Loading...
dk

Tesla model 3 - 35.000$ ~ 230.000dkk | Tesla Forum

Skaarup
Skaarup Apr 1 '16
Han sagde at de virkelig satsede på at påbegynde levering i '17
SuneH
SuneH Apr 1 '16
Supercharging: Elon sagde "Supercharging comes standard", men på skærmen bag ham stod "Supercharger capability" - det er jo ikke helt det samme... Der bliver pres på standerne, hvis mange tusinde Model 3 kommer på vejene med fri Supercharging. Forhåbentlig bliver det en option, som skal tilkøbes.
Range: 215 miles EPA blev oplyst. Det er ca 340 km. Kunne tyde på et 60 - 70 kWh batteri?
T3S7A
T3S7A Apr 1 '16
Slutning 2017 i USA. I DK nok tidligst midt, sidst 2018
SuneH
SuneH Apr 1 '16
Enig, 115.000 bestillinger på 24 timer. Mange af dem sikkert fra Nordamerika, som jo får først, betyder at leveringer til Europa tidligst bliver midt- eller slut 2018.
Mugge
Mugge Apr 1 '16
Se video præsentation fra launch her:
http://www.theverge.com/...-date-specs-preorder
Werge
Werge Apr 1 '16
Men vi får også 2 gange så mange Superchargere, og 4 gange så mange destination charges i år.... Lad os se hvad der sker i DK...
T3S7A
T3S7A Apr 1 '16
2 gange flere end nu, ja - men der mangler jo mange steder i EU, og Asien, Kina mm.
Twinauto
Twinauto Apr 1 '16
SuneH, han sagde også at det var laveste fællesnævner og der naturligvis ville komme meget "større" modeller
Damhoej
Damhoej Apr 1 '16
Hvorfor f..... kan man ikke gå ind på Teslas hjemmeside længere uden at blive viderestillet til reservation af en 3'er :-(
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 1 '16
Tror det hedder at gå all in.... :-)
PEL
PEL Apr 1 '16

Citat fra Damhoej Hvorfor f..... kan man ikke gå ind på Teslas hjemmeside længere uden at blive viderestillet til reservation af en 3'er :-(

Prøv https://www.teslamotors.com/mytesla/

Poul Erik

Slo
Slo Apr 1 '16
Jeg reserverede en i nat, men har ikke fået en kvittering på mail og kan heller ikke se den  på min side hos Tesla. 
Er jeg den eneste, der oplever det?
Damhoej
Damhoej Apr 1 '16
@PEL

Takker :-)

mkiaer
mkiaer Apr 1 '16
@Slo - Samme oplevelse herfra. 

Skal forbi Servicecenteret senere i dag, så vil lige spørge dem om de har noget bud på hvornår man kan verificere sin bestilling. 

mbk
mbk Apr 1 '16
Så denne var oppe også:

https://www.teslamotors.com/en_DK/model3

Slo
Slo Apr 1 '16

Citat fra mkiaer @Slo - Samme oplevelse herfra. 

Skal forbi Servicecenteret senere i dag, så vil lige spørge dem om de har noget bud på hvornår man kan verificere sin bestilling. 

Takker :-)
Twinauto
Twinauto Apr 1 '16
det samme for mig, men jeg læse på FB-gruppen, at der vist kan gå op til 24 timer, før bekræftelse og synlighed er på plads når der er reserveret online
KimT
KimT Apr 1 '16
Var det nogen der lagde mærke til at håndtagene var forskellige. På den matgrå lignede de dem fra model S, men på de 2 andre var der en anden model.

Model 3

Gad vide hvad dækstørelsen er - om den stadig er 19" - jeg ville nødig op i samme prisleje for dæk til en "billg bil". Hr. og Fru DK er nok heller ikke indstillet på at skulle af med ca. 8K på 4 nye dæk, nu når de er vant til at kunne få 4 dæk for det som 1 19" koster.

Og skærmen - hmmmm - den holder ikke - 1. gang ved SuC og børnene leger legeland inde i bilen og det er en der får overballance, så er den da knækket af.....

Forummets indlæg er redigeret af KimT Apr 1 '16
SuneH
SuneH Apr 1 '16

Enig, skærmen så noget påklistret ud - landscape formatet så ikke godt ud, og så vidt jeg kunne se, vil rattet/hånden dække for at se på dele af skærmen.

Tror bare det afspejler, at det er en tidlig prototype. Der var heller ikke noget speedometer at se...? 

T3S7A
T3S7A Apr 1 '16
Bagagerummet.

Ikke stor fan af dette :-(

Sider: « 1 2 3 4 5 »