Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Bjarni
Bjarni Dec 19 '13

Hentede også min sorte P85+ i dag som nu står parkeret i min garage i Odense :-)

homer
homer Dec 19 '13
Hvor lang tid tager afhentnings seancen?
Forummets indlæg er redigeret af homer Dec 19 '13
Bjarni
Bjarni Dec 19 '13

Jeg tog ikke tid på det. Men en time vil jeg tro. Hvis du har travlt kan du bare se meget af det på nettet og sige du har set det og ikke behøver vejledning. Hvis du har rigtig mange spørgsmål kan det sikkert tage længere tid.

Det kan sikkert også variere afhængig af hvor travlt de har. De havde rigtig mange Teslaer derude som de var i gang med at gøre klar til levering i år. Så der må blive meget travlt de kommende dage hvis der også skal være tid til at holde jul.

homer
homer Dec 19 '13
Tror jeg har set det på nettet der er værd at se (og så
lidt til :) )
Bluecoffee
Bluecoffee Dec 19 '13
@LarsR: Mange tak! Jep, der blev taget ikke så få billeder (ligger på fruens kamera), og vi fik selvfølgelig lagt gode 100 km på allerede idag. Der var stadig masser af biler derude, og de vil levere flere hver dag fra nu til nytår, dog ikke i juledagene. Vi brugte 1,5 timer på overtagelsen, og det var nok ikke nødvendigt, men man ville jo nyde momentet mest muligt. Dejlig dag.
homer
homer Dec 21 '13
For den da en lækker bil. Indtil videre ikke en finger at sætte på den. Eneste er den lidt markante vindstøj fra "front pillars" (ved ik hva de hedder på
Dk)
Vindstøj starter omkring de 90 og er ret tydelig på motorvej. Andre som oplever det samme. Udefra set er den samlet perfekt.
Måske det bare en stilheden i bilen som gør vinden tydelig. Meen noget tydelig :)
Inponerende nok kan jeg intet vindstøj høre fra panorama taget.
Skaarup
Skaarup Dec 21 '13
Tror de hedder A stolper :) Er du sikker du det ikke er sidespejle du kan høre?

Hvad jeg har kunnet læse mig til i det amerikanske forum (er ikke selv ejer endnu), så kræver det tilvænning at undvære motorlyden som ellers drukner en del andet støj. Vind- og dækstøj bliver naturligvis mere tydelig.

Tillykke med den!
homer
homer Dec 21 '13
Takker :)
Jo det kan ganske givet være sidespejlene.
Synes ikke dækkene siger meget. 19", så det hjælper nok også på det.
Flemming
Flemming Dec 22 '13
Endelig !! Efter syv måneders ventetid er vores blå model S blevet samlet og afsendt fra fabrikken. Så nu varer det heller ikke så længe før vi skal en tur til Amager.
I ønskes alle her på forum en god jul og et godt nytår
sjensen
sjensen Dec 22 '13

Nogenlunde som Flemming. Bestilling i juni og har nu været "in production" et par dage. Ligner en levering ultimo februar. Hvis man har glemt hvordan det var at glæde sig til jul som barn, så er det her en udmærket genopfriskning.

dennisogmia
dennisogmia Dec 23 '13

Vores blev færdig i lørdags og må sige at jeg endelig er kommet i Julestemning.. :D

homer
homer Dec 28 '13

En kommentar til vindstøj ved sidespejle. Fandt ud af idag, at der kommer ganske meget luft ind helt fremme i spidsen af venstre forreste siderude. Dette må ganske givet, være denne vindstøj jeg hører.

Er der andre som har oplevet dette? Tænker at det må være et let fix fra Tesla. ala skifte en liste.

Citat fra homer For den da en lækker bil. Indtil videre ikke en finger at sætte på den. Eneste er den lidt markante vindstøj fra "front pillars" (ved ik hva de hedder på
Dk)
Vindstøj starter omkring de 90 og er ret tydelig på motorvej. Andre som oplever det samme. Udefra set er den samlet perfekt.
Måske det bare en stilheden i bilen som gør vinden tydelig. Meen noget tydelig :)
Inponerende nok kan jeg intet vindstøj høre fra panorama taget.
Bjarni
Bjarni Dec 29 '13
Citat fra homer Er der andre som har oplevet dette?

Nej. Jeg synes ikke jeg har nogen problemer med vindstøj. Der er selvfølgelig ikke 100% lydløst når man kører på en motorvej. Men der er ingen vind- eller dækstøj man ikke vil forvente i enhver lignende bil.

kajakaj
kajakaj Jan 23 '14

Efter 2 uger i produktion står der nu:

~~Production Complete

Your Model S is in transit from the factory.

Herligt. Spændt på hvor længe transporten tager.

Ole65
Ole65 Jan 23 '14

Tillykke! Så må min også være på trapperne - har også været i produktion i 2 uger nu.

JF
JF Jan 23 '14

Tillykke Kaj, så blev det da ikke en mandagsbil :-)

TwoChops
TwoChops Jan 23 '14
Fik opringning fra Tesla Holland her til aften. De spørger meget høfligt om de må have lov til at levere min bil i slutningen af marts i stedet for en gang i april. Det må de godt :-)
/Jeppe.
sjensen
sjensen Jan 23 '14

Dagsaktuel måling: Production complete 3/1. Klar til udlevering i DK 15/2

DerHansi
DerHansi Jan 24 '14

Fandens også, så var det nok dem som ringede på min mobil. Jeg tænkte områdenr. + 31 jeg kender sgu da ingen i Holland, men det kan da være jeg skal tage den næste gang :-)

Ole65
Ole65 Jan 24 '14

Er lige blevet ringet op af Tesla Holland. Min bil er nu færdigproduceret og leveres i begyndelsen af marts (eksakt dato kendte de dog ikke). Sådan! Næste opkald kommer fra det danske Tesla team.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... » »»
Dette emne er sticky