Jeg skal have opsat en ladeboks med måler, hvor jeg trækker kablet fra mit landbrug, og således jeg kan få refussionen på 1.10 kr. Er det muligt med denne løsning ?
FrederikC...ved du, hvor reglerne findes...er der nogen i forumet her, der har erfaring med det?
Hvis der ikke er behov for måler, kan man jo lige så godt en ekstra original UMC via Tesla til billigere penge. Eller har je bare misforstået præmissen?
I øvrigt er det erfaringsmæssigt kun en stakket frist at tilbyde sine Teslavenner her via Forum at hjælpe med fælleskøb - det bliver hurtigt forpurret af en "forhandler" - så fremover bør man, for at gøre det optimalt for mange frem for, for få, kommunikere vi private message.
Ja netop ;-) Men du ved jo godt hvad der bliver præsenteret på byggedagen på lørdag, og hvorfor tror du det ikke er flashed her??? du får 3 gæt og gætter du rigtigt, så får du et mere --- he he
Jeg kunne godt være interesseret i en boks-16 A med måler.
Hvis vi kunne samle den på byggedagen i Køge, så ville det være super :-)
Hej til alle der har vist interesse for ladeboks
samlesættet! ![]()
Jeg har nu fået lavet en rigtig god pakke, og er klar til at begynde at tage imod bestillinger.
Bestilling foregår på Tesla-shop.dk på følgende link:
http://tesla-shop.dk/ladeboks-samlesaet/29-ladeboks-samlesaet.html
Der kan I sammensætte boksen efter egne ønsker.
Vær opmærksom på at der er billeder af en samlet boks,
men måleren og boksen er ikke helt magen til dem, som kommer i den endelige
version. Det skyldes at jeg har ventet over en uge på en pakke med den rigtige
måler og boks, men den er desværre blevet væk på vejen til Danmark
.
I kan se billeder af "de rigtige" ting på det billede der illustrerer alle løsdelene.
Sørg for at læse hele beskrivelsen inden I bestiller, så
vi undgår eventuelle misforståelser ![]()
Hvis der er spørgsmål, er I meget velkommen til at kontakte mig på mail@ccms.dk eller tlf. 26812756
PS:
HVIS der er interesse for det, kan boksene tages med til
byggedagen i Køge og jeg kan hjælpe med at samle dem der. Men det foregår helt
privat og har ikke noget med firmaet at gøre, og det foregår 100% på jeres eget
ansvar ![]()
/Martin
/Martin
Man kunne måske sætte en 1pol sikring på fasen til mainpinen, så kan man jo afbryde den der.
/Martin