Loading...
dk

Mere lys i trunk/frunk og andre steder - 5 min. og fra 300 DKK | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Nov 17 '16

Hej Casper. Jo det er noteret, og ifølge min liste, er de også sendt. Har du ikke modtaget dem endnu?

Jeg var i brugsen med dem om tirsdagen d 8.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Nov 17 '16
SpaceX
SpaceX Nov 18 '16

Hej igen Deacon

De kom her til morgen. Tusind tak får lamperne - der var gået en i trunken fra sidste sending, men nu er der orden i sagerne igen :)

God weekend

Caspar

Citat fra DeaconWP

Hej Casper. Jo det er noteret, og ifølge min liste, er de også sendt. Har du ikke modtaget dem endnu?

Jeg var i brugsen med dem om tirsdagen d 8.

DeaconWP
DeaconWP Nov 19 '16

Velbekomme Caspar.

Jeg har ikke kendskab til, at en LED pære skulle gå så hurtigt.

Jeg har hjulpet en med at montere nye lamper, og den i hans frunk virkede ikke.

Det var ham der havde haft frunken ude, der ikke fik sat stikket rigtigt i, så det var bøjet inde i lampen.

Det kan du evt kigge efter. Men selvfølgelig kan sådan en lampe jo gå i stykker.

Kiefer
Kiefer Nov 20 '16

Jo LED pærer kan sagtesn gå lige så hurtigt som alle andre pærer. Både de billige fra Kina og dem man forventer er dyre og af høj kvalitet. Specielt LED striber fra Kina kan have problemer. Men tidligere har jeg også set det i  både forlygte og i bremselygte på min Tesla at en LED kan dø der også.

Men ja, tidligere kunne en 5V LED oære jo holde noget nær "evigt".

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Dec 31 '16

Er der nogen der kan huske  hvor der er vist, hvilke PC stik der kan anvendes til at forgrene det originale ledningsnet, når man ønsker at tilkoble flere lamper i bagagerummet, og ikke ønsker at flippe klistre i det originale ledningsnet?

Det var noget med en PC lednings forgrener/lednings Y

KimT
KimT Jan 1 '17

http://www.teslaforum.dk/forum/topic/2573

Dvs- hun stikket blev klippet af, og hanstikket loddet på LED stippen. Det midderste ben presser man bare ud - det skal ikke bruges. Afstanden mellem de 2 yderste passer.

Men eller kan man bruges dupont stik som det også står i tråden.

Den LED plade jeg har monteret i footwell'en har dupont stik på : http://www.teslaforum.dk/forum/topic/3565

DeaconWP
DeaconWP Jan 19 '17

Så er der lamper fra Abstract Ocean på lager igen.

4 lamper til 270 kr, plus lidt porto til forsendelse herfra.

Jeg har også holdere til under forstolene, hvis I ønsker dem. Ellers kan de jo købes ved Tesla.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 19 '17
DeaconWP
DeaconWP Jan 20 '17

Der er en der bor i Vejle, der er lidt usikker på, om hvordan man kan sætte disse lamper i sine døre, uden at have lamperne der i forvejen. Er der en i det område, der kan vejlede ham, hvis han køber et sæt til "puddle lights". Han har ikke lyspakken i forvejen. :-)

Det handler nok om at turde pille dørbeklædningen af på egen hånd.

Teslasse
Teslasse Jan 22 '17

Hej Deacon

Hvis jeg har forstået det ret, er Abstact Ocean en lampe som direkte kan udskiftes med de eksisterende lamper, bare med mere lys? Er det tilfældet er jeg meget interesseret i et sæt af 4. Hvordan gør vi videre?

Mvh Lasse

DeaconWP
DeaconWP Jan 22 '17

Ganske rigtigt Teslasse. Og du kan endda montere dem steder, hvor du ikke har lys i forvejen, men som andre måske har med deres lyspakker. Og så som plug and play.

Du fortæller mig bare, hvor mange lamper du ønsker, så sender jeg dem til dig.

Når du  har betalt for dem på 30 seks89 98syv.

Som du også kan sende din adresse til.

Hvor mange steder vil du have dem skiftet?

Du er også mere end velkommen til at ringe til mig på samme nummer, for at lave aftaler og få råd..

Og de fire du skriver du ønsker koster 16 kroner i porto, altså i alt 286 kr.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 22 '17
DeaconWP
DeaconWP Jan 30 '17

Jeg efterlyser erfaring med at montere disse lamper i de bagerste dør på en Model S, hvor der i forvejen ikke er lamper.

Er det rimeligt nemt at efter montere, når man selv skal skære hullerne ud?

Der er en Tesla ejer i Vejle der spørger, men jeg har ingen erfaring med, hvor nemt eller svært det er??

KimT
KimT Jan 30 '17

Det er tydelige at se/mærke hvor man skal skære hul i beklædningen til lampen - man behøver ikke pille beklædningen af.

Da jeg havde gjort det lyste jeg med en lygte op og kunne se ledningen bundet sammen med en anden. Jeg trak den fri med en stykke stivt ståltråd.

Her ses stikket - fotograferet op igennem hullet jeg lavede. Det blå tape er det som man skal have "skåret/trukket" over så stikket kommer frit.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jan 30 '17
DeaconWP
DeaconWP Mar 1 '17
Jeg kommer til Vejle på fredag, og kan montere lamper for Jer, hvis I har brug for det. Sædvanlig pris. Kommer I til hygge mellem 19 og 22? Bilkas parkeringsplads, Vejle Nord.
Gronhund
Gronhund Mar 3 '17
Hej Deacon. Tak fordi du ville lægge turen forbi Vejle. Det er altid rart at læse det du skriver her på forummet, og det er rart nu endelig at møde dig i levende live. Det var også godt at se, hvor meget du også hyggede dig i Vejle med os andre. Tak for hjælpen med pærerne. Det er jeg helt sikker på, at vi bliver er glade for herhjemme. Venlig hilsen Gronhund
DeaconWP
DeaconWP Mar 6 '17

Selv tak Gronhund.

Jeg hyggede mig også rigtig meget.

Nu er der Esbjerg på programmet. Så hvis I på torsdag har lyst, kan I komme til Carrit Etlars Alle nr 18, og så gentager vi eventen.

Dog skal jeg på arbejde, og må slutte kl 18:30.

Giv lyd og fortæl, om I kommer, og hvor tidligt I ønsker at starte. Så stiller jeg bare vækkeuret efter det.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14