Loading...
dk

Mere lys i trunk/frunk og andre steder - 5 min. og fra 300 DKK | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Dec 24 '15
Til info ser lamperne således ud. Jeg starter forhandling af abstract ocean produkter lige om snart =)
SpaceX
SpaceX Dec 24 '15
Super initiativ. Om muligt vil jeg gerne bestille et sæt (trunk + frunk)

Glædelig jul :)
DeaconWP
DeaconWP Dec 24 '15

Det er bare ok, det er noteret.

Jens7700 tilbyder at tage købte sæt med til Thisted, hvis der er nogle der skal have deromkring.

Så er der bestilt og betalt inden han henter, kan de hentes hos ham. Der var også en fra Vejle, der ville tage med til Vejle området.

gw
gw Dec 24 '15
@fredrikC
Fedt! Har du en pris ?
kammersgaard
kammersgaard Dec 24 '15
@deacon jeg vil også gerne købe et sæt :-)
Singh
Singh Dec 24 '15

Vil meget gerne også købe et sæt

fmm1000
fmm1000 Dec 25 '15
Var så heldig at få sådan et sæt i julegave og min søn og jeg måtte bare se, hvor meget lys de gav selvom klokken var to i nat :-).

De gik fint og nemt med frunk og venstre lys bagerst men det er som om højre bagerst ikke vil sidde ordentlig fast.
Endvidere kan vi ikke få den originale pære i bagklappen ud.
Nogen som har erfaringer?

Som værktøj har vi brugt fingrere og en spisekniv.
Trannel
Trannel Dec 25 '15
@Deacon det er en indlysende (jeg kunne ikke lade være) ide. Jeg vil gerne bestille 1 sæt.
Glædelig juletræ fra en ivrig læser af forum.
@fmm1000 det er bedst at benytte en skruetrækker der har samme bredde som indhakket i plastdelen. For at undgå at plastikket knækker, kan man hjælpe delen ud ved samtidig med at man vipper skruetrækkeren, presser den ind mod centrum. Eventuelt kan man lægge noget under skruetrækkeren og derved bruge den som løftestang. Man må endelig ikke blot dreje på skruetrækkeren, for så er man sikker på at plastikket knækker.
Lars72
Lars72 Dec 27 '15
@fmm1000
Vedr trunk lys i højre side. Jeg havde beklædning af og der er meget lidt plads i højre side.
1)Prøv at "trykke" lydisoleringen der sidder bag lyset mere flat.
2)Prøv evt at vende lyset. Der er lidt mindre plads i "højre side af lampehullet".
3)Alternativt så er der en fordybning 2-3 mm under lampen så hvis du kan rykke beklædning lidt ned så giver det bedre plads.
Virker det?
Forummets indlæg er redigeret af Lars72 Dec 27 '15
DeaconWP
DeaconWP Dec 28 '15

Nu har jeg hentet kuverter, så nu er jeg klar til at sende.

Du kan mobile paye til 30 689 og så 987.

1 styk 254 inklusive porto.

2 styk 504 inklusive porto.

3 styk 744 inklusive porto.

Søg for, at du har givet mig dit navn, adresse, tlf nummer og brugernavn, så jeg kan kæde ordrer og betalinger sammen.

Jeg pakker i den rækkefølge jeg modtager betalingen.

Skal du bruge plastik klips til lamper under forsæderne (der kan de gamle jo sidde), så vent med at betale, indtil jeg ved om jeg kan skaffe klips.

Jeg har hørt, at nogle biler har klipsene, men bare ikke lamperne. Kig selv efter i din bil.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Dec 28 '15
tgro
tgro Dec 28 '15

Tak for initiativet Deacon, Vil meget gerne købe et sæt til frunk+trunk. Har sendt privat besked med adresse m.v. og overført via mobilepay.

DeaconWP
DeaconWP Dec 28 '15

Jeg har hentet de 8 beslag til lys under sæderne, som Tesla kunne levere i dag. Så de 4 der har bestilt kan også betale nu.

Det er 6 kroner for de 2 beslag oven i lamper og porto.

Maho
Maho Dec 28 '15

Hej Deacon. 

Er det korrekt forstået at " 1 sæt til 254 kr" består af 4 lamper (1 til frunk og 3 til trunk)? Bare for at være sikker på at jeg overfører det korrekte beløb:-)

Mvh Martin. 

DeaconWP
DeaconWP Dec 28 '15

Ganske korrekt. Og det er inklusive 14 kroner i 2015 porto. :-)

Maho
Maho Dec 28 '15

Det er jo fundet for de penge :-)

Penge overført og PM sendt :)

AndersHoj
AndersHoj Dec 28 '15
Hej Deacon

Vil det sige jeg skal overføre 254 kr for et sæt lamper + 6kr for to beslag?

/Anders
KXR
KXR Dec 28 '15
Super
Penge overført og PM sendt :)
gw
gw Dec 28 '15

Penge overført, besked i Mobilepay + PM her på forum :)

AndersHoj
AndersHoj Dec 28 '15
Er en smule forvirret nu, har lige kigget under føresæderne. Der har jeg lys og holder, men har ikke købt lys pakken, hvordan kan det være jeg har det?
DeaconWP
DeaconWP Dec 28 '15

Tja, har du købt Premium interiør?

Jeg så lige en afhentning at en Model S, der på sigt skal køre taxa i Esbjerg.

Hun havde helle rikke købt lyspakke, men hendes bagklap gik op, da hun trykkede på knappen.

Hun havde også lys til "bagfødderne", så hun købte kun en pakke til trunk/frunk.

Så det følger vist med i Interiør pakken nu. Ihverfald det indendørs lys til fødderne.

Så kan man nøjes med de svagere lamper der, skal man jo ikke skifte dem ud.

Jeg har endnu ikke set dem monteret under sæder, så jeg kan ikke vurdere hvad du skal.

Men du må jo være tilfreds/utilfreds i dag?

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »