Loading...
dk

Ladeboks byggesæt - nu på lager til omgående levering - pris ned til 3.600,- | Tesla Forum

Trannel
Trannel Jan 31 '16
Jeg kunne godt tænke mig en 16A ladeboks med godkendt måler.
Jeg går ud fra at den vil være med tilslutning til et rødt CEE stik og fast ladekabel.
Jeg vil helst have spiralkabel men jeg har endnu ikke fundet et der kan bruges.
/Lennart
NCL
NCL Jan 31 '16
Erik, tak. Jeg tror dog jeg har fundet en anden måler som også mid godkendt, som jeg vil forsøge mig med.
NCL
NCL Jan 31 '16
Trannel: jeg har som udgangspunkt ikke et tilgangskabel med, da jeg regner med det er lidt forskelligt, hvordan folk vil have boksen tilsluttet, men jeg tænker at lave det som tilvalgsmulighed med et rødt cee stik.
Teslatomorrow
Teslatomorrow Jan 31 '16
Skulle der være nogle herinde der er klar over om der kan ske refusion af elafgift når man benytter denne mulighed?
Iøvrigt super godt tiltag
Dalgaard
Dalgaard Jan 31 '16

Jeg skal have opsat en ladeboks med måler, hvor jeg trækker kablet fra mit landbrug, og således jeg kan få refussionen på 1.10 kr. Er det muligt med denne løsning ?

FrederikC
FrederikC Jan 31 '16
Refusion kræver at du lejer boksen og at firmaet du lejer den af ansøger om refusion for dig. Der er en del regler på området.
Henrikdanmark
Henrikdanmark Jan 31 '16

Sådan en boks kunne jeg godt være interesseret i -16 A med/uden måler.

Dalgaard
Dalgaard Jan 31 '16

FrederikC...ved du, hvor reglerne findes...er der nogen i forumet her, der har erfaring med det?

NCL
NCL Jan 31 '16
Der skulle ikke være noget problem i at få refusion med denne boks. Men det kræver som Frederik skriver at I har et firma som ejer boksen, og I så lejer den af firmaet
The_Stig
The_Stig Jan 31 '16

Hvis der ikke er behov for måler, kan man jo lige så godt en ekstra original UMC via Tesla til billigere penge. Eller har je bare misforstået præmissen?

I øvrigt er det erfaringsmæssigt kun en stakket frist at tilbyde sine Teslavenner her via Forum at hjælpe med fælleskøb - det bliver hurtigt forpurret af en "forhandler"   - så fremover bør man, for at gøre det optimalt for mange frem for, for få, kommunikere vi private message.

DeaconWP
DeaconWP Jan 31 '16
Vær venlig at snakke om alt det der i en anden tråd. Denne tråd er kun til selve det at kunne købe et byggesæt til en boks. Hold nu trådene rene, så man kan finde rundt på forum. Tak.
The_Stig
The_Stig Jan 31 '16

Ja netop ;-) Men du ved jo godt hvad der bliver præsenteret på byggedagen på lørdag, og hvorfor tror du det ikke er flashed her??? du får 3 gæt og gætter du rigtigt,  så får du et mere --- he he

FrederikC
FrederikC Feb 1 '16
Stig, hvis du læser første indlæg så er her netop tale om et tilbud fra en forhandler.
Soelan
Soelan Feb 1 '16

Jeg kunne godt være interesseret i en boks-16 A med måler.

Hvis vi kunne samle den på byggedagen i Køge, så ville det være super :-)

NCL
NCL Feb 1 '16
Super, I må meget sende mig en mail med hvad i er interesseret i. Så er det nemmere for mig at administrere :)
NCL
NCL Feb 14 '16

Hej til alle der har vist interesse for ladeboks samlesættet! Smiley Humørikon

Jeg har nu fået lavet en rigtig god pakke, og er klar til at begynde at tage imod bestillinger.

Bestilling foregår på Tesla-shop.dk på følgende link:

http://tesla-shop.dk/ladeboks-samlesaet/29-ladeboks-samlesaet.html

Der kan I sammensætte boksen efter egne ønsker.

Vær opmærksom på at der er billeder af en samlet boks, men måleren og boksen er ikke helt magen til dem, som kommer i den endelige version. Det skyldes at jeg har ventet over en uge på en pakke med den rigtige måler og boks, men den er desværre blevet væk på vejen til Danmark Trist smiley Humørikon.

I kan se billeder af "de rigtige" ting på det billede der illustrerer alle løsdelene.

Sørg for at læse hele beskrivelsen inden I bestiller, så vi undgår eventuelle misforståelser Smiley Humørikon

Hvis der er spørgsmål, er I meget velkommen til at kontakte mig på mail@ccms.dk eller tlf. 26812756

PS:

HVIS der er interesse for det, kan boksene tages med til byggedagen i Køge og jeg kan hjælpe med at samle dem der. Men det foregår helt privat og har ikke noget med firmaet at gøre, og det foregår 100% på jeres eget ansvar Smiley Humørikon

Kiefer
Kiefer Feb 14 '16
NCL: Jeg vl klart anbefale dig at sætte en sikringsgruppe i den også, eller en anden form for afbryder. Ja, man kan godt sige at vi i DK har sikringer foran boksen alligevel, men du har ikke nogen måde at afbryde den hvis der sker en eller anden fejl i f.eks. relæet.

/Martin

Kiefer
Kiefer Feb 14 '16
NCL: Jeg vl klart anbefale dig at sætte en sikringsgruppe i den også, eller en anden form for afbryder. Ja, man kan godt sige at vi i DK har sikringer foran boksen alligevel, men du har ikke nogen måde at afbryde den hvis der sker en eller anden fejl i f.eks. relæet.

/Martin

NCL
NCL Feb 14 '16
Kiefer: Jeg har godt haft det i tankerne, men fik at vide af min elektriker at det ikke var nødvendigt. Derfor droppede jeg det egentlig pga. plads i boksen, for ikke at skulle op i en endnu større boks.

Man kunne måske sætte en 1pol sikring på fasen til mainpinen, så kan man jo afbryde den der. 

Kiefer
Kiefer Feb 14 '16
NCL: Det er også sådan andre ladebokse sætter en afbryder/sikring, det skal jo blot være f.eks. en 6A.

/Martin

Sider: « 1 2 3 4 »