Kiggede lige, set fra marts 2013 til februar 2014 er der et gennemsnit på 735kWh pr. måned og april 2013 havde et forbrug på 697kWh, det er vist en del under de 1370kWh der indtil nu er brugt i april 2014 :-)
Og år til dato siger indtil videre ca. 3800kWh. Det er jo ca. det samme som en "standardfamilie" bruger på et helt år...
Jeg har på den første måned (fik bilen 25 marts) kørt 4661,6km. Så helt ekstremt er dit forbrug vel ikke, vi er andre der kører længere end dine sølle 4500 ;-)
Lige pt. har jeg et budgetteret kørselsbehov rent firmamæssigt på lige godt 4500km om måneden på kilometergodtgørelse, derudover kommer der den private del oveni, som nok i øjeblikket maksimalt er en 200-400km om måneden oven i. så med et forbrug på 1kWh pr. 4,3km giver det et forbrug på ca. 1050kWh om måneden. En omkostning til strøm på ca. 1,- pr kWh (pris via ladeabb.) giver det mig allerede en besparelse på over 5000,- (Kørte tidligere i en bil der kørte 8km/l, til en pris á 12,- pr liter benzin) bare den første måned jeg har haft bilen.
Jeg tror aldrig jeg har haft en bil det har haft en så fantastisk ROI samt TCO :-)
/Martin