Loading...
dk

Muligt fælleskøb af StP Gold Bulk til yderligere lydisolering af døre, hjulkasser, frunk og trunk, 12 plader (4,5 kvm) evt. leveret til byggedag på Sjælland 2. april 2016 | Tesla Forum

Secondtoflying
Secondtoflying Mar 15 '16
Lyder godt.

Blev det så 30 pakker?

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 15 '16
Nej vi kom kun op på 28 pakker da et par stykker hoppede fra i sidste time. Kunne i princippet selv have købt yderligere et par pakker, men har stadig nogle pakker i overskud fra sidste fælleskøb.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 14 '16
Secondtoflying
Secondtoflying Mar 15 '16
Bare super.

Mvh,

Secondtoflying.
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 15 '16
Jeg valgte alligevel at få de sidste par pakker med. Der er stadig nogle stykker som mangler at betale. Når det er sket vil jeg returnere 75 kr. pr. pakke til jer via mobile pay.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 15 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 15 '16
Nu skulle alle gerne have modtaget penge retur i forbindelse med fælleskøbet.

Såfremt der skulle ske at være enkelte som ikke nåede at få noget med i denne omgang har jeg som tidligere nævnt stadig nogle pakker Stp i overskud. Alternativt må man vente til næste fælleskøb i forbindelse med en kommende byggedag i det jyske... 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 15 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 29 '16
Har lige fået info fra Postnord om at lydisoleringen er ankommet til postcenteret i Brøndby så mon ikke at Kurt på Autohjørnet modtager pallen med lydisoleringen i løbet af i morgen engang. Rart at vide at pakkerne når frem inden på lørdag :-)

Vi ses!

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 29 '16
KS
KS Mar 29 '16
Det er modtaget - står nu i Køge til afhentning
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 29 '16
Godt at høre.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 29 '16
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 1 '16
Er der enkelte deltagere i morgen, i Køge, som kommer til at mangle et par ekstra plader StP, så har jeg stadig en enkelt pakke (12 plader) i overskud, hvor pladerne kan erhverves stykvis.

Vi ses!

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 1 '16
shan
shan Apr 2 '16
Tak for et fantastisk event. Jeg nåede at lydisolere hjulkasserne same de 2 bagerste døre og det er en verden til forskel

Tak til jer alle for det gode humør og jeres hjælp.
ABCCC
ABCCC Apr 2 '16
Ja, også tak herfra for hyggeligt samvær. Jeg fik isoleret 4 døre og bagagerummet - og spist dejlig pulled pork burger fra grillen - nu sidder jeg og kommer mig med en flaske rødvin...

/Anders
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 2 '16
@shan. Godt at høre at hjulkasserne gjorde en stor forskel. Det så også relativt let ud og jeg vil selv igang med dette på et senere tidspunkt

@ABCCC. Håber at du fandt din skruetrækker :-)

Også tak herfra for et supergodt arrangement. Nåede trunk, bagsmæk og en enkelt fordør og er godt tilfreds :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 2 '16
CanEl
CanEl Apr 2 '16
@Gustavsfar1

jeg kunne godt bruge noget lydisolering.

jeg vil dog også gerne have lidt vejledning i montering, evt video.

jeg bor også i jylland og kunne tænke mig et træf herovre.

CanEl
CanEl Apr 2 '16
@Gustavsfar1

jeg så at du efterlyste en 70 .

faldt over et par stykker, som er vedhæftet.

Bluecoffee
Bluecoffee Apr 2 '16
Ja, tak for et glimrende arrangement og fin hjælp. Jeg fik lydisoleret fire døre og nyder den lidt mere "tyske lyd", når de lukkes. Radiolyden er også en smule bedre, men jeg tænker, at jeg først for alvor mærker forskellen, når bagagerummet bliver isoleret.
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 2 '16
Hej Canel.

Tak for billeder af de fine biler. Jeg efterlyser dog ikke umiddelbart en 70'er så mon ikke at du forveksler mig med en anden :-)

Deacon og Stig vil så vidt jeg ved lave en ny byggedag i jylland igen i sensommeren. Hvis der er interesse for yderligere lydisoleringsmaterialer til den tid vil jeg gerne påtage mig opgaven.

Jeg mener at der ligger nogle videoer af blandt andet lydisolering af dørene på youtube. Måske der er en herinde som har et link hertil?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 2 '16
Nelarsen
Nelarsen Apr 3 '16
Var lige forbi for at kigge. Det virkede som et Super arrangement med et godt sammenhold. Må nok melde mig til næste gang. Det kunne være spændende at høre nogle praktiske erfaringerne med at lydisolerede. Hvor er der mest effekt og hvor hørbar er støjdæmpningen - Døre, skærm masser, bagagerum eller funk?
Torben_E
Torben_E Apr 3 '16
Hej vennner... Tak for en superdag...

Fik lyddæmpet alle hjulkasser og havde masser af tid til at snakke med nye og gamle Tesla venner. 

Men da jeg samtidigt gik fra 21" turbine på vinterdæk til "21" TST på sommerdæk er det umuligt for mig at sige om / hvad forskellen er. Næste projekt er at få dørene lydisoleret. 

Et lille billede fra hjemturen...

Revolutionen er igang... Jeg elsker min elektriske bil...

Torben_E

Secondtoflying
Secondtoflying Apr 3 '16
Takker for et hyggeligt arrangement.

Fik afhentet lyddæmpning, købt lidt LED til frunk og Trunk.
Lyddæmpningen bliver en gang jeg får tid, LED blev monteret med det sammme - sikke en forskel!
Pulled Pork og pølser var bare helt i top, og bare det at se så mange flå bilen fra hinanden var en oplevelse.
Super hyggelig dag, nu ser jeg frem til at Ken åbner en pølsevogn i Bjæverskov ;-)
Kiefer
Kiefer Apr 3 '16
Enig, altid hyggeligt at møde både gamle og nye Tesla ejere.

Som jeg sagde, så regner jeg med ca. 250wh/km når jeg beregner en route. Turen hjem fra Slagelse SuC til lidt nord for Hinnerup viser det jo meget godt:

/Martin

Sider: « 1 2 3 4 »