Jeg skal lige være helt med Frederik. Et sæt består det så af 4 pærer?
/Martin
Ok, så er prisen på de 320 jo ikke så slem, i listepris koster de med billigste fragt ca. 54 USD hvilket i følge Google er 367, hertil skal der så i princippet lægges told og evt. moms.
Frederik, men siden du nu har fået eneretten til salget i Europa, hvad gør du så til vores naboer, kan jeg få et sæt sendt til Tyskland med tyks moms? ;-)
/Martin
Ikke med tysk moms da jeg ikke har et tysk firma. Men jeg kan sælge til et tysk firma med EU MOMS (dvs. uden moms), eller til en tysk adresse med dansk moms. Jeg skal dog lige have indlæst tyske fragt priser, så p.t. er bestilling ikke muligt :)
Mjae, her knækker filmen så nok bare på prisen, det er desværre alt for dyrt at sende fra DK til Tyskland, mens det omvendt ikke koster ret meget...
/Martin
jeg har lige fået nogle hjem selv og måtte slippe 60kr +125kr i afgift så et sæt kostede 512kr så nej det er en meget god pris.
Vinderen igår blev Christian T, som modtager en hvid Fobpocket :)
Nr. 2 Nicolai M, lagde sin ordre kun få min efter og modtager derfor en trøstepræmie :)
Alle ordre modtaget siden igår er pakket og vil blive sendt med GLS her til morgen.
God dag og weekend derude.
Info Tesla Forum. Kiefer - Frederik.
Told på LED pærer er NUL eller 0% ifølge told & skats. Så den kan alle vidst se bort fra ved import.
Vinderen igår blev Christian T, som modtager en hvid Fobpocket :)
Nr. 2 Nicolai M, lagde sin ordre kun få min efter og modtager derfor en trøstepræmie :)Alle ordre modtaget siden igår er pakket og vil blive sendt med GLS her til morgen.
God dag og weekend derude.
Smukt, tak :)
Info Tesla Forum. Kiefer - Frederik.
Told på LED pærer er NUL eller 0% ifølge told & skats. Så den kan alle vidst se bort fra ved import.
Her er desværre ikke kun tale om en LED pærer men "tilbehør" til en bil. Som der er 4.5% på.
Ok, så er prisen på de 320 jo ikke så slem, i listepris koster de med billigste fragt ca. 54 USD hvilket i følge Google er 367, hertil skal der så i princippet lægges told og evt. moms.
Frederik, men siden du nu har fået eneretten til salget i Europa, hvad gør du så til vores naboer, kan jeg få et sæt sendt til Tyskland med tyks moms? ;-)
/Martin
Du mener vel Norden ?
Jeg vil gerne prøve at forklare historien igen så alle er med på at jeg ikke gør noget forkert her.
Deacon køber i første omgang 100 lamper direkte hos AbstractOcean(AO) som han får til tæt på forhandlerpris, på dette tidspunkt er jeg i forhandling med AO om en forhandler aftale. Da Deacon vil bestille 100 mere er min og AO's aftale faldet på plads og Deacon henvises derfor til mig.
Jeg tilbyder Deacon at han kan købe dem til samme pris af mig, men det takker han nej til.
Så er der en ny sending Ultra Bright LED Cabin lamps kommet.
Jeg har 45 sæt hvide, og 3 sæt røde.
Jeg skulle betale lidt mere, da jeg kun købte de 48 sæt, fremfor 100 sæt sidste gang.
Så prisen ender på 270 kroner for et sæt med 4 lamper. Og så kommer der lidt porto oven i.
For 1 styk er porto 16 kroner, B-post Ved 2 eller 3 styk er porto 27 kr, også B-post
Originale holdere til at montere lamper under forstolene, så der kan komme lys der, hvis man ikke har lamper der i forvejen, tager jeg kun 10 kroner for pr styk. Der skal sikkert bruges 2 styk til en bil uden lamper der.
Skriv bare, hvor mange sæt I vil have. Så længe lageret rækker.
De røde sælges også i halve sæt, hvis det ønskes. (12 lamper i alt, minus dem jeg lige selv vil bruge)
Når jeg har bekræftet, at jeg har lamper til dig, kan du mobil paye til 30 seks89 98syv
Hej Deacon
Jeg vil gerne have et sæt med 4 stk hvide til DKK 300
Stor hilsen Morten 20324014