Såfremt der skulle ske at være enkelte som ikke nåede at få noget med i denne omgang har jeg som tidligere nævnt stadig nogle pakker Stp i overskud. Alternativt må man vente til næste fælleskøb i forbindelse med en kommende byggedag i det jyske...
Vi ses!
Vi ses!
@ABCCC. Håber at du fandt din skruetrækker :-)
Også tak herfra for et supergodt arrangement. Nåede trunk, bagsmæk og en enkelt fordør og er godt tilfreds :-)
jeg kunne godt bruge noget lydisolering.
jeg vil dog også gerne have lidt vejledning i montering, evt video.
jeg bor også i jylland og kunne tænke mig et træf herovre.
Tak for billeder af de fine biler. Jeg efterlyser dog ikke umiddelbart en 70'er så mon ikke at du forveksler mig med en anden :-)
Deacon og Stig vil så vidt jeg ved lave en ny byggedag i jylland igen i sensommeren. Hvis der er interesse for yderligere lydisoleringsmaterialer til den tid vil jeg gerne påtage mig opgaven.
Jeg mener at der ligger nogle videoer af blandt andet lydisolering af dørene på youtube. Måske der er en herinde som har et link hertil?
Fik lyddæmpet alle hjulkasser og havde masser af tid til at snakke med nye og gamle Tesla venner.
Men da jeg samtidigt gik fra 21" turbine på vinterdæk til "21" TST på sommerdæk er det umuligt for mig at sige om / hvad forskellen er. Næste projekt er at få dørene lydisoleret.
Et lille billede fra hjemturen...

Revolutionen er igang... Jeg elsker min elektriske bil...
Torben_E