Har hørt priser på omkring 5.500 for 11kw og ca 6.000 for 22 kw.Når vi snakker mobilelader, så mener folk en som man har med i bilen og kan bruges når man er væk fra hjemmet?
Jeg har haft en selvbygget lader, og ved godt hvad jeg ville vælge derhjemme... Men som ekstra mobillader ville jeg være i tvivl, selvom Tesla laderen jeg så, faktisk havde et rødt CEE 32A stik i enden, og dermed også kunne bruges mobilt.
UPDATE 20-02-16:
Der har været en del forespørgsler på, om det var muligt med hurtigere levering, end først planlagt.
Derfor er der nu ændret i bestillingsforløbet, så i stedet for at samle alle bestillinger sammen på en gang og levere det hele samlet i april, er det nu ændret til, at hver gang der er kommet 5 bestillinger, bestilles varerne hjem og leveres til jer.
De første 5 sæt leveres allerede i næste uge :)
Så derfor, hvis I har ventet med at bestille fordi der var længe til deadline, er der nu mulighed for at bestille med det samme og få boksene leveret hurtigere ![]()
Link til bestilling: http://tesla-shop.dk/ladeboks-samlesaet/29-ladeboks-samlesaet.html
Ved spørgsmål, kontakt mig gerne på mail@ccms.dk eller 26812756
UPDATE 15-03-16
De første 15 ladeboks byggesæt er nu leveret og jeg ved at de fleste også samlet og i funktion :)
På trods af et par småproblemer med et ladekabel der var defekt og en defekt modstand, er der gode tilbagemeldinger, hvilket jeg selvfølgelig sætter pris på :)
Jeg kan fornemme at interessen er størst, når sættene kan leveres på kort tid. Det har jeg nu taget konsekvensen af og bestilt hjem til 10 sæt mere, som nu er til omgående levering :)
Bestilling foregår på:
http://tesla-shop.dk/ladeboks-dele/29-ladeboks-samlesaet.html
Der vil være mulighed for "fælles-samling" til byggedagen i Køge lørdag 2. april
Jeg har rettet lidt i mulighederne for konfiguration af byggesættet, ud fra de erfaringer jeg har gjort mig ved de første 15 sæt. Jeg har fjernet muligheden for at fravælge måleren, afbryderknap til 32A version, samt tesla klistermærket. Dette er gjort for at undgå at skulle have for mange forskellige størrelser bokse, og klistermærket er der kun en enkelt ud af 15 der har bestilt.
Jeg har ventet lidt tid på at bestille, i det jeg gerne vil se boksen. Så er der ikke en venlig sjæl, der allerede har modtaget og monteret boksen, der kan tage et billede?
Jeg har samlet 2 stk indtil videre. En til mig og en til min kollega.
Det var mig der havde en defekt modstand. Hvor jeg med det samme, efter jeg havde konstateret det var den der var defekt, modtog en ny med posten.
Bortset fra det, var det rimelig lige til at samle boksen.
Lidt billeder
Første boks samlet
Inden den blev monteret ude i garagen
Fruen ville ikke have den monteret uden for, så den blev monteret på indersiden af garage porten (Garagen er for lille til Teslaen, så der holder MC'en). Ledningen skulle nok have været lidt længere, så måtte monteret den på hovedet for max længde. 7m kable kunne være en lækker udvidelse.
Den lyser lidt meget til udvendig montering, så hvis den skulle sidde ude, ville jeg nok dække af med noget så lyset ikke var så tydeligt. Evt. sætte en lås i så let påvirkelige sjæle ikke finder på at slukke den. Så vidt jeg kan se er det en mulighed i boksen.
Anden omgang, gik som altid lidt nemmere og med et lidt mere elegant og steamlinet resultat.
Begge bokse blev købt til mit firma, hvor vi lejer dem og så får 1kr tilbage pr kWh.
Kommer desværre ikke d. 2, men hvis der er nogle spørgsmål, så fyr bare løs.