Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Lau
Lau Feb 11 '15

Fedt Lynge! Tesla skrev i deres email at min forventes leveret i første halvdel af april. Stod der slut marts i din email eller snakket med dem yderligere?

Junior
Junior Feb 11 '15

Misunder alle jer, som får bilen omkring påske :) Bestilte først min d. 1. februar om natten, så levering hedder medio maj. Jeg kan ikke vente!

Lyngedrengen
Lyngedrengen Feb 11 '15

Hej Lau!

Der stod slut marts i mailen og da jeg besvarede spørgsmålene i mailen spurgte jeg samtidig om, hvorvidt de havde en mere specifik dag. Hertil svarede han, at han forventede det blev een af de sidste dage i marts.

Det vil være perfekt! :-)

VH
Jan

Lyngedrengen
Lyngedrengen Feb 11 '15

Hej Larsendk

Uha, jeg forstår dig. Jeg bestilte i oktober og det har jo mildest talt været en ulidelig ventetid :-).

Det var en fantastisk oplevelse at se status skifte til "In production" :-)

Vh
Jan

Junior
Junior Feb 11 '15

Så kender du alt til ventetid Lyngedrengen :) Du ender med at have ventet længere end jeg forhåbentlig (7-9-13) kommer til :)

Steen_Bo
Steen_Bo Feb 11 '15

Hej.

Kan se inde på My Tesla at den er sendt fra fabrikken, nogen der så ved hvad det ca betyder af ca levering.????

Kristian70k
Kristian70k Feb 11 '15

cirka 6 uger :)

nicom
nicom Feb 11 '15
Cirka 6 uger tager det..... , mener jeg at have læst.
Steen_Bo
Steen_Bo Feb 11 '15

Det vil sige 5 uger igen, Så den kommer inden påske :-) Tesla sygen rammer hårdt lige de her dage. Nu skal Bmw'en sælges.

Kristian70k
Kristian70k Feb 11 '15

ja det er en hård tid.. også fordi mytesla siden ikke kommer med flere opdateringer før til allersidst.. kan huske mange hvileløse stunder :)

Teammortensen
Teammortensen Feb 11 '15

Det bliver så godt @Steen_Bo! Ellers kommer jeg gerne forbi igen og du/I kan få en tur, mens det er lyst...

KS
KS Feb 11 '15

Bliver mere og mere klar til levering den 14/3.

Men når Tesla at blive klar til at levere en centerkonsol?

Kiefer
Kiefer Feb 11 '15

Ken: Hvad er hullerne i måtterne til?

/Martin

EVfan
EVfan Feb 11 '15

@Ken, jeg er godt nok misundelig på dine fine måtter, har selv søgt også hos Heronline uden held. Gætter på at du gerne vil have farven for dig selv, hvis ikke er jeg meget interesseret i at høre nærmere om hvor de kan købes.

/Jens

FrederikC
FrederikC Feb 11 '15
14/3 - B&BJ dag, fed dag at få ny bil Ken :-)
PerL
PerL Feb 11 '15

@Ken. Har du fået leveringsdato allerede? Jeg har ikke hørt noget endnu. VIN 68xxx P85D. Færdig produceret 26 jan. +6 uger bliver vel også omkring 14/3.  /Per

KS
KS Feb 11 '15

@Per: Færdig og skiftet status til i transit den 29. januar, så mon ikke også du er med på samme skib som os andre?

Prøver at få Tesla til at lave en gruppe udlevering lørdag den 14. Kunne være hyggeligt at starte med lidt morgenmad ved 10 tiden, udveksle et par ord med andre nørder, og så ud og køre. Dem som så vil have en personlig gennemgang af bilen, kunne få herefter. Fik også tilbuddet om at kunne få udleveret fredag, men fredag er desværre den 13, så både TSLA, Hookmaker og jeg har takket nej til fredag, så de prøver at lave noget lørdag.

Måtterne: Ja, huller til montering - husk at ting flyver i en D'er. Farven er egentligt Cvittings ide - og der skal ingen hemmelighed være at de er købt hos bilmåtten.dk (Michael hedder ejeren), og i bestiller bare!! - Sig blot at de skal være ligesom mine. Den bagerste måtte er dog lavet til trunk med stor lydpakke. Vælger nok ikke at lægge en ekstra måtte i frunken, da jeg tvivler på at jeg vil bruge den til andet end kabler.

Der kommer andre ting til min, der nok skal gøre den unik..

Lasse
Lasse Feb 11 '15

@Ken: Jeg kommer gerne til "Djævleøen", lørdag den 14. marts, og henter den nye ellert. Køre over, og flyver hjem :-)

PerL
PerL Feb 11 '15

Jamen super! Herligt at få en dato på. Håber at Anne kan bekræfte. Har dog (måske) svært ved at komme lørdag :-/ Vi må se. Kunne være sjovt at træffe jer alle /Per

SimonHN
SimonHN Feb 11 '15
Ken: fede måtter. Vil også gerne selv ha røde måtter i min.
Hvad har du givet for sådan et sæt? :)

Jeg er da også klar på en samlet levering D.14 Marts. hvis det ikke kan blive før alligevel. ;)
Sider: «« « ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... » »»
Dette emne er sticky