jeg har lige fået et tilbud fra Købstædernes Forsikring.
5400kr / år med 2200 i selvrisiko. ingen gps krav og ingen km grænse, og lånebil ved skade.
overvejer at skifte til dem.
5400kr / år med 2200 i selvrisiko. ingen gps krav og ingen km grænse, og lånebil ved skade.
på din VW UP?
Vi er tilbage på Danske Forsikring efter Købstædernes jo næsten ville have lige så meget for at forsikre vores X som vi betalte for bilen... (overdrevelse og ironi kan forekomme)
/Martin
på din VW UP?
nej. det er en tms p85+
hvordan får man det?
Prøvede at taste oplysninger på deres side..
fik et sted mellem 9000 og 11.000 årligt.
Men de deler den op i ansvar og kasko og så skal man lægge beløb sammen.
Er det fordi du kun har kigget på kaskopris uden at lægge resten oven i?
Det lyder billigt, er selv kunde ved købstædernes og samlede 3 forsikringer som de bad om. Har en 70 D og gir ca 6100 med 6000 i selvrisiko.
postnummeret, alder, skadefri kørsel gør en forskel.
jeg blev tilbudt et samlet forsikringstjek af dem, og det var det vi regnede os frem til.
der er så ikke friskade på glas, men når vi satte selvrisikoen så lavt, er der uden betydning.
bilen er fra 2014 og er derfor sat i gruppen 800 1000k kr
viste ham hvordan dashcam fungerer, og det syntes han var vigtigere end gps. om det også er firmaets politik, får vi se.
jeg tror de hverver kunder i det midtjyske.
jeg fik besøg af:
Casper Roensbech
Assurandør
IDL FORSIKRING Assurance Agentur A/S
Agent for Købstædernes Forsikring
Vandværksvej 32
8960 Randers SØ
så nu er forsikringen accepteret, og det var også gode priser på de andre forsikringer.
i må gerne kontakte ham for et tilbud.
han har behandlet flere Tesla'er.
her er hans oplysninger:
Casper Roensbech
Assurandør
IDL FORSIKRING Assurance Agentur A/S
Agent for Købstædernes Forsikring
Vandværksvej 32
8960 Randers SØ
Mobil: 41687841
Email: Kar@idlforsikring.dk
Alder og skadefri kørsel kan jeg ikke tro har gjort en forskel i mit tilfælde og post nr er i det tyndt befolket jylland. Jeg havde dog ikke besøg, men forhørte mig kun på tlf da jeg skulle ha min forsikret. Det skal dog siges at de også her var billigere med de andre forsikringer, det var dog i småtings afdelingen:-)
prøv at forhøre dig hos Casper som er rejsende assurandør, og kan derfor give nogle andre rabatter, når han har kigget behovet ud. du bestemmer selvrisiko og dækningssummer.
i mit tilfælde blev prisen noget bedre, og dækningen også noget bedre.
deres forsikring er ejet at brugerne, derfor går evt. overskud tilbage hertil som lavere præmie el. lign.
prøv at forhøre dig hos Casper som er rejsende assurandør, og kan derfor give nogle andre rabatter, når han har kigget behovet ud. du bestemmer selvrisiko og dækningssummer.
i mit tilfælde blev prisen noget bedre, og dækningen også noget bedre.
deres forsikring er ejet at brugerne, derfor går evt. overskud tilbage hertil som lavere præmie el. lign.
Jeg har lige hørt at deres Tesla forsikringer stiger, så jeg tror du skal tale med Casper.
hej Peb m. fl.
har lige fået mail fra Casper, at hovedkontoret har ændret betingelserne.
så min forsikring kommer til at lyde på 8000kr med 6800 i selvrisiko.
han beklagede, men beskeden var først nået til ham nu.
da han var på besøg var han online med dem, og da meldte beregningsprogrammet det tilbud ud, jeg skrev om.
det nye tilbud er stadig bedre end min tidligere forsikring.
Trist når der er rod i sådan noget, men stadig en go pris for en bil i 800K klassen. Tror jeg forholder mig i ro og håber at den ikke stiger ret meget til næste år.
Vil blot bekræfte tidligere indlæg - at hvis man er medlem af IDA OG kontakter telefonisk - kan man få en Tryg forsikring der er udenfor konkurrence, i hvert fald for min 70D og mine 50+ år. Har skiftet fra Lærernes Brand (fruens selskab) til IDA/Tryg og halveret forsikringspræmien, fortsat med selvrisiko på kun 2.500 kr. Eneste problem var at Tryg policen krævede GPS Tracker, men det blev rettet ved fornyet henvendelse til IDA.