Loading...
dk

STATUS FORUM | Tesla Forum

KS
KS Dec 4 '15

Der er stadigvæk problemer med at lave indlæg på forum. Den laver en fejl. Lad venligst være med at sende flere gange.

Årsagen er til dels fyldt disk, dernæst måske en fejl i databasen. Der kigges på tingene.

Forummets indlæg er redigeret af KS Dec 5 '15
KS
KS Dec 5 '15

Der er arbejdet hårdt på problemer med forum, og det ser nu ud til at være løst.

Vi har været ramt af en server der blev fyldt - derefter - resultat af samme - fejl i databasen bagved sitet.

Dette betyder at enkelte indlæg og en del beskeder i tråde ikke vises på sitet, og i nogle tråde findes dobbelt postede indlæg. Der arbejdes nu på andre ting (julefrokost m.v.) så nu da sitet kører, så brug det igen. Husk at alt drives på frivilligt basis, og årsagen til at det ikke lige er kommet op i løbet af 10 minutter, er familiære årsager.

Der er stadigvæk ting der fungerer en smult underligt - nogen gange vises ikke de seneste indlæg i tråde når de sendes ind, og andre gange vises ikke det rigtige tidspunkt for opdatering. Der er så vist lidt arbejde tilbage, men jeg har ikke tid til dette førend søndag aften

Forummets indlæg er redigeret af KS Dec 5 '15
Thor
Thor Dec 5 '15

Nu kan jeg endelig få stillet mine abstinenser!!

Fuldt forståeligt, at det ikke kan forventes ordnes på en time, når det er frivilligt arbejde som driver stedet.

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 5 '15

Når forumet er nede ser man hvor meget man brugte det. :)

Godt arbejde med forumet, keep it up.

Michael
Michael Dec 5 '15
Endnu en gang tak til Ken for det store arbejde han ligger i "kulisserne" så vi alle kan følge med i stort og småt her på forum.
SuneH
SuneH Dec 5 '15
Mit liv har føltes tomt, trist og indholdsløst siden torsdag aften. Stor tak til Ken for at jeg kan føle mig normal igen.
Maho
Maho Dec 5 '15
Tak Ken. Var som at mindste et familie medlem.... Dejligt at være tilbage :-)
ErikBH
ErikBH Dec 5 '15

+1 @thor, +1 @teslafreak, +1 @michael, +1 @suneh, +1 @maho :-) ;-)

Knudsen
Knudsen Dec 5 '15

Fantastisk at det er oppe at køre igen - som nybagt Tesla ejer så er det helt fantastisk med dette forum - det er en MEGET MEGET stor hjælp - både dengang under selve beslutningen - og nu, med alle de praktiske spørgsmål der melder sig... Var det ikke for dette forum så var beslutningen måske aldrig blevet til virkelighed... Så stor tak til dette forum og alle der har hjulpet...

Og ja - forums som dette, køre ofte på frivillig basis - og dermed kan man sommetider også rammes af nedbrud - som tager lidt tid at rette... 

Jeg vil også meget gerne hjælpe med evt. "backup site" eller evt. alternativ hosting af siden. Lige på dette punkt er jeg vistnok på "hjemmebane"... ;-) Skriv evt. en PM hvis det skulle have interesse.

KS
KS Jan 4 '16

Der har igen været problemer med forum, idet vores udbyder lige pludselig, først opgraderede vores site til nye server. Det gav ikke problemer, førend de også besluttede sig for at opdatere MySQL versionen. Og da vores CMS software jo naturligvis checker dennes version nummer, så gik skidtet ned.

Så jeg har igen kodet lidt, for at få skidtet til at køre - endnu engang 4 timers frivilligt arbejde. Nogen der vil overtage???

Kiefer
Kiefer Jan 4 '16

Overtage er måske så voldsomt, men jeg vil da meget gerne tilbyde min hjælp til at drifte dette site.

/Martin

Lau
Lau Jan 5 '16

What Martin said. Det virker til at det vil hjælpe at skifte hostingudbyder.