Loading...
dk

Wrapstyle i Glostrup | Tesla Forum

Thor
Thor Dec 6 '15

Er der nogen som kender dette firma, og har erfaring med det?

De laver bl.a folie på bilerne, rudetoning m.v. Det er et internationalt firma, som er andre lande også.

Jeg havde en fornuftig samtale med dem her til aften, men kunne være rart at høre fra nogen som har erfaringer med dem.

FrederikC
FrederikC Dec 6 '15
Jeg har set et par biler lavet af wrapstyle og var ikke imponeret. Den store forskel er hvordan de eks laver forkofanger og bagklap. Bagklappen en svær i et stykke, og forkofanger skal enten af eller folien skal laves i flere stykker. Få evt en reference og se den inden du bestiller tid.
Thor
Thor Dec 6 '15

Jeg synes godt nok, at det er en jungle, som så meget andet er. Det er svært, at vide hvad man skal holde sig til og holde sig fra. Jeg har fundet tilbud på 16.500, men jeg synes den pris virker høj, da andre er nede på 13.500, og så dem på 11.000. Jeg er ikke i tvivl om, at kvalitet og pris følges ad et sted. Men prisen på 16.500 virker også for høj, da andre firmaer kan lave det billigere.


Wrapstyle giver dog 3 års garanti ved regelmæssigt tjek hvert halve år. 

 

Jeg har nu oprettet et indlæg på Bilgalleri også, da en på FB anbefalede mig dette.

Af99199919
Af99199919 Dec 6 '15
Wrapit i Åbenraa Er sindssygt dygtige. Har selv fået 3 biler pakket ind hos ham og det er bare i orden. Han er også meget fair med priser. Ved også at BMW bruger ham
Thor
Thor Dec 6 '15

Tak for det, AF99.

 

Jeg har sendt en forespørgsel til ham.

 

Wrapstyle i Glostrup benytter sig af Avery, som er en anerkendt foliemærke. Men det giver jo ikke garanti for, at de udfører et godt stykke arbejde. De beholder dog bilen i 3 dage, så jeg må indrømme at det pt virker fornuftigt. Jeg vil dog spørge ham om jeg må se de andre Tesla han har lavet. Så kan jeg jo selv vurdere arbejdet ud fra det.

Efterfulgt af Wrapstyle, så er det Autoskadestuen som har givet den bedste pris på 13.500. Resten er på over 16.000. Autoskadestuen er jo et respekteret firma, som jeg forstår det. Derfor er jeg også overbevist om de øvrige priser på 16.000 er for meget, hvis der er tale om en mattsort folie eller lignende,

 

Jeg har læst, at det i nogen tilfælde kan blive et problem at tage folien af. Tesla har jo ikke ligefrem en fantastisk stærk lak. Har nogen hørt om tilfælde, hvor lakken bliver taget med af?