Helt enig, siden virker super hurtig nu. Var jo frygteligt at sidde på arbejdet uden det store at lave så længe teslaforum var nede ;-)
/Martin
Jeg synes det er tit jeg ser denne:
Parse error: syntax error, unexpected '{' in /data/home/teslafor/public_html/ow_plugins/forum/controllers/index.php(121) : eval()'d code on line 1
Ikke at det ser ud til at den gør nogen skade, men alligevel?
/Martin
Jeg får også tit den fejl, Kiefer nævner. Og det giver lidt bøvl med at se siden på mobilen (Windows Phone)
og øv ser at i tråden Detailing kommer der hele tiden et gammel indlæg op og ikke det sidste. Igen øv.
Må jeg bede om et direkte link til en tråd der fejler. Kan ikke lige finde tråden i henviser til.
tak.
Det kunne måske være praktisk med en Wiki, hvor vi kan være fælles om at skrive f.eks. vejledninger til modifikationer og bygning af ladere.
Bianco: Eller en FAQ hvor man kunne skrive de mest stillede spørgsmål ind.
/Martin
Har forsøgt at finde en plugin til Likes på forum, men dette er ikke udviklet endnu, så det er ikke til at aktivere. Arbejder dog på at få lavet en FAQ sektion, hvor der kan stilles spørgsmål og laves svar.
@Bianco: der er en Blog side hvor du kan kan lægge vejledninger op, og her han folk rate dit indlæg - og kommentere dette.
Måske dette kan være en ide:
Er der en på forum, der går meget op i links til lademuligheder, både i DK og udland, kan vedkommende måske lave et Sticky Note opslag.
Alle kan komme med input i form af kommentarer, med mere info.
"Tråd starter" kan så kopiere de leverede oplysninger op i sit originale indlæg.
Input giveren kan så derefter slette sit input, når det er konstateret, at det er kopieret op i første indlæg.
En anden der går op i overfladebehandling, foliering osv, kan oprette en tråd om dette, og igen kan andre supplere med viden, som den originale forfatter så redigerer ind i sit indlæg.
Så bliver viden samlet, og trådene bliver ikke for lange.
Forslag til Emner:
For og imod Tech pakke.
Erfaringer med fælge på Model S
Gode råd om kørsel i Norge.
Regler for import af Biler fra udlandet.
Bare for at nævne nogen af de mærkesager, som er spredt ud i mange tråde. ;-)
Og så kan de findes, hvor de egentlig hører hjemme.
Hovsa, der blev lige brug for et +1 til SQLCPH
DeaconWP: +1
Du går bare igang :-) Alle kan jo oprette en tråd hvis de vil, følge denne og samle guldkorn op. Om det så lægges i den oprindelige Post eller lægges i en Blog er vel op til folk selv. Men vi har dog alt for lidt aktivitet på Blog siden, så hvis nogen ville være behjælpelige med gode artikler - så velkommen!