Loading...
dk

Byd velkommen til Spotify i din Model S | Tesla Forum

KimT
KimT Dec 22 '15

Den sidste opdatering der kom til Dk var vist 2.9.12 - men jeg tror ikke det er alle der har fået den

egernmus
egernmus Dec 22 '15

Har de ændret autopilot, så den ikke virker ved >72 kmt på en vej med modkørende trafik?

Eller virker det stadig på seneste opdatering (og er der Spotify i den?)

(har lidt berøringsangst over nye opdateringer, da jeg husker de fjernede auto lowering i min bil uden at fortælle det i release notes i en opdatering)

/Ulrik

KimT
KimT Dec 22 '15

Nej det trak de i land med. Den vil være begrænset af den gældende fartgrænse som jeg har forstået det (+/- et offset), og vist være helt deaktiveret i områder hvor der ikke er 2 vejbaner (villaveje m.m.). 

Men jeg tror endnu ikke at sætter hastigheden ned hvis du kommer ind i en anden hastighedszone.

Hviidbjerre
Hviidbjerre Dec 22 '15
Jeg modtog bilen 13. november og har også stadig 2.7.77
Undrer mig over så mange opdateringer man ikke kommer med på...
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 22 '15

Min har 2.9.12 og kan stadig køre mere end 72 kmt på landevej.

Jeg kiggede lige i relase notes. Hvor finder jeg denne Car Status App? Den er ikke i toppen og heller ikke i indstillinger under apps

gw
gw Dec 22 '15
Dine scrolhjul på rattet. Der er en ny app som kan vælges, der viser det billede du ser.
Michael84
Michael84 Dec 22 '15
Den finder du ved at holde det ene scrollhjul nede og vælge Car Status istedet for Media, Energy, navi, clock osv...
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 22 '15

Tak, tænkte nok det var der et sted. Hvad har i andre vist i de 2 sider som standart? Tænker at både Energi, Trip og navi er rart at have.

KimT
KimT Dec 22 '15
Navi vises automatisk når den er sat til
CasperB
CasperB Dec 23 '15

Kan man gøre noget for at tvinge bilen til at opdatere til seneste opdatering? Eller skal man bare vente på at det (måske) sker engang?

kajakaj
kajakaj Dec 23 '15
Man må bare vente.
shan
shan Dec 23 '15
Sæt den til wifi - så kommer opdateringen hurtigere
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 23 '15

Min rdio er holdt op med at virke. Så nu må den opdatering godt komme.

griffel
griffel Dec 23 '15

Jeg venter også - med bilen på WiFi og det hele....

HS
HS Dec 23 '15
Hvordan bliver man gjort opmærksom på at der er en opdatering? På app'en, i bilen eller hvordan foregår det? Mh. Henrik
KimT
KimT Dec 23 '15

Push medd. på iPhone - ved ikke om det virker på Android. Men ellers får du besked i bilen.

Michael84
Michael84 Dec 23 '15
Bare lige for at alle ikke sidder og venter for spændt, så tror jeg ikke opdateringen er frigivet endnu... Sidst de opdaterede til 7.0 fik det i løbet af meget kort tid dette forum til at boble over med meddelelser om brugere der havde fået downloaded opdateringen... Der er stadig ingen der har fået den opdatering der inkluderer Spotify... Ret mig hvis det er mig der er gal på den... :-)
Klaus_
Klaus_ Dec 23 '15

På  elbilforum.no er der postet et skærmbillede fra Facebook, fra en gut med et skandinavisk navn, der viser Spotify på hans skærm. Men det kan være han er betatester.

Michael84
Michael84 Dec 23 '15

Klaus: og ifølge http://ev-fw.com/track-reports.php er der ganske få rapporter om 2.9.68, men det kan jo være samme teori. Ifølge post på teslamotorsclub-forum skulle det være denne version der indeholder Spotify.

En ting er sikkert - Rdio er død nu.

Rettelse! Kan se at de rapporter er fra USA, så det hænger jo ikke sammen.

Forummets indlæg er redigeret af Michael84 Dec 23 '15
denlange
denlange Dec 23 '15
Citat fra Klaus_

På  elbilforum.no er der postet et skærmbillede fra Facebook, fra en gut med et skandinavisk navn, der viser Spotify på hans skærm. Men det kan være han er betatester.

Har du et link? 

Edit: Fandt det her: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,25641.msg435143.html

Forummets indlæg er redigeret af denlange Dec 23 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »