Loading...
dk

Tesla arrangement for nye Model S ejere - Information/oplysninger | Tesla Forum

AndersHoj
AndersHoj Jan 8 '16

Er der nogen som har deltaget i det arrangement som Tesla har sendt ud til nye Model S ejere?

Tænker lidt hvad de kommer ind omkring og hvilken information man får oplyst.

Jeg vil gerne selv deltage, men skal aflyse nogle aftaler, så vil gerne nogenlunde vide om det kan betale sig at tilmelde sig.

/Anders

Forummets indlæg er redigeret af AndersHoj Jan 8 '16
Jevi
Jevi Jan 8 '16

Deltog i arrangementet igår på Kristinehøj. Der var vel ca 50 andre deltagere.

Det var anlagt som en slags reception med canapeer og sodavand/kaffe. Den første lille times tid blev vi præsenteret for Tesla's nøglepersoner i DK mht salg, levering, service og SuC. Desuden var Clever og Eon tilstede og fortalte om ladeløsninger (som jeg synes virker ret dyre og svære at gennemskue nytten af). Derefter kunne man stille spørgsmål til de enkelte face-to-face.

Et meget hyggeligt arrangement men ikke et must. Der var ingen breaking news, men jeg fik listet en fortrolig information ud af en Tesla repræsentant. En god nyhed. Der sker noget indenfor den næste uges tid som mange Tesla-ejere har ventet på. Håber ikke jeg har sagt for meget.

gronkjaer
gronkjaer Jan 8 '16

Det skulle vel ikke være noget der startede med spo, og endte på fy. ???

Jevi
Jevi Jan 8 '16

No comments !

SuneH
SuneH Jan 8 '16

For dælen da Jevi, du kan da ikke bare tease på den måde!

Giv nu et hint!

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 8 '16

7.1 eller Spotify...?

Michael84
Michael84 Jan 8 '16

Eller et nyt "vandhul" til vores slæder?

SuneH
SuneH Jan 8 '16

Jeg tror på de breaker nyhed om Herning og Slagelse SuC.

Samt selvfølgelig Spotify opdateringen, som jeg dog ikke mener er en major ting.

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 8 '16

Ja det kunne også være fint med et par SuC yderligere.

Chris1971
Chris1971 Jan 8 '16

Jeg har ikke modtaget nogen invitation.... Har du fået det på mail?

Kiefer
Kiefer Jan 8 '16

Jeg har oprettet det som event på forsiden af forum, her er også tilmeldingslinket.

Det er på torsdag næste uge, og igen næste torsdag, for at slutte af torsdagen efter.

/Martin

Trannel
Trannel Jan 8 '16
Det skulle vel ikke være nyheden om at Superchargeren i Kastrup lukker (selvfølgelig ikke værkstedet) af den simple årsag, at den ikke er nødvendig for infrastrukturen.
Eller er det nyheden om den længe ventede supercharger i Odense, som netop er central i infrastrukturen.
Der er afgjort mange som benytter superladeren på Kirstinehøj men hvor mange af dem er lokale, der sutter gratis strøm mon.
DavidS90D
DavidS90D Jan 8 '16

Er der nogen der har et link der virker ?

Og hvorfor kan man ikke se det her omtalte "Event" på Tesla´s egen eventsøgning ?

Kiefer
Kiefer Jan 8 '16

Jeg har opdateret linket i event'et.

/Martin

TwoChops
TwoChops Jan 9 '16
Har meldt mig til 21/1 i Århus
Forummets indlæg er redigeret af TwoChops Jan 9 '16
DavidS90D
DavidS90D Jan 9 '16

Der er sikkert nogen IT kyndige personer med software i blodet her på forum....det har jeg ikke! Faktisk er jeg ved at være træt af lidt for smarte "opdateringer" til f.eks. Windows der gør programmerne mindre anvendelige i det daglige for den almindelige bruger. 

Så derfor: Hvordan kan jeg tilmelde mig til en bestemt dato/sted ?

Og igen: Hvordan finder man det omtalte event på Tesla´s hjemmeside ???

Tak for hjælpen.

KimT
KimT Jan 9 '16

På forsiden af teslaforum.dk er der en sektion med kommende arrangementer - i denne post er der link til tilmelding direkte hos Tesla : http://teslaforum.dk/event/velkommen-til-tesla-familien

DavidS90D
DavidS90D Jan 9 '16

@KimT. Yep, den har jeg været forbi flere gange. Men jeg kan kun se tilmelding til netop d.14/1.

Hvordan kan man tilmelde sig en ANDEN dato?

TwoChops er tilmeldt 21/1. Hvordan ?

TwoChops
TwoChops Jan 9 '16

Gik ind direkte via den mail, jeg fik fra Tesla. Trykkede på link i mailen.

SuneH
SuneH Jan 11 '16

@JEVI. Var det 7.1 versionen, som var hemmeligheden, eller skal vi gætte videre?

Sider: 1 2 »