Hentede også min sorte P85+ i dag som nu står parkeret i min garage i Odense :-)
Jeg tog ikke tid på det. Men en time vil jeg tro. Hvis du har travlt kan du bare se meget af det på nettet og sige du har set det og ikke behøver vejledning. Hvis du har rigtig mange spørgsmål kan det sikkert tage længere tid.
Det kan sikkert også variere afhængig af hvor travlt de har. De havde rigtig mange Teslaer derude som de var i gang med at gøre klar til levering i år. Så der må blive meget travlt de kommende dage hvis der også skal være tid til at holde jul.
Nogenlunde som Flemming. Bestilling i juni og har nu været "in production" et par dage. Ligner en levering ultimo februar. Hvis man har glemt hvordan det var at glæde sig til jul som barn, så er det her en udmærket genopfriskning.
Vores blev færdig i lørdags og må sige at jeg endelig er kommet i Julestemning.. :D
En kommentar til vindstøj ved sidespejle. Fandt ud af idag, at der kommer ganske meget luft ind helt fremme i spidsen af venstre forreste siderude. Dette må ganske givet, være denne vindstøj jeg hører.
Er der andre som har oplevet dette? Tænker at det må være et let fix fra Tesla. ala skifte en liste.
For den da en lækker bil. Indtil videre ikke en finger at sætte på den. Eneste er den lidt markante vindstøj fra "front pillars" (ved ik hva de hedder på
Dk)
Vindstøj starter omkring de 90 og er ret tydelig på motorvej. Andre som oplever det samme. Udefra set er den samlet perfekt.
Måske det bare en stilheden i bilen som gør vinden tydelig. Meen noget tydelig :)
Inponerende nok kan jeg intet vindstøj høre fra panorama taget.
Er der andre som har oplevet dette?
Nej. Jeg synes ikke jeg har nogen problemer med vindstøj. Der er selvfølgelig ikke 100% lydløst når man kører på en motorvej. Men der er ingen vind- eller dækstøj man ikke vil forvente i enhver lignende bil.
Efter 2 uger i produktion står der nu:
~~Production Complete
Your Model S is in transit from the factory.
Herligt. Spændt på hvor længe transporten tager.
Tillykke! Så må min også være på trapperne - har også været i produktion i 2 uger nu.
Fandens også, så var det nok dem som ringede på min mobil. Jeg tænkte områdenr. + 31 jeg kender sgu da ingen i Holland, men det kan da være jeg skal tage den næste gang :-)
Er lige blevet ringet op af Tesla Holland. Min bil er nu færdigproduceret og leveres i begyndelsen af marts (eksakt dato kendte de dog ikke). Sådan! Næste opkald kommer fra det danske Tesla team.