Loading...
dk

Byd velkommen til Spotify i din Model S | Tesla Forum

BlackPanther
BlackPanther Dec 21 '15

Mail fra Tesla

Med den seneste softwareopdatering kan du nu nyde en sømløs lytteoplevelse med musikstreaming fra Spotify i din Model S.

Det fuldt integrerede Spotify-system leverer den perfekte musikoplevelse på enhver køretur med on-demand-adgang til Spotifys katalog på mere end 30 millioner sange. Du får også adgang til dit eget Spotify-musikbibliotek og mulighed for at gemme musik og albummer og følge kunstnere, spillelister og radiostationer.

Du skal blot vælge Spotify på menuen i din medieafspiller. Du kan også anvende en eksisterende Spotify Premium-konto for at lytte til dine egne spillelister og radiostationer. Log ind på din Spotify-konto via Indstillinger > Apps > Medieafspiller > Spotify.

PEB
PEB Dec 21 '15

Har også lige modtaget den. Hvad mon "sømløs" er?  :-)

TorbenS
TorbenS Dec 21 '15

Seamless = problemfri

RasmusKoch
RasmusKoch Dec 21 '15
Det er så lækkert!
Michael84
Michael84 Dec 21 '15

Tesla's julegave til os alle! Takker!!! :-)

Klaus_
Klaus_ Dec 21 '15

Er det mon en Premium konto der er tale om, ellers kommer den vel til at virke på samme måde som Rdio gjorde?

Heinzzz
Heinzzz Dec 21 '15

Wahoooo....hvornår er opdateringen mon klar? (og hvordan får man opdateringen ned - skal man have en wifi connection eller hur?) Nogen der ved hvor stor den pakke bliver?

JL
JL Dec 21 '15

@Heinzzz: Det gad jeg også godt vide - det er så fedt at der kommer Spotify i TMS'en - det virker fint via telefonen, men det er bare lidt mere lækkert når det er "indbygget" :-)

Mht. opdatering, så kører det fint over 3G. Jeg har aldrig min på wi-fi og har derfor fået alle mine opdateringer vi 3G forbindelsen i bilen.

Kristian70k
Kristian70k Dec 21 '15
Mon ikke det er den
Ledsager
Ledsager Dec 21 '15

Så må vi håbe der ikke er nogle skjulte "julegaver" i opdateringen som fx de forventede begrænsninger i autosteer.

Spændt på at høre fra de der har opdateret. 

Michael84
Michael84 Dec 21 '15
Kristian70k: hva er versionsnummeret? 7.1.xxxx?
JL
JL Dec 21 '15

@Kristian70k: Show off :-) Kan du ikke også tage et billede af indholdet i opdateringen? Håber de har fikset AC'en...

Heinzzz
Heinzzz Dec 21 '15
Hvordan får man den opdatering? ;)
Tryl
Tryl Dec 21 '15
Det virker vel kun hvis man i forvejen betaler et abonnement til Spotify, ellers er det da lidt af en julegave.
Michael84
Michael84 Dec 21 '15
At vurdere på teksten i mailen har du mulighed for at bruge din eksisterende bruger, men også uden... Ligesom Rdio kunne begge dele...
Hviidbjerre
Hviidbjerre Dec 21 '15
Får man besked om ventende updates på mobilen?
I min app har jeg check i "software updates" under notifications... Eller skal man tage kaffen og et tæppe med ud i vidunderet?
:-)
VH
VH Dec 21 '15

Det er 3 uger siden at Teslas servicecenter sagde at de var ved at rulle en ny opdatering ud. Med bl.a. fix af varme. Jeg er glad for at jeg ikke har siddet i bilen med tæppe og kaffe siden. :-)

Men dejligt med Spotify i stedet for håbløse Rdio

fmm1000
fmm1000 Dec 21 '15
Så er julegaven fra Tesla komplet.
Se her.
http://digital.di.se/...io-tar-plats-i-tesla
SimonHN
SimonHN Dec 21 '15
Spotify er 1000X bedre end Rdio i Tesla'en. :)
BlackPanther
BlackPanther Dec 21 '15

Sidst der kom en mail fra Tesla kom software opdateringen dagen efter. Så mon ikke der er julegave tid den 22. dec :-)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »