bord, hvis ikke man har valgt interiør pakken.

Bare til info.

Billedet viser det ikke helt, det er mere tydeligt IRL.

kajakaj
kajakaj Jan 30 '15

Ikke generelt. Ingen forskel på mit beige, men den er også fra marts 2014.

TomR
TomR Jan 30 '15

Så blev det min P85Ds tur til at gå i produktion igår. Levering slut marts.

Nicolaj
Nicolaj Feb 2 '15

Min P85D blev færdig produceret for 5 uger siden (29 dec.)

Status er stadig at den er afsendt fra fabrikken.

Jeg ringede til Tesla i Danmark, men de vidste ikke mere om hvornår den bliver leveret.

Jeg har før hørt at nogen af jer har ringet til Holland og der kunne få en mere præcis status, hvor finder i kontakt oplysningerne til dem der kan oplyse mere præcis status?

/Nicolaj

Hookmaker
Hookmaker Feb 2 '15

Her:

Tesla Europa ITO-toren, 11e verdieping Gustav Mahlerplein 76A 1082 MAAmsterdam Nederland

+31 20 258 3916

Nicolaj
Nicolaj Feb 2 '15

@Hookmaker

Tak

Jespernielsen
Jespernielsen Feb 2 '15
Hvad hedder den næste status efter "afsendt fra fabrikken"?
SQLCPH
SQLCPH Feb 2 '15
Hej Jesper. Jeg mener der først kom en ny melding da den var kommet til dk. Dvs : "Din model s klargøres nu til levering". Eller tæt på denne formulering. Bliver det godt at få skiftet Kia'en ud?
Sider: «« « ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... » »»
Dette emne er sticky